Эссе және өлең-жыр байқауы

А.Құнанбаев. Жаз

Шығыс Қазақстан облысы

                                                          Тарбағатай ауданы

                                                          Маңырақ ауылы

                                                           А.Байтұрсынов орта мектебі

                                                         Бастауыш сынып мұғалімі

                                                           Магажанова Гаухар Бахытханқызы

 

 № 3  сабақ  

 3- сынып    Ана тілі

Сабақ өтілетін уақыт:

Орны:

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

 Сілтеме

 Күнтізбелік жоспар

 Сабақ тақырыбы

 А.Құнанбаев. Жаз

 Жалпы мақсаттар

  Ақынды жан-жақты зерттеуге жағдай жасау,қабілеттеріне байланысты өлеңнің мазмұнын меңгерту,сыни тұрғыдан ойлауға бағыттау.

 Түйінді идеялар

Оқушыларда ұлттық наурыз мерекесі туралы түсінік қалыптастыру

 Оқыту нәтижелері

  • А.Құнанбаев туралы білімдерін толықтырады.
  • Өлең мазмұнын әр түрлі өнім шығару арқылы меңгереді.
  • Өлеңнен ашық сұрақ қоя біледі;
  • Өз шығармашылығын жүйелеп өлең шығара алады;

 Көрнекіліктер

Оқулық, интерактивті тақта, видеоролик маркер, парақша, деңгейлік тапсырма.

 Әдіс- тәсілдер

еркін жазу, деңгейлік тапсырмалар, постер, кластер, бағдаршам

 Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Модуль

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

 

 

 

 -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

 

 белсенді әрекетке жұмылдырылады;

 

 

 

- ойлау жұмысына ынталандырылады

 

      Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.         

        Шаттық шеңбері.

Біз балдырган баламыз

Оқып білім аламыз

Дүниені аралап

Ғылымға ден қоямыз.

Үй тапсырмасы. «Теннис. Ойыны.

      Оқушылар бір-біріне  үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды.

 

Топқа бөлу. Жаз айлары бойынша топқа бөліну.

1-топ «Мамыр»

2-топ «Маусым»

3-топ «Шілде»

 

 

 

Сәлемдесу. Кезекші сабаққа қатсушы бала санын атайды.

Әр оқушы бір- бірінің шеңбер бойынша көршілестерінің қолын алып жақсы тілек білдіреді.

 

 

   

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

   

   Топқа бөлу, топ ережелерін сақтау, топ басшысын, баяндамашыны сайлайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам арқылы бағалау

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

 

 

 

Оқыту мен оқудағы АКТ қолдану

 

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік алады, пікір қалыптастырады.

 

Жаңа тақырыптың мақсатын оқушылармен анықтайды.

Оқушылардың бүгінгі сабаққа деген көзқарасын ескере отырып, ортақ мақсат шығарады.

 

 Интерактивті тақтадан слайд көрсету  арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

 

Әр топқа оқулықтағы өлеңмен танысу. Таныса отырып, өлеңнен сұрақтар дайындап қарсы топқа қою.

1-топ «Абай-сазгер »

2-топ «Абай-аудармашы»

3-топ «Абай-лирик» туралы ойларын жазу.

6. Релаксация Үнтаспадан. Жаз өлеңін тыңдату.

 

 

Мақсат қойғанда оқушылар өз ойын айтады.  

Оқушылар жауап береді.

 

 

 

 

 

 

     Әр топ өлеңмен танысып, топта талқылайды. Топ бойынша өнімдерін қорғайды.

 

      

     Бағалау парағын топ басшысы топ мүшелерінің сабаққа қатысуына қарай бағалап отырады.

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағын тарату

 

 

 

Топ жұмыс бағалау кестесі

Оқытуды басқару және көшбасшылық

 

Оқыту мен оқудағы АКТ қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

ОҮБ

3-кезең: Ой-толғаныс:

  • анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

 

  • синтез, бір-бірімен ой бөліседі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті Қамажай қимыл- қозғалыс биі.

Оқулықпен жұмыс  Жаз өлеңін оқыту.

Іштей оқу

Тізбектей оқу.

Топтық тапсырма

 1 топ-Жаз тақырыбына ребус құрастыру.

2 топ Жаз тақырыбына өлең құрастыру.

3 топ Жаз тақырыбына сурет салу

Жұптық жұмыс кестені толтыру.

1 тапсырма. Өлеңнен адам өмірі.жан-жануар.өсімдік, құстар тіршілігіндегі өзгерісті сипаттап жазу.

Адам

Өсімдік

Жан-жануар

Құстар

Ауыл жаз жайлауына көшеді.

 

 

 

 

2 тапсырма  Берілген сөздерді қандай мағыналас сөздермен ауыстыруға болады

сөздер

мағынасы

Өсіп толғанда

Жайқалып өскенде

Жылқының жоны жылтылдап

семірген

Бүйірі шығып ыңқылдап

тойғаны

Күркіреп жатқан өзен

тасыған

 

   Әр топ тапсырманы орындау барысында, олардың жұмысына бағыт беру арқылы сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын қадағалап, кері байланысқа түсемін.

 

 

 

     

Топ басшылары қойған бағамен оқушылардың келісу, келіспеулерін сұраймын. Барлық формативті бағалаудан жиынтық баға шығарамын.

Әуенмен қозғалмалы жаттығулар жасайды

 

 

 

Топ мүшелері өз постер, ребус,өлең.суреттерін қорғау барысында тақырыптың ашылғанын, өз ойларын толық жеткізеді. 

 

 

 

 

 

Кестені толтыру.Жұппен бір-бірін тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ басшылары топ бағалау парағын тапсырады

 

 

 

 

Екі жұлдыз бір тілек

 

 

 

 

 

 

Топ жұмысын бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

 

Өзін –өзі және басқаны бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жиынтық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талантты және дарынды балаларды оқыту

 

 

 

Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту және оқу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Келесі оқуға  арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)

 

 

Қорытынды /кері байланыс/

А. Құнанбаев туралы реферат жазу.

Өлеңді жаттау.

Қосымша мәліметтер жинау.Жаз туралы басқа ақындардың өлеңдерін жаттау.

 

Бүгінгі сабақ  туралы өз ойларын арнайы тақтаға стикерлерге жазып қалдырады

Сабақты бағалау

 

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз