Өлең, жыр, ақындар

Биология пәнінің мұғалімі Д. Айдабаеваның ҰБТ-ға дайындық жұмысының жүйесі.

Америкалық педагог Хелен Паркерхерст мектептегі оқушыларды оқыту процесін зерттеп, оқушыларды оқытқан кезде мұғалімдер мәжбүрлеп оқытады  деген қорытындыға келген. 

Зертетеулерінің нәтижесіне  сүйене отырып,  педегог баланың өз ойын еркін жеткізе алатын, сұрақ қоя алатын,жан тәні қоғамда өмір сүруге үйрететіндей «Зертханалық жоспар құрастырған»

«Зертханалық жоспардың» негізгі идеясы оқушы мен мұғалімнің бірлескен іс әрекетінің нәтижесінде  жеке дара оқыту мақсатына жету.

Менің де жұмыс жүйем осы негізде құрылған:

1 Оқушылардың  әрқайсысының өзіне тән ерекшелік қабілет бар

А) Тестті жақсы жаттайды, бірақ  бір айда ұмытып қалады.

Б) Лекцияны жақсы тапсырады, тест кезінде білімін пайдалана алмайды.

С)  Түсінбей ақ,  автоматты түрде жаттап алады

В) Шатасады

Д) Өзіне өзі сенімсіз,жаңа сұрақ кездессе сасқалақтайды.

1 Сол себепті де оқушылардың жеке дара қабілеттеріне ерекше назар аударамын.

2 Оқушы үшін оңтайлы жолын табуға тырысамын

3 Өз бетімен жұмыс істей білу, жауапкершілік қабілеттеріне ие болдыруға және дамытуға мүмкіндік туғызамын.

Ол үшін Дальтон-жоспар принциптеріне сүйенеміз.

Еркіндік - Өзбетінше -Бірлесе отырып

 Еркіндік принциптері: Оқушы өзі пән таңдауға, тақырып,серіктес,білім көздерін,жұмыстың әдіс тәсілдерін таңдауға құқылы.Бірақ бұл еркіндік жауапкершілікпен сабақтас.Оқушы еркін оқиды,өзін-өзін өзі тексереді,өзара тексереді,мақсатқа жеткендігін соңында мұғалім әр еркін  орындаған тапсырмасын бағалайды.Әр  оқушы жеке-жеке мұғалімнің алдында жауап береді. Осылайша жауапкершілік еркіндікпен сәйкестенеді.

Өз бетінше орындау принципі: Өз бетімен –бұл оқушының өзінің өз бетімен жұмыс істеу дәрежесін,танымдық және өзіндік дамуындағы жауапкершілікке жол табуы,шешім қабылдауы.

Бірлесе отырып принципі: Бірлесе отырып- бұл оқу іс әрекетінің түрін таңдау: жеке, жұппен, топпен. Оқушы кез келгеннің көмегіне жүгіне алады: Оқушыларға, ата –анаға, мұғалімге.Ол еш уақытта бір нәрсені білмегенінен қорықпау керек.Бұл оқушыларға бір бірлерін сыйлауға ,тыңдай білуге,түсінуге бірлесіп шешім қабылдауға,бір-бірлеріне сенуге,басқаларға көмектесуге үйретеді. Көмектің маңыздылығы жауапты қайдан  және қалай табуға болатынын білдіртеді.

  Бұл жүйенің негізігі идеясы : Кіммен жұмыс істегін келсе өзін біл, Кімнен сұрасаң өзін біл, бірақ тапсырманың орындалуына ӨЗІҢ ЖАУАП БЕРЕСІҢ.

 ҰБТ ге дайындық биология пінінен 6 сыныптан басталады.

 Оқушыларға айтылатын ережелер:

1 Әр сұраққа ерекше назар аудар. Сұрақты мұқият оқы. Дұрыс жауапты сұрақтан ақ  табуға болады. Барлық жауаптарды оқы,  жауаптардан да дұрыс жауапты табуға болады.

2 Түсініп жатта, түсінгеніңді ұмытпайсың, және басқа сұрақта да пайдалануға болады

3  Жаттағаныңды қайталап отыр. Қайталау – білім анасы.

Оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері және тапсырмалар.

1 Лекция жаздыру, кейбір тақырыптар бойынша түсініктер мағлұматтар беру.

2   Тақырыптар бойынша атлас құрғызу. Логикалық тізбектің бар екендігіне көз жеткізеді

3 Кесте құрғызу. Тиянақты , нақты түінін алуға мүмкіндік туғызады.

4  Тест жинақтарымен жұмыс. Тақырыптық, мектепішілк, қалалық.


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (1)

Роза

Пайдама жарады

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз