Өлең, жыр, ақындар

Арифметикалық орта, өзгеріс ауытқуы, мода, медиана

Қызылорда облысы, Арал қаласы, Арал ауданы
№71 орта мектебі
математика пәні мұғалімі: Балсугирова Камшат Бакыткановна

Математика  5  сынып

Мұғалімнің аты-жөні

Балсугирова Камшат Бакыткановна

№71 орта мектебі

Сабақ №164

Күні -  16 сәуір

2014жыл

Сабақ атауы

Арифметикалық орта, өзгеріс ауытқуы, мода, медиана

Сілтеме

Білім стандарты, пән бағдарламасы, математика оқулығы 5-сынып, Т.А.Алдамұратова, Е.Байшоланова. Алматы «Атамұра» 2010 жыл 

Әдістемелік құрал: Математика 5 А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова. Алматы «Мектеп» 2009 жыл, интернет материалдары

Жалпы мақсаты

Оқушыларға оңдық Арифметикалық орта, өзгеріс ауытқуы мода, медиана туралы мағлұмат беру.

Оқушылардың алған теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру, ойда сақтау қаблетін дамыту.

Оқушыларды өз ойын толық,дұрыс жеткізе білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар Арифметикалық орта, өзгеріс ауытқуы мода, медиана туралы мағлұмат алады.

Оқушылар алған теориялық білімін тәжірибеде қолдана біледі.

Оқушылар оз ойын толық жеткізе біледі.

Негізгі идеялар

Ондық бөлшек, натурал сан, тақ, жұп сан, статистикалық мәліметтер

Тапсырмалар /Wiki материалдары/

 Power Point бағдарламасы, асtivstudio флипчарт беттері, Ғаламтор bilim kozy.idhost.kz, ustaz.kz, 45 минут сайттары

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Уақыты

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

 

2 минут

  

 

 

 

 

 

2 минут

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

13 минут

І.Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу.

Топқа бөліну 3 түрлі стикер бойынша:

1-топ: сары
2-топ: қызыл
3-топ: жасыл

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Үйге берілген есепті тексеру

ІІІ.Маңызын арттыру

«Қоңыраулы сұрақ»стратегиясы Қайталау сұрақтары:

-  Қандай сан түрлерін білеміз?

- Тақ сан деп қандай санды айтамыз?

- Жұп сан деп қандай санды айтамыз?

- Ондық бөлшек дегеніміз не?

- Сандарды дөңгелектеудің белгілі бір ережесі бола ма?

- Оқушы:

- Иа

Кәне, кім айтып береді екен?

Олай болса бұл айтылып жатқан

Сандардың бүгінгі өткелі отқан сабақ тақырыбына қатысы бар.

ІV. Жаңа сабақ

1. Мұғаліммен амандасады.

Мұғалім ұсынған 3 түсті стикерді бір-бірден алып сары, жасыл, қызыл түс алған оқушылар партаға топ құрап отырады.

2. №1203

Әр есептің жауабына бір оқушыдан жауап береді.

3. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. (Сұраққа жауап беретін оқушыға доп лақтырамын)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Оқушылар тыңдайды.

 

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

2 минут

 

1 минут

 

1 минут

 

ІІ. Білім бекіту.

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Постер корғау

Мысалдарды өздері ойлап табады, өмірмен байланыстыра отырып.

Жеке жұмыс

VI. Сергіту сәті.

През-танц «Бурундук»

VII. Білім пысықтау.

VIІІ. Бағалау

Критерий бойыншабағалау.

Топқа бағалау парағы беріледі.

                   - өте жақсы

                   - жақсы

                   - орташа

 

VII. Рефлексия

Сабақ  ұнады ма?

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі

 

5. Оқушылар жұптық жұмыста берілген тапсырманы орындап сағат тілінің бағытымен бір-бірінің жұмыстарын бағалайды (әр сұраққа балдық жүйемен)

Топтық жұмыста (постер қорғайды) сағат тілінің бағытымен топтар бір-бірінің тапсырмаларын бағалайды.

(бас бармақ әдісі)

Басбармақ жағарыға қарай=Ұнады

Басбармақ көлденең= жартылай дурыс.

Басбармақ төмен қарай= ұнамады.

Жеке жұмысты оқушылар өз беттерімен дәптерлеріне орындап, мұғалім тақтаға оқушы шығарады, бағалайды

!-дұрыс

!?-жартылай дұрыс

?-дұрыс емес

6. Іс-қимылды қайталайды

7. Берілген тапсырманы орындайды, топ болып.

8. Мұғалім сұраққа жауап берген немесе есеп шығарған оқушыларға геометриялық фигуралар береді.         

9. Оқушылар критеридің қажеттісін белгілейді.

Сабақтың жабдықтары

Мультимедиа, интерактивтік тақта арқылы PowerPoint, флипчарт, маркер, қарындаш, бағалау парағы

Келесі тапсырма-лар/портфолио/

№1214

Келесі оқу

Арифметикалық орта, ауытқу, мода, медиана

 


Пікірлер (4)

Аяна

Медиана дегенимиз не?

Гүлжан

Медиана (лат. medіana — орта) — геометрияда үшбұрыштың бір төбесін оған қарсы қабырғасының ортасымен қосатын кесінді. Үшбұрыштың үш медианасы бір нүктеде қиылысады, оны кейде үшбұрыштың ауырлық центрі деп те атайды, өйткені біртекті үшбұрышты пластинканың ауырлық центрі (сондай-ақ үшбұрыштың төбелерінде орналасқан үш бірдей масса жүйесінің ауырлық центрі де) осы нүктеде жатады.

Іңкəр

Маған Гүлжанның жазғаны ұнады

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз