Өлең, жыр, ақындар

Тәрбие процесін ұйымдастырудың формалары

Балқаш қаласы
Ә.Мусин атындағы Балқаш гуманитарлы-техникалық колледжі
педагогика және психология пәнінің оқытушысы: Сулейменова Сәния Ырзықбекқызы

Сабақ жоспары №5

План учебного занятия   №

Күні                Пән     тәрбие жұмысының әдістемесі        Тобы  ШК-14-9        

Дата                            Предмет                                                        Группа

Оқытушының Т.Ә.А.                       Сулейменова С.Ы                                                                                     

Ф.И.О. преподавателя

І. Сабақтың тақырыбы      Тәрбие процесін ұйымдастырудың формалары                                    

Тема занятия                                                                                                                        ____________

Сабақтың түрі және типі    аралас сабақ                                                                                                

Тип и вид занятия                                                                                                                           _______

1. Мақсаты   оқушыларға форма туралы жалпы түсінік беру.                                                             

Цель               Тәрбие процесін ұйымдастырудағы формалардың түрлерін ажырата алу жайында ұғым қалыптастыру                                                                                                                                           

2. Міндеттері

Задачи

а) Білімдіқ     оқушылардың  тәрбие, тәрбие  процесін ұйымдастыру формалары туралы түсініктерін кеңейту. Тәрбие процесін ұйымдастырудағы формалардың түрлерін ажырата білуге үйрету.           

обучающие                                                                                                                          ______________

ә) тәрбиеліқ   оқушыларды  ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа баулу. Өзін-өзі тәрбиелеуге жетелеуге,              жауапкершілікке,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.                                                                                       

воспитательные                                                                                                                              _________

б) дамытушылық    оқушылардың ақыл- ой қабілетін дамыту. Пәнге белсенділіктерін,                                қызығушылықтарын  арттыру. Шығармашылықтарын шыңдау                                                             

развивающие                                                                                                                       _______________

ІІ. Күтілетін нәтиже.

     Ожидаемые результаты:

а) оқушылар түсінуі тиіс                                                                                                  ______________

  должны понимать        тәрбие процесі, оны ұйымдастырудың формаларын теориялық түрде түсініп, практикамен  байланыстыру жолдарын  түсінуі қажет                                                                           

____________________________________________________________________________________________

ә) оқушылар құндылық бағдары болуы                                                                                              

 должны иметь ценностные установки   тәрбие процесін ұйымдастыру формаларын бір-бірінен ажырата алу жолдарын меңгереді                                                                                                                                  

____________________________________________________________________________________________

б) оқушылар жасай біледі                                                                                                _______________

 должны уметь               ойын қорытындылайды, бір шешімге келеді, топпен жұмыс жасай алады                                        

 

Сабақ барысы

І.Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабақта жоқ оқушыларды журналға белгілеу. Оқушыларды топқа бөлу спикер сайлау. Бағалау парағын топқа тарату. Әділ бағалауын ескерту.
  2. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

Тәрбиеге байланысты қанатты сөздерді жатқа айту. Мағынасын ашу.

ІІ. Үй тапсырмасын қайталау

  1. Сұрақ-жауап
  2. Топқа берілген тапсырма. Өтілген тақырыпты өз шығармашылықтары бойынша таныстыру.

 

ІІІ. Үй тапсырмасын жаңа тақырыппен байланыстыру.

Зейнеп Ахметованың «Шуақты күндер» кітабынан үзінді.

Үзіндіде жалпы не жайында айтылғанын талқылау,

 

ІҮ .Жаңа тақырып

  1. Сұрақтар арқылы «Тәрбие процесін ұйымдастырудың формалары» туралы түсінік алу. Сұрақтардың жауабын тексттен оқи отырып тауып, конспектілеу.
  • Тәрбие процесін қалай жүзеге асырамыз?
  • Тәрбие процесін қалай ұйымдастыруға болады?
  • Форма дегеніміз не?
  • Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың формасы дегеніміз не?
  • Тәрбиелік іс-әрекетті әдісіне қарай қалай жүйелеуге болады?(сөздік, тәжірибелік, көрнекілік) Тәрбиелік іс-әрекетті әдісіне қарай жүйелеу
  • Тәрбие процесін ұйымдастыру формалары қандай? (жеке, топтық, көпшілік) Тәрбие жұмысын ұйымдастыруды формаларына қарай топтау

2. Сөздік жұмысы

Форма - ұйымдастыру тәсілі, форма- form

Конкурс - жарыс, сайыс  - competition

Экскурсия - жорық – excursion

3. «ПОПС әдісін» қолдану.

Менің ойымша..., себебі..., мысалы..., сондықтан...

Сіздер биылғы оқу жылынан бастап мектепте тәжірибеден өтіп жүрсіздер.

Аты аталған формалардың ішінде өз тәжірибеңізде тәрбие жұмысын ұйымдастырудың қандай формасын қолдандыңыздар?  Қандай әдістерді қолдандыңыздар? 

4. «Балбұлақ» пресс-орталығын насихаттау.

Зейін қойып тыңдау, мағлұматтарды еске сақтау, сұраққа жауап беру.

Сұрақ: бұл көрініс тәрбие жұмысын ұйымдастырудың қандай формасына сәйкес? Неліктен?

5. «Мамандық үздігі» видео ұсынылады.

Зер салу, ой елегінен өткізу, видеоның сөзі мен көрінісін байланыстыру, сұраққа жауап беру, тапсырма орындау.

Ү. Қорытынды.

«Сөйлемді жалғастыр»

Сөйлем

Сәтті жауап

Сәтсіз жауап

Мектептік  тәжірибеден өтудің ...

 

 

Тәрбие сағаттарын жүргізу барысында ...

 

 

Ұстаздық мамандықтың жолында ...

 

 

 

ҮІ. Үйге тапсырма

  1. «Тәрбие процесін ұйымдастырудың формалары» оқу, мазмұндау.
  2. 1 топ тәрбие процесін ұйымдастырудың жеке формасына, 2 топ топтық формасына, 3 топ көпшілік формасын практикамен байланыстыру арқылы таныстыру

ҮІІ. Бағалау.

Бағалау парағын жинақтау. Тиісті әділ бағаларын қою.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз