Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ынтымақ ауылы
Ынтымақ негізгі жалпы білім беру мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі: Абайльдинова Атлас Кудайбергеновна

Математика     

Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері

Сыныбы: 4

Мақсаты: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлуге машықтандыру.

Күтілетін нәтиже: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін біледі.

Қажетті ресурстар: оқулық, АКТ, карточка, кубик, себет т.б.

Қоланылатын модульдер: АКТ, СТО, ОмОЖТ, ОүБОБ.

Стратегиялық іс-әрекеттер: «Сұрақ-жауап», «Ой қозғау», «Мен саған, сен маған», «Постер», «Шыңға шығу», «Кубизм».

Уақыт

Жұмыс кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

2 мин

Психологиялық ахуал тудыру

Шаттық шеңберіне шығарамын.

Бір-біріне сәттілік тілейді.

 

3 мин

Үй тапсырмасын тексеру

«Сұрақ-жауап»

Теңдеу шешу кезінде белгісіз санды қалай анықтаймыз?

 

Ауызша есеп.

70х10=            7200х10=

200х10=          800:100=

600:10=            3000х100=

3300:10=         1200х100=

Оқушылардың жауабы:

 

х+1075=3806          х-287=593

х=3806-1075           х=593+287

х=273                         х=880 2731+1075=3806  880-287=593

Өзін-өзі бағалау

4 мин

Білу

«Ой қозғау»

1432х2 және 2864:2 өрнектерінің мәндерін жазбаша қалай есептеп табуға болады?

1432 санының бірлігін, ондығын, жүздігін, бірлік мыңдығын 2-ге көбейтеміз. Жауабы: 2864

2864 санының бірлік мыңдарын, жүздіктерін, ондықтарын, бірліктерін бөлеміз. Жауабы: 1432

Өзін-өзі бағалау

6 мин

Түсіну

«Мен саған, сен маған»

№2 есеп

І топ                        ІІ топ

1342х2             1323х3

1т 342кг х2     1км 323х3

2684:2              3969:3

2т 684кг:2       3км 969:3

 

№1 карточка

1342х2            2684:2

1т 342кг х2     2т 684кг:2

№2 карточка

1323х3              3969:3

1км 323м х3    3км969:3

 

Жұппен бағалау

8 мин

Қолдану

«Постер»

№5 есеп бойынша постер жасайды.

 

Постер жасап әр топ өз жұмысын қорғайды.

2 жұлдыз, 1 тілек.

2мин

Сергіту сәті

«Бос орындық» ойынын ойнату.

Оқушылар шеңберге шығып ойын ойнайды.

 

5 мин

Талдау

«Шыңға шығу» берілген есеп бойынша қалдықты табу.


 

 

1. 2685:2=? ( қалд.)

2. 3968:3=? ( қалд.)

3. 4847:4=? ( қалд)

4. 5556:5= ? (қалд)

Жұппен бағалау

7 мин

Жинақтау

«Кубизм»

Кубиктің қырындағы тапсырмаларды орындауға беремін.

1) 1432 мен 2-нің көбейтіндісін 1078-ге кеміту.

2) Ең кіші төрт таңбалы санды 9 есе арттыру, шыққан санды нәтижені 100есе кеміту.

3) 6432 мен 2-нің бөліндісін «а» есе арттыру, мұндағы а=10.

Өзін-өзі бағалау

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

«Жеміс жинау»

2441х2      4882:2

3442х2      6444:2

4443х2      8886:2

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорытындылау үшін «Плюс-минус-қызықты» жаттығуын қолданамын.

Оқушылар себетте жазылған сандарға байланысты өрнектердің мәнін тауып себетке салады.

  «+»

  «-»

 «?»

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау

 

Үй тапсырмасы

№9 есептің шығарылу тәсілі түсіндіріледі.

 

 



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)