Өлең, жыр, ақындар

Не үйрендік? Не білдік?

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
№25 «Толағай» балабақшасы МКҚК
тәрбиешісі: Турумбаева Гульбану Ахмедовна

                                                                                         

№ 6 «Бәйшешек» ортаңғы тобында ұйымдастырылған оқу қызметі технологиялық картасы

Күні: 24.01.17.

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қорытынды

Тақырыбы: Не үйрендік? Не білдік?

Мақсаты: Бағдарлама бойынша балалардың білімдерін тиянақтау. Жыл мезгілдерін ажыратуға және атай білуге үйрету. Балаларға жыл мезгілдері туралы түсінік беру, түсініктерін қалыптастыру, ертегі әңгімелеу барысында сөздерді байланыстырып сөйлеуге үйрету, сөздік қорларын байыту. Оқушылардың бойына үлкенді сыйлап тыңдай біліп, көмек көрсетуге, табиғатты сүйе білуге, оны қорғауға, ұйымшылдыққа, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап, әңгіме, әңгімелеу, көрнекілік

 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қорғаушы

Шаттық шеңбер:

Толағай атты бақшаның
Тәрбиелі баласы,
Алдыменен қонақпен
Амандасып алады.
Арайланып таң атты,
Алтын шуақ таратты
Қайырлы таң балалар!
Қайырлы таң апайлар!

Балалар шаттық шеңберін жақсы көңіл күймен айтады.

і

 

Жарайсыңдар,балалар.

- Балалар біз сендермен жарты жыл бойы алған білімдерімізді пысықтаймыз.

- Балалар, біздің республикамыз қалай аталады.

- Атап беріңдерші!

- Біздің елбасымыз кім?

Жарайсыңдар, балалар.

- Бір жылда неше жыл мезгілдері бар?

- Атап беріңдерші!

- Қазір жылдың қай мезгілі?

Қыс мезгілінде ауа-райы қандай болады?

Жерде не жатады?

Балалар қардан не жасайды?

Аққаланың түсі қандай және неше бөліктен тұрады?

Қыс мезгілінде адамдар қалай кейінеді?

- Қыс мезгілінде неше ай бар?

Атап беріңдерші!

Балалар кыс мезгілінде сендермен қандай мерекені қарсы алдық?

Сендермен қай жылды қарсы алдық?

- Қай жылмен қоштастық?

- Бір аптада неше күн бар?

Сол жеті күннің неше күнінде балабақшаға келесіңдер?

Қалған екі күнінде не істейсіңдер?

Жарайсыңдар, балалар өте жақсы.

Олай болса назарларыңызды тақтаға аударайық.Тақтада қандай суретті көріп тұрсыңдар?

- Кимдердің суреттерін көріп тұрсыңдар?

Бұл суретке қандай ат қоюға болады?

Отбасы дегенді қалай түсінесіз?

Дұрыс айтасыңдар балалар.

Барлығы дастарханның басында ұйып отырған отбасы екенін көрсетіп отыр. Отбасы болып барлығы бірігіп ас ишип отыр ия балалар. Ас ишер алдында сендер қандай жақсы сөз жолдарын айтасыңдар?

- Кәне барлығымыз орнымыздан тұрыпайтайықшы.

Дастарханның басында
Әдептен біз озбаймыз
Үлкендердің қасында
Қолды бұрын созбаймыз
Тамақ ишер кезде енді
Сөйлемейміз, күлмейміз
Астан басқа өзгені
Елемейміз сезбейміз.

Жарайсыңдар, балалар.

Сергіту сәті:

Терезені ашайық
Таза ауа кірсін деп
Жаттығуды жасайық
Денеміз мықты болсын деп.

- Балалар бізде қазақ халқында көптеген тиым сөздер бар. Олардың барлығының өз ерекшеліктері бар.

- Ал, қандай тиым сөздерді білесіңдер?

- Дұрыс айтасыңдар. Нан туралы қандай таппақ билеміз?

Барлығымыз айтайықшы.

Жарайсыңдар!

Балалар торғайды білеміз бе?

Ол не?

Құстарға біз қандай қамқорлық жасаймыз?

- Олай болса,қазір сендермен «Торғайлар мен мысық» қимыл-қозғалыс ойынын ойнаймыз.

Ойынға қанша торғай қатысты?

Қанша мысық қатысты?

Ойын сендерге ұнадыма балалар?

Балалар кәне тақтаға назарларыңды аударайық. Не көріп тұрық?

Ия, дұрыс айтасыңдар.

Қолшатырды адамдарне үшін ұстайды және қандай ауа-райында ұстайды?

Біздер қазір «Түсіне қарай орналастыр» дидактикалық ойын ойнаймыз.

- Балалар тақтада қандай суретті көріп тұрсыңдар?

- Ал, олай болса балалар орманда,таулы жерлерде қандай жануарлар мекендейді.

Жабайы жануарларды кім атап береді?

Ал, киіз үй, аулада, қорада қандай жануарларды бағамыз?

Үй жануарларын кім атап береді?

Жануарлар сонымен нешеге бөлінеді екен?

Жарайсыңдар, балалар өте жақсы.

Балалар осы жабайы және үй жануарлармен сомдалған қандай ертегіні білеміз?

- Кәне, «Шалқан» ертегісін кім айтып береді?

Ал, «Бауырсақ» ертегісін кім айтады?

Бұл ертегіде қандай жануарлар сомдалған?

Сонымен жануарлар нешеге бөлінеді екен?

Атап айтайық

Қазақстан

 

Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев

 

Төрт жыл мезгілі

 

Қыс, көктем, жаз, күз.

 

Қыс

 

Салқын, аяз, суық.

 

Қар

 

Аққала

 

Түсі ақ, үш бөліктен тұрады.

 

Жылы кейінеді,қолдарына қолбақтарын кейеді.

Үш ай

Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан

Жаңа жыл мерекесін

 

Тауық

Маймыл, мешін

Жеті

Бес күн

Демаламыз

 

 

Ата, әже, ана, әке, іні, қарындас

Отбасы

Ата, әже, ана, әке

 

Ия

 

Балалар барлығы көңілді орындап айтады.

 

Балалар қимыл қозғалыспен жасайды.

 

Мұрынды, құлақты шұқуға болмайды. Өтірік айтып,жылауға болмайды. Наннын қиқымын шашуға болмайды.

 

Нан қиқымын шашпаңдар

Жерде жатса баспаңдар

Теріп алып қастерлеп

Торғайларға тастаңдар.

 

Ия

Құс

Ұяшық жасаймыз, жем береміз.

Балалар белсене қатысады.

Бес торғай

Бір мысық

Ия

Қолшатыр

Күзде жаңбыр жауғанда. Жазда төбемізден күн өтпеу үшін.

Жайлау, орман, тау, киіз үй.

 

Жабайы жануарлар.

Қасқыр, түлкі, аю

Үй жануарларын

Қой, ешкі, сиыр, түйе, жылқы.

Екіге

Бауырсақ және Шалқан ертегілері

Үй және жабайы жануарлар сомдалған.

Екіге

Үй және жабайы жануарлар.

Рефлексті коррекциялаушы

Қорытындылау. Өткенді еске түсіру, ойналған ойындарды қайталау. Балалмадақтап,мақтау.

Балалар белсене қатысып, мадақтаулар айтылды.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз