Өлең, жыр, ақындар

Сипаттап үйренеміз

Алматы облысы
Балқаш ауданы
"Арман" балабақшасының тәрбиешісі: Ингенбаева Ернат Капановна

Білім беру саласы: Қатынас

Оқу ісі-әрекеті: Тіл дамыту

Тақырыбы: Сипаттап үйренеміз

Мақсаты:

БМ: Балалардың ойлау қабілетін,білімдерін жаңа сабақ арқылы көрсету. Ойыншықтардың атын дұрыс атау, олардың сипаттау жұмысын жүйелеу.

ДМ: Сөздік қорларын, тіл байлығын ойын арқылы дамыту.

ТМ: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: ойыншықтар, карточкалар, сызба суреттер, суреттер.

Әдіс-тәсілі: әңгімелеу, сипаттау, сұрақ-жауап, ойын.

Әрекеттердің кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотиватциялық қозғаушы

Шаттық шеңбері

Сәлем сөздің анасы,

Сәлем сөздің данас

Сәлем бере барлық қазақ баласы,

Сәлеметсіздер ме қонақтар!

Балалар амандасады.

Іздену ұйымдастырушы

Қараңдаршы балалар,бүгін бізге аюлар қонаққа келіпті.

Қане, қайталаймыз кім бұлар?

Олар бірдей ме?

Ал,қандай?

Дұрыс,алдымен мына аюды сипаттайық.

Қане,Назерке айта ғой аю қандай?

-Тағы қандай?

Балалар,аюдың мінезі қандай?

Ол көңілді ма,көңілсіз ба?

Ол тәртіпті ме,тентек пе?

-Енді балар сызба сурет бойынша, осы аюлар жайлы тақпақ жаттайық.Жаттауға дайынбыз ба?

 

 

Тышқан үйде,

Қоян үйде,

Аю ғана үйде жоқ,

Себебі аю үлкен.

Үйде оған орын жоқ.

Балалар жауап береді.

Қуыршақ

 

Бұлар - аюлар.

 

Олар - әртүрлі

 

Оның түсі-ақ

 

 

Үлпілдек

Ол - жұмсақ.

 

Көңілді.

Тәртіпті.

 

 

Иә, дайынбыз.

 

 

 

 

 

 

Енді суреттер бойынша әңгімелейміз.Балалар суретті карточкалар таратылады.Ал, балалар ойын ойнап бір серігіп алайық.

Енді бәріміз үстелге жайғасамыз.Балалар алдымен дыбыстар әлеміне шолу жасайық.

- Дыбыстар нешеге бөлінеді?

- Олар қандай?

- Дауысты дыбыстар қалай айтылады?

- Ал дауыссыз дыбыстар ше?

- Дауысты және дауыссыз дыбыстар қандай туспен белгіленеді?

Мен сендерге ойыншықтардың суретін таратып беремін.Суреттің  атауын буынға бөлеміз.

Мысалы:

Кү-шік

Піл

Мы-сық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екіге

Дауысты,дауыссыз дыбыс

 

Кедергіге ұшырап айтылады.

Қызыл,көк түспен.

 

Екі буын

Бір буын

Екі буын

Балалар буынға бөледі.

Рефлексивті коорекциялаушы

Балалардан бүгінгі сабақтан алған әсерлерін сұрау. Мадақтап, мақтау.

 

 

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Ойыншықты сипаттауды біледі.

Меңгеру керек: Суретті әңгімелеуді меңгереді.

Үйрену керек: Сөзді буынға бөлуді үйренеді.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз