Өлең, жыр, ақындар

«Туған жердің ыстығы-ай» Қали Сапарбаев

Кенжебаева А.Б. Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы,
Абай атындағы №4мектеп-лицейі

Сабақтың тақырыбы:«Туған жердің ыстығы-ай»
Қали Сапарбаев


Оқытудың/ оқудағы тәсілі Мәтін мазмұнын талқылау арқылы мәтіндегі негізгі ойды анықтау, білім білік дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі реттеу.

Тақырып (оқу жоспарының бөлігі) «Туған жердің ыстығы-ай» Қали Сапарбаев
Оқытудың мақсаты Тақырып аясында сын тұрғысынан ойлап, түрлі жағдаятқа сәйкес өз пікірін еркін айтуына, пікірталасқа түсуіне жағдай жасау.

Оқытудың нақты нәтижелері -оқу материалы аясында ойын жеткізу үшін мәдени сөйлеу дағдылары қалыптасады;
-тақырып бойынша оқушы пікірі мен көзқарасы дамиды;
-Оқыған мәтін бойынша өз пікірін айта алады;
-Сын тұрғысынан ойлай біледі;

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері А Берілген тапсырманы өзара талқылай отырып өз ойын еркін жеткізіп, өзін-өзі реттей алады.
Оқушылар үшін оқыту нәтижелері В Сыни тұрғыдан ойлану арқылы сабақ мақсатын қоюға үйренеді.
Оқушылар үшін оқыту нәтижелері С Тапсырмалар арқылы тақырып бойынша пікір алмасады.


Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Уақыт
I. Психологиялық ахуал туғызу.
Сәлемдесу, сыныпты топқа бөлу. Сәлемдесемін, Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алып, көңіл-күйлерін сұрау.
«Бойдың ұзындығы» әдісі,
Сыныпты 1,2,3,4-ке санау арқылы топқа бөлемін. Мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерімен бөліседі.

Сергіту сәтін орындайды,

Бойларының ұзындығына қарай сапқа тұрады.
Санға сәйкес 4 топқа бөлінеді.
Үй жұмысы
Үй жұмысына «Ыстық орындық» стр-сы.
Мақсаты:
Идеялар, тәжірибелер және ойлармен бөлісу. Өз-өзіңді және басқаларды түсіну алға бастыру.

Шығармашылық сәт:
«Өкіл» стр-сы арқылы
«Туған өлкем» постер жасау.

Барлық топтарға ватман қағазын таратамын, жұмыстарын бақылаймын.
Оқушылардың жауаптарына қарай формативті бағалап отырамын.

Оқушылар топта бірлесіп, өткен тақарыптар бойынша постер жасайды.
Топтарға сыни тұрғыдан сұрақтар қояды.
«Өзара» бағалау арқылы бірін-бірі бағалайды.

II.Негізгі бөлім.
«Еркін талқылау» стр-сы арқылы сыни тұрғыдан ойлау.


Мақсат қойғызу --«Миға шабуыл» сын тұрғысынан ойлау стр-сы;
Ақпараттық коммуникативтік технологияны қолдану;

Автормен танысу.

Оқулықпен жұмыс.

Мақсаты:
Көпшілік алдында сөйлеу және анық баяндау, тәжірибе алмасу; актерлік шеберліктерін арттыру.

Сергіту сәті.

Топқа бөлу.

Дәптермен жұмыс

Тренинг: «Өрмек»
Мақсаты:
Сабақты қорытындылау. Өз ойларын жеткізу

III.Қорытынды.
Кері байланыс.
«Смайликтер» стр-сы.
Мақсаты: сабақ туралы түйін жасау, өз ойларын айтқызу

IV. Үйге тапсырма.
Мақсаты: Алған білімді ұмытпай, есте сақтау

Сабақты ерлік пен батырлық туралы мақал-мәтелдерден бастаймын.

1. Әркімнің өз жері жұмақ. 2. Туған жердің ауасы да шипа.

Сабақты бастамас бұрын, бәріміз бірлесіп бүгінгі сабақтың мақсатын құрайық.

Оқушылар жауабына қарай сабақ мақсатын құрамын.


Оқушылардың жұмысына бағыт-бағдар беремін.
Олардың іс-әректін бақылаймын
Оқушыларды формативті бағалаймын.


Сергіту сәтін жүргіземін

Оқушыларды алдын ала дайындалып келген «Пән атаулары» арқылы 4 топқа бөлемін
Интербелсенді тақтада мақалдар жазылып тұрады.
1 Туған елдей ел болмас,
.........................................
2 Кісі елінде сұлтан болғанша,.........................

4 топқа тапсырмалар беріледі.
1. Туйенің туған жерге кетер алдындағы әрекеті.
2. Түйенің аянышты халі.
3. Автордың айтайын деген негізгі ойы.
4. «Мен автор болсам, әңгімені қалай аяқтаған
болар едім»

Кері байланыс арқылы оқушылардың сабақты қалай түсінгенін білу үшін қолданамын.



-Күнделікті енді ашайық, үй тапсырмасын жазайық. Оқушылар топта талқылау арқылы сұрақтарға сыни тұрғыдан жауап береді.
Бір-бірінің пікірін тыңдайды, толықтырады.

Топта бірлесе отырып сабақ мақсатын құрады.

Әр топ мәтінмен толық танысады.
Топта біллесіп, мәтін бойынша көрініс дайындайды. Басқа топтарға сыни тұрғыдан сұрақтар дайындайды.


Оқушылар 4 топқа бөлінеді.
1-топ: Қазақ тілі
2-топ:Ана тілі
3-топ: Математика
4-топ: Дүниетану

Мақалдың жалғасын табу. Дәптерге жазады.

Сұрақтарға сыни тұрғыдан ойлап жауап береді. Ойларын жинақтайды.


«Туған жердің ыстығы-ай» (Мәнерлеп оқу, мазмұнын айту)
«Туған жерім» тақырыбына шығарма жазу


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз