Өлең-жыр байқауы

Kazakhstan is my motherland

Солтүстік Қазақстан облысы

Ақжар ауданы

Май орта мектебі

Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Досжанова Салтанат Кожахметовна

 

10 сынып

Сабақта қолданылған әдістер: синквейн, деңгейлік тапсырма, бинго, домино. Әдіс-тәcілдер түрін сыныптағы оқушылар санына қарай және оқушылардың білім деңгейіне қарай түрлендіруге болады. Сабақ «Жәрмеңке» атты тренинг арқылы басталып, ынтымақтастық атмосферасы құрылады. Оқушыларға берілетін қасиеттер санын оқушы санына сәйкес жасауға және қасиеттерді ағылшы тілінде беруге болады. Бұл жағдайда оқушылардың тілін де дамытып, ынтымақтастық атмосферасын да қалыптастыруға болады. Берілген қасиеттер ішінен оқушылар өзіне қажет дегенін таңдап алып, қалғанын сыныптастарына таратады. Әр оқушы өзінде жиналған қасиеттерге қарап, айтып өтуіне болады. Барлық оқушыларға оқу міндет емес. Соңында мұғалім оқушыларға өз тілегін білдіріп сабақ басталады.

Ағылшын сабақтарындағы міндетті кезеңдердің бірі фонетикалық жаттығу. Оныншы сынып оқушылары болғандықтан таңдап алынған жаңылтпаш түрі күрделі. Оқушылар жаңылтпашты әрі дұрыс, әрі жылдам оқуы тиіс. Оқушылардың «Қазақстан менің отаным» тақырыбы бойынша бар білімін тексеру үшін Бинго әдісін қолдандым. Берілген үлестірмелі қағазбен жұмыс лоторея билетін толтыру ережесі сияқты жүргізіледі. Оқушылардың арасында кім сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап берсе, сол Бинго деп айтуы тиіс. Оқушылардың білімі тексерілген соң сабақтың жаңа лексикасымен танысып, мәтінмен жұмыс жұргізіледі. Мәтінді екі топқа бөліп беруді жөн көрмеген себебім, оның тұтас мағынасының болмауында. Балалар санының аздығына байланысты оқушылар мәтінді сынып ішінде оқып, аударып шығады. Сынып оқушылары көп болған жағдайды мәтінді екі топқа да беріп, жұмыс жүргізуге болады. Топ оқушылар бір бірін толықтырып аударма жасау да тиімді. Келесі тапсырмалар оқушылардың мәтінді қаншалықты меңгергендігін көрсету үшін жасалған. Топ оқушыларының бірі сұрақтарға жауап береді, екіншісі тұжырымдар арасындағы бұрысын көрсетеді. Оқушылардың басаққа деген қызығушылығын жоғалтпау үшін Домино әдісін қолдандым. Ортада жауаптар жазылған карточкалар бар. Оқушылар кезекпен жабық күйдегі сұрақтарды таңдап оқиды. Кім сұрақ жауабын жылдам тапса, сол сұрақ жауабын жабуы тиіс. Тапсырма екі топта жүргізілгендіктен сұрақтарды сыртқы бетінен нөмірлеп алу жұмысты жеңілдетеді. Сабақ Деңгейлік тапсырмаларды орындаумен жалғасады. Сынып оқушыларына тапсырманы таңдау мүмкіндігін беруге болады. Немесе өз тарапыңыздан тапсырманы бөліп беріңіз. Оқу үлгерімі жоғары оқушылар өз досына туған жері туралы хат жазады. Қалған оқушылар сөйлемдерді мағынасына сәйкес жалғастырып жазады. Сабақ қорытындысын синквейн құрастыру арқылы жасалады. Сабақ тақырыбы бойынша бес жол өлең құрастырады. Оқушыларға стикерлер таратылып, сабақ бойынша өз ойларын жазу ұсынылады. Жазылған стикерлерді көрсетілген сурет аймағына апарып іледі. Сабақта бірін- бірі, өзін-өзі бағалау түрі жүргізіледі. Оқушылар таратылған бағалау парағына өзіне және сыныптастарына баға қояды, барлық қойыған бағалар есептеліп қорытындысы шығарылады. Бағалаудың бұл формасын сыныптағы оқушылар әділ баға қоя алады деген сенімде болсаңыз тиімді деп есептеймін. Басқа да бағалау формаларын қолдануға болады.

Ағылшын тілі

10 сынып

Сабақтың тақырыбы:

Kazakhstan is my motherland. Қазақстан менің отаным

Мақсаты:

Менің отаным тақырыбында білімдерін жинақтау

Күтілетін нәтижелер:

Қазақстанның георгафиялық орналасуы, халқы, астанасы туралы ағылшын тілінде айта алады.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Оқулық, видеожазба

Оқытудың әдістермен модульдері:

Синквейн, деңгейлік тапсырма, бинго, домино

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс әрекеті

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Жәрмеңке

«Жәрмеңке», әр оқушыға  6 қасиет жазылған кеспелер беріледі, оны жариялайды    (батылдық, сәттілік, шапшаңдық, белсенділік, жауапкершілік, ақыл т.б.).

Оқушылар өзіне қажет деген қасиетті таңдап алып, қалғанын сыныптастарына таратады.

Фонетикалық жтаттығу

I bought a bit of baking powder and baked a batch of biscuits. I brought a big basket of biscuits back to the bakery and baked a basket of big biscuits. Then I took the big basket of biscuits and the basket of big biscuits and mixed the big biscuits with the basket of biscuits that was next to the big basket and put a bunch of biscuits from the basket into a biscuit mixer and brought the basket of biscuits and the box of mixed biscuits and the biscuit mixer to the bakery and opened a tin of sardines.

Pupils listen to the teacher then read it themselves.

Бинго  

What is the capital of Kazakhstan?

What large cities of Kazakhstan do you know?

What is the official language in Kazakhstan?

What is the population of Kazakhstan?

Who is the first president of Kazakhstan?

What is the area of Kazakhstan?

Pupils answer the questions who will answer the first for all questions, says loudly «BINGO»

Лексика

Introduce pupils with new words

Write them in their vocabulary

Мәтінмен жұмыс

 

Read the text one by one, translate after reading.  

After reading task

Сұрақтарға жауап беру

1. When was the Kazakhstan established as the republic?

2. What countries does Kazakhstan border?

3. What can you say about the population of the Republic?

4. What  language is the language of international communications of the country?

5. What mineral resources are there in Kazakhstan?

The first group of pupils will answer the questions.

Дұрыс және бұрыс тұжырымдар.

  1. Kazakhstan has its own national flag and anthem and national traditions and holidays.
  2. Kazakshtan is the ninth republic in the world according to the territory.
  3. Kazakhtan is rich of mineral recourses.
  4. Kazakhstan borders with Ukrain.
  5. Kazakh people don’t like beshbarmak.

Pupil say which sentences are true, which are  false.

Домино

Popular Kazakh games

The capital of kazakhs

an

Meals of Kazakh

халық

Kokpar, Kyz kuu, Audaryspak

Astana

Bayrsak, kyurdak, beshbaarmak,

People

народ

national costumes of Kazakh

Musical instruments of Kazakh

The first name of Astana

Астана

Shapan, camisole, tymak,

Dombyra, kobyz,

Akhmola

Capital

столица

 

Pupils take tickets and read questions, first who will find an answer close it.

 

Деңгелік тапсырмалар

Хат жазу\ сөйлем толықтыру

Pupils make their decision themselves

А level writes a letter to his pen friend about his motherland

We live in…..

It is situated…..

Kazakhstan has got….

It stands…..

There are many….. they are: Almaty,………

The official language……

The President…………

B level completes sentences

Қорытынды

Синквейн

Example:                    KAZAKHSTAN

HOSPITABLE  SOVEREIGN

DEVELOPS, INCREASE, COMMUTICATE

PEACIFUL AND GENEROUS LAND

MOTHERLAND

 

KAZAKHSTAN

INDEPENDED, FRIENDLY

BORDER, DEVELOP, SITUATED

BIG REPUBLIC IN CENTRAL ASIA

MOTHERLAND

 

Үй тапсырмасы

 

Prepare text for retelling

Рефлексия

      No, I didn’t like the lesson!

 I have some questions.

       Yes, I liked the lesson!

Make point near the picture

Бағалау

Нұрбол

 

Сағдат

 

Карина

 

Мадина

 

Ж.Мадина

 

Айзада

 

 

Бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды.

 



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)