Өлең, жыр, ақындар

Қатемен жұмыс.Қосу және азайту .45+23,68-23

Мерзімі:17.01.15

    Тексерілді:                                                              Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі: Абилова Ардақ Акашовна

 

ПӘНІ

Математика

КЛАСЫ

2 «а»

 

ТАҚЫРЫП

Қатемен жұмыс.Қосу және азайту .45+23,68-23

МАҚСАТЫ

Қатеман жұмыс жасай білуге,Қосу және азайту .45+23,68-23 білуге үйрету.Логикалық ойлау қабілетін дамыту.

Тазалыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Қатемен жұмыс жасай алады. , 45+23,68-23 сандарын қосып азайта алады,есептерді түсініп шығару дағдысы қалыптасады жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.

 

 

 

САБАҚ

  КЕЗЕҢ/І

МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

 

Кіріспе

Психологиялық тренинг «Жүрек жылуы»

 

Топқа бөліну «Геометриялық фигуралар арқылы»

 

Шаршы

Үшбұрыш

Шеңбер

Тіктөртбұрыш

 

Тілектерді айтады

 

Топқа бөлінеді

 

 

 

 

 

Жүрек

 

фигуралар

 

Жаңа материалдың  таныстырылым

 

. Математикалық диктант: Оқушыларға сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жазып көрсету:
18, 28, 37, 72, 45, 53, 67, 76, 81, 93.
5 - слайдтан /тексеру/
10+8------20+8
30+7------40+5
50+3------60+7
70+6------80+1

№ 3, 4. Осы тапсырма бойынша жұмыс ауызша

Жұмбақтарды шешеді

(қыс шана  шаңғы )

 

Кесте бойынша автордың өмір баянымен танысады

Оқушылар қорытынды жасайды: осы қосындының мәні 1 және 2 - өрнектер:
40+20 және 5+3 мәндерінің қосындысына тең.

 Қандай өрнектердің көмегімен 68 - 23 мысалын шығаруға болатынын анықтауды оқушыларға ұсынамын. Оқушылар №3, 4 - шешу алгоритмдерін пайдаланып, екі таңбалы сандарды азайту әдісі туралы қорытынды жасайды:
 

Үш шапалақ

 

 

смайлик

 

 

Жаңа материалды қолдану

 

 

Оқулықпен жұмыс.
№ 1. Оқулықтағы өрнектердің мәндерін табуға оқушыларға ұсынамын, одан кейін тақтаға 45+23 өрнегін жазамын.
40+20= 60
5+3= 8
60+8=68
45+23= (40+5)+(20+3) = 68
- Қосындының мәнін табу үшін алғашқы үш өрнекті пайдалануға бола ма?
№ 2. Ауызша орындалады. Оқушылар алгоритмді қолданып, өрнек мәнін табуды өздері түсіндіреді және екі таңбалы сандарды қосу әдісі туралы қорытынды жасайды:

. Екі таңбалы сандарға қосу амалын қолданғанда бірліктерді
бірліктерге және ондықтарды ондықтарға қосады.
 

76 - 34= (70 - 30) + (6 - 4) = 42
42+35= (40+30) + (2+5) = 77
85 - 32= (80 - 30) + (5 - 2) = 53
37+41= (30+40) + (7+1) = 78
94 - 52= (90 - 50) + (4 - 2) = 42
31+42= (30+40) + (1+2) = 73
56 - 24= (50 - 20) + (6 - 4) = 32
81+17= (80+10) + (1+7) = 98
 

 

Жұлдызша

 

Смайлик

 

Қорытынды

Венн диаграммасы Екі таңбалы сандармен азайту амалын орындағанда бірліктерден
бірліктерді және ондықтардан ондықтарды азайтады.

№ 5 Түсіндіре отырып тақтада шығарады.

Өлеңнің ұқсастығы мен айырмашылығын венн диаграммасына толтырады

Бағдаршам

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз