Өлең, жыр, ақындар

Күн тәртібі

Атырау облысы, Исатай ауданы
Исатай селосы
"Балбөбек" бөбекжай-балабақшасы
Халидуллина Маржан Қабдолмажитқызы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

 

 Ай апта

 07 ақпан 2017ж

Мақсаты

Білім саласы

Таным

Балаларға тәулік бөліктері туралы түсінік беру. Мезгілді дұрыс атап, ажырата білуге дағдыландыру.

Блок

Балабақша

Апта тақырыбы

Балабақша төріміз,

ойнап - күліп жүреміз.

Бөлімдері

Таным, қатынас

Тақырыбы

Күн тәртібі

Әдістер

түсіндіру, сұрақ-жауап, көрсету, сергіту, ойын, жұмбақтар.

Көрнекіліктер

Слайд, тосын сәт, әр балаға тәулік бөліктері салынған суреттер, шар,

Қос тілділік

Таңертең-утро, күндіз-днем, кеш-вечер, түн-ночь

Сөздік

Тәулік, таңертең, күндіз, кеш, түн

 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбері.

Жарқын, жарқын үніміз,
Болашақтың күніміз,
Балабақша үйінің
Жайнап тұрған гүліміз.
Сәлеметсіңдер ме,қонақтар
Қош келдіңіз бәріңіз!

Жарайсыңдар, балалар. Бүгін бізге көптеген апайлар келіп отыр екен. Сендердің оқу іс-әрекетіне деген қызығушылықтарыңды, білімдеріңді көргілері келеді екен. Ендеше жақсы көңіл күймен оқу іс-әрекетімізді бастайық.

Бүгін бізде таным саласы бойынша оқу іс-әрекеті.

Балалар шаттық шеңберін құрып, көңілді күйде өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталап қимылмен орындайды.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

- Балалар, мен сендерге құр қол келген жоқпын, мына шарларды ала келдім.

Бұл шарлардың түсі жыл мезгілдеріне байланысты.

- Қазір жылдың қай мезгілі? Қай түсті шарды таңдаймыз? Неліктен ақ түсті шарды таңдадыңдар?

Доп лақтыру арқылы апта күндерін атайық.

- Балалар бір сәт ойланып көрейікші. Бізге жылу сыйлап жарық беріп тұрған не деп ойлайсыңдар?

Мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер жауабын табыңдар.

Жартысы жадыратып нұр себеді,

Қалғаны қара мақпал бүркенеді.

- Ол не екен?           Шешуі: (Тәулік)

- Дұрыс айтасыңдар.

Тосын сәт:

Есіктен Тапқышбек кіреді,қолында конверті бар.

Таптым,таптым!

Сәлеметсің бе,сен кім боласың?

-Мен Тапқышбекпін! Мен математика патшалығынан келдім. Мен сендердің білімдеріңді тексергелі келдім.

Мына конвертте сұрақтар мен тапсырмалар бар.

Тәрбиеші балаларға конвертті ашып, ішіндегі тапсырмаларды оқып береді.

1-тапсырма.

Жұмбақ жасыру.

Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады.

2-тапсырма.Сендер үлкендер мен балалар таңертең, күндіз, кешке, түнде немен айналысатынын білгілерің келе ме?

3-тапсырма. «Сөздік ойын»

Тәулік бөліктері туралы.

- Біз таңертең жаттығу жасаймыз, ал...түскі ас ішеміз.

- Біз кешке тамақ ішеміз, ал ... жаттығу жасаймыз.

- Түнде біз ұйықтаймыз, ал ... серуендейміз.

- Таңертең ертеңгілік ас ішеміз, ал... ұйықтаймыз.

- Күнді күндіз көреміз,ал жұлдызды ...көреміз.

4-тапсырма.Тәулік бөлігін атап, суретті бояңдар.

- Тапқышбек бүгін біз тәулік туралы әңгіме қозғағалы жатыр едік, сен дәл келдің.

- Тапқышбек, сен біздің балалардың әрі қарай білімін білгің келсе отыра ғой.

(Тапқышбек орындыққа отырады)

Бір тәулікте төрт мезгіл болады. Олар: таңертең, күндіз, кеш, түн деп аталады.

Слайд:

Я, балалар күн ұясынан шығып,таң атып келе жатқан уақытты «таңертең» деп атаймыз.

- Қане, «таңертең-утро» деп қайталайық.

- Қараңдаршы таң көкжиектен атып келе жатқан сияқты күн шығып келеді. (жартылай күн).

- Таңертең балабақшаға келеміз.

- Балабақшада не істейміз?

Слайд көрсету.

Күн жылжып толығымен ортаға шығады.

- Қараңдаршы, күн бір орында тұрмайды екен, жайлап жылжып келе жатқан сияқты. Күн толық аспанға көтеріліп бізге бар сәулесін шашып тұр.

- Міне, бұл кезді біз «түс» дейміз немесе «күндіз» дейміз.

«Күндіз-днем»сөзін қайталау.

Балалар, күнді біз толығымен көріп тұрмыз ба? Күн қайда тұр? Күннің пішіні қандай екен?

- Ал жиегіндегі күннің шуағы қандай пішінге ұқсас?

Балалар күн аспанда нешеу екен? Ал бізге шашатын шуағы аз ба, әлде көп пе екен?

- Ал күндіз сендер не істейсіңдер?

Сергіту:                                                        Таңертең тұрамын,
Бетімді жуамын.
Тісімді тазалап,
Шашымды тараймын.
Киімді киемін,
Бақшаға келемін
Мен әдепті баламын.

Слайд көрсету:

Кеш.

- Балалар қараңдаршы күн жылжып төмен түсіп келеді,яғни ұясына батуға жақындап қалыпты. Біз бұл мезгілді кешкі мезгіл деп атаймыз.

 «Кеш-вечер» сөзін қайталау.

- Балалар біз кешке не істейміз?

Слайд көрсету.

Ал енді міне күн ұясына батты.Бұл мезгілді «Түн» дейміз.

Қане «Түн-ночь» деп қайталаймыз.

-Түнде аспаннан нені көреміз? Айдың жанында нелер бар? Ал жұлдыздар көп пе,әлде аз ба? Олай болса бәріміз тәтті ұйқыда боламыз. - Міне, балалар тәулік бөліктерімен таныстық, енді Тапқышбектің сұрақтары мен тапсырмаларын орындайық.

Тәрбиеші: Тапқышбек балалар сенің тапсырмаларыңды дұрыс орындады ма, сұрақтарыңа жауап берді ме, көңілің толды ма, біздің балаларға.

Тапқышбек: Өте білімді балалар екенсіңдер.

Балалар, енді «Бұл қашан болады?» ойынын ойнаймыз.

Ойын шарты: Тәулік бөлігіне байланысты әр түрлі суреттерді ажыратып қойып шығу.

(Алыдымыздағы өзіміздің іс-әрекетіміз бейнеленген суреттерімізді қойып шығамыз).

 

Балалар шарды таңдайды, себебін айтады.

 

Балалар допты қағып алып лақтыру арқылы апта күндерін атайды.

 

 

- Күн

 

 

 

 

 

 

Сәлеметсіз бе!

Балалар таңырқай қарайды.

 

 

 

- Таңертең үлкендер жұмысқа, ал балалар мектепке, балабақшаға барады. Күндіз үлкендер жұмыс істейді, ал балалар сабақ оқиды, кешке бәрі демалады, ал түнде ұйықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қайталайды: таңертең-утро

-ұйқыдан тұрамыз, төсегімізді жинаймыз, жаттығу жасаймыз, жуынамыз, таңғы асымызды ішеміз, сосын киініп анамызға еріп балабақшаға келеміз.

Балалар суреттер бойынша әңгімелейді.

 

 

 

 

 

Қайталайды: Күндіз-днем

Балалар жауаптары тыңдалады.

 

 

 

Серуенге шығамыз, Ойын ойнаймыз. Түскі ас ішеміз, ұйықтаймыз.

Өлеңнің сөздеріне қарай қимылмен орындайды.

 

 

 

 

 

Қайталайды: Кеш-вечер

Ұйқымыздан тұрамыз, ұйқыашар жаттығуын жасаймыз, бесін асымызды ішеміз,серуенге шығамыз, ойын ойнаймыз, үйімізге қайтамыз.

 

 

Қайталайды: Түн-ночь

Балалар жауаптары тыңдалады.

 

 

Балалар Тапқышбектің тапсырмаларын орындайды.

 

 

 

 

Балалар ойынға қызыға қатысады.

Рефлексивтік-жинақтаушы

- Тәулік бөлігімен танысып,оларды атай білдік пе?

- Қонаққа бізге кім келді?

Тапқышбектің тапсырмаларын орындадық па?

Ойын сендерге ұнады ма?

Балаларды күн бейнесімен бағалау.

Сұрақтарға жауап береді.

Тапқышбек

Орындадық.

Ұнады

Күтілетін нәтиже

Білу керек

Тәулік бөліктерін  дұрыс атауды;

Түсінеді

Тәулік бөліктеріне байланысты іс-әрекеттерді ажырата алуы.

Қолдана біледі

Ойын мазмұнына сәйкес суреттерді топтастыра алады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз