Өлең, жыр, ақындар

Ертегі елінедегі ғажайып математика

Әрекет кезендері

Тәрбиешінің  іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациалық қозғаушы

Балалар шеңберге тұрады

Армысың Әлем!

Армысың, жарық Күн!

Армысың, абзал Адам!

Здравствуй мир!

Здравствуй свет!

Здравствуй , добрый человек!

Good morning,Good morning,Good morning to you,

Good morning, Good morning, l am glad to see you

 

  • шаттық шеңберіне тұрып сәлемдеседі.

 

 

 

 

Іздену ұйымдасты- рушы

Қыс мезгілі жайында балаларға сұрақ қойылады.

- Балалар ,қазір қандай жыл мезгілі?

- Қыс айларын атап беріңіздерші?

-Дұрыс айтасындар балалар, сендер қыс мезгілі жайлы жақсы біледі екенсіндер.

- Балалар қандай ертегілер білесіңдер?

Олай болса Маша мен аю ертегісін тамашалаймыз. Бүгін біз ертегілер еліндегі ғажайып пішіндерімен танысамыз.

«Ертегілер»әні ойналады.

Ерте, ерте , ертеде бір әсем сарайда Маша атты бір ерке қыз өмір сүреді, оның әдемі сарайы болыпты. Сол сарайда жалғыз тұрыпты. Жалғыз тұрып іші пысқан Маша былай депті.

Маша: О,шіркін? Менің мынандай сарайымда көп достарым болса ғой? Мен олармен есеп шығарып, ойнап көңіл көтерер едім. Осы кезде біреу есік қағады.

Мен аюмын, мына сарайда кім тұрады? Мен Машамын. Аю: Мен саган үшбұрыш акелдім, сені таныстыруға, оның 3 бұрышы, 3 төбесі, 3 қабырғасы бар , ол тура сенің үйінің төбесіне ұқсайды.

Маша: Олай болса , менің тапсырмаларымды орында.

Бір аптада неше күн бар және атап бер.

Қасқыр: Мен қасқырмын, менің қолымда төртбұрыш бар, оның 4 бұрышы, 4 қабырғасы бар,ол теледидарға ұқсайды.

Маша: Үйге кіру үшін мына тапсырмаларды орында, 1-5 дейін сана және кері санап бер.

Қоян: мен қоянмын мен таныстыруға дөңгелек әкелдім,оның бұрышы жоқ, допқа, күнге ұқсайды.

Маша: үйге кіру үшін тапсырма орында.

Алма ағашта бес алма

Қандай тәтті жесе алма

Бесеуінде жеп қойсаң

Қалады онда неше алма?

Тәрбиеші:Балалар мен сендерге осындай есеп айтайын, кім шешеді?

4 қонжық орманда

Келе жатқан қорбандап

Біреуі шаршады

Әрмен қарай бармады

Балалар 1-5 дейін санамақ айтып берейік.

1-дегенім бесік

2-дегенім елім

  1.  
  2.  
  3.  

Сергіту сәті.

Оң қолымда 5 алма

Сол қолымда 5 алма

Қосып едім екеуің

Болып шықты 10 алма

Балалар енді аңдарды шақырып отырғызайық.

1. Пішіндерді үйрендім

Қабырғасы тік сайлы

3бұрыш бұл үйлердің

Шатырына ұқсайды

2. Бөлініп ап екіге

Отырған сәт шетінде

Төртбұрыш ұқсайды

Үстелдің бетіне.

Д/О: «Шырша ойыншықтары»

Ойын шарты: балалар шыршадағы ойыншықтарды оң жақ- сол жақ, үстінде- астында ұғымдарын айтады.

Сандар шығып такпақтар айтады.

  1. Мен білгін келсе

Мен таяқша бірмін

Барлық санға жол бастап

Ең басында тұрамын

2саны. Бірден кейін тұрамын

Сандар іші тұрағым

Бірге бірді қосқанда

Иіліп мен шығамын

  1. 2 соң әрқашан

3 сны боп қаламын

Қос мүйізі майысқан

Ұлттық ою саламын

  1. Достар мені 4 дейді

5ке бірім жетпейді

Бірақ 3ке ағамын

Жақсысымын бағанын

  1. Әр қолда саусақ бес-бестен

Шықпас тегін ол естен

Біліп санның шамасын

Мысал ойлап табасын.

  •  

Қыс мезгілі

  •  
  •  

Ақпан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 аптада 7 күн бар. Апта күндерін атап береді.

 

Санайды және кері санап береді

 

Қоян: 0 алма

 

 

 

 

Балалар жауабы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін қимылмен көрсетеді.

 

 

 

 

 

Балалар пішіндер туралы тақпақтар айтады

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ойынға түгел қатысады

 

 

 

 

 

 

Балалар сандар туралы тақпақтарын айтады.

Рефлексивті коррекциялаушы

Сабақты қорытындылау.

Балалар сендерге ертегі ұнады ма?

Біздерге қонаққа нелер келді?

Қандай пішіндермен таныстық? Атап беріңіздер?

Сандарды,апта кундерін атап беріңіздер?

 

Балалардың жауабы

  • нәтиже:Дамытушы ойындар арқылы ой қабілеттерін дамыту.

Білу керек: Сандарды ажыратуды, кері-тура санауды.

Қолдану керек: Геометриялық пішіндерді атауды, ертегі кейіпкерлерін дұрыс атай білу.

  • Пішіндерді ажыратады, ертегі кейіпкерлерін шатаспай меңгергендері байқалады.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз