Өлең, жыр, ақындар

ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

Жоспар төмендегі құжаттарды негізге ала отырып жасалды:

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген (35-қосымша) жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған "Информатика" білім саласы пәндерінің оқу бағдарламасы (Астана, 2013) негізінде әзірленді.

Сыныбы: 5-сынып

Пәні: Информатика, Арман-ПВ, 2014ж.

Авторлары: Вьюшкова, Н.Параскун, Б.  Әбенов

Оқу жүктемесі: аптасына - 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.

Пән мұғалімі:Тусупбекова А.Д.   

Жалпы мақсат: Бағдарламаның 7 модуль идеясын өзара  ықпалдастыра отырып, «Компьютер»  тарауы бойынша  компьютерде өз бетінше жұмыс жасай алатын және сыни тұрғыдан  ойланатын  тұлға дайындау

Оқып-үйренудің негізгі мақсат,міндеттері

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Оқып-үйренудің нәтижесі

Бағалау, оқыту үшін бағалау

Барлық оқушыны оқу процесіне тарту

Негізгі дерек көздер

Тақырып: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина

1/1

-компьютер ұғымын талдай отырып, оның түрлерін ажырата білуге үйрену

 

- «компьютер» ұғымын, оның түрлерін  білу

 

- компьютердің әр түрлі салаларда қолдану маңыздылығын айқындау арқылы  пайдасы мен зиянын ажырату

сергіту сәті

«Сурет  қиындылары

«Постер»

«Жұптас-ойлан-бөліс»

«Инсерт»

«Екі жұлдыз бір тілек»

-  компьютер ұғымы мен құрылғыларын  біледі

 

 

- компьютердің қолданылу маңыздылығын түсінеді

 

- пайдасы мен зиянын ажыратады

 

дискрипторлар арқылы  бағалау

«Бас бармақ»

 Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

 

топтық жұмыс

топтық әңгіме

пікірлесу

-оқулық

эл. оқулық компьютер суреттер

интернет материалдары

 

Тақырып: Компьютер құрылымы

2/2

 -компьютер құрылымымен таныстыру арқылы ауыз-екі сөйлеуге  дағдылану ,

компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін білу

 

- құрылымның  қызметтік түрлерін ажырату

 

-компьютерлік құрылымды дұрыс қосып пайдалану

сергіту сәті

«Досымның қасиеті»

«Қобдишадағы магниттер

«Қызықты  сұрақ»

«Өкіл»

«Инсерт»

«Бағалау парақшасы»

 

-  компьютердің құрылғыларының  міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;

 

 

 

 

- құрылымының қызметтік түрлерін ажыратады;

 

- компьютерлік құрылымды дұрыс құрастырып , пайдалана алады.

 

Дискрипторлар арқылы  бағалау

смайликтер,

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

 

жұптық жұмыс;

зерттеушілік әңгіме;

практикалық тапсырма

 

- оқулық

эл. оқулық компьютер

флипчарт

интербелсенді тақта

Тақырып: Компьютердің қосымша құрылғылары

3/3

Компьютердің қосымша құрылғыларын талдай отырып, өз бетінше пайдалану жолдарын үйрену

 

- компьютердің қосымша құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін  өз тәжірибесінде қолдана алу

 

- қосымша құрылғылардың  қызметтік түрлерін ажырату

- қосымша құрылғыларды дұрыс қосып пайдалану және алған білімін жинақтау

Сергіту сәті. «Серпілген топ»

«Өкіл»

«Постер»

«Адасқан әріптер»

«Сазды қобдиша»

 

 

- компьютердің қосымша құрылғыларын талдайды, міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;

 

- қосымша құрылғыларының  міндеттерін  тәжірибеде қолдана  алады

 

-  құрылғыларды  дұрыс қосып, пайдалана алады.

 

 

дискрипторлар арқылы  бағалау,

смайликтер,

Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»

 

жұптық жұмыс;

топтық жұмыс;

практикалық тапсырма

 

оқулық

эл. оқулық компьютер суреттер

интернет материалдары

флипчарт, маркерлер

Тақырып: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі

4/4

-Компьютер жұмысындағы программалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсіне отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажырату

 

- операциялық жүйе сипаттамасы  мен жіктелуін меңгере отырып,программалардың қызметіне қарай түрлерін жұмыс жасауда қолдана алу

 

- операциялық жүйе жұмысын меңгере отырып, компьютер жұмысы бойынша барлық жұмысын жинақтап,бағалау

 Сергіту сәті

«Сүйкімді қонжық»

«Қытай қағазы»

«Джиксо»

«Постер»

«Кубизм»

"Алақан"

 

- операциялық жүйе сипаттамасы  мен жіктелуін біледі;

 

 

 

- программалардың қызметіне қарай түрлерін ажыратады;

 

 

 

- операциялық жүйе жұмы-сын меңгере отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажыратуды үйренеді

дискрипторлар арқылы  бағалау,

өзін-өзі бағалау

жапондық бағалау,

мадақтау: «жарайсың!», «бәрекелді!»

 

топтық әңгіме тапсырмалар

жеке жұмыс

 

 

 

интербелсен

ді тақта

слайд

оқулық

компьютер суреттер

Интернет материалдары

Флипчарт, маркерлер

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз