Өлең, жыр, ақындар

Сүйікті спортшым - Бекзат Саттарханов

Сарыағаш қаласы
№2 А.Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі
Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
Ақылбекова Эльмира Култасовна

 

Сабақтың тақырыбы: Сүйікті спортшым - Бекзат Саттарханов

Мұғалімнің аты­- жөні: Э.Ақылбекова

Күні: 14.02.2017

Сынып: 4 «Г»

Қатысқан оқушылар саны:14

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, сауатты сөйлеу мен жазуға үйрету.

Сабақ күтілетін нәтиже:

1 - деңгей (білу, түсіну)

Оқушылардың барлығы орындай алады: Мәтінді түсінеді, мағынасын біледі.

2 - деңгей  (қолдану, талдау)

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сұрақтарға жауап береді,мақаланың мағынасын аша алады.

3 - деңгей (жинақтау, бағалау)

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Тақырып түсініп, эссе жаза алады.

Тілдік мақсат

Қолданылатын термин сөздер:

Қазақ тілінде: чемпион, бокс, спортшы, атақты, әйгілі, танымал, ұлттық.

Орыс тілінде: чемпион, бокс,спортсмен,знаменитый, национальный.

Ағылшын тілінде: champion, boxing, sportsman, popular, national.

Ресурстар:

АКТ, маркер, А4  парағы, тартпа қағазы, плакат.

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану, әдебиет, спорт

Алдыңғы оқу

Сүйікті спортшым  -  Ольга Шишигина

Сабақ жоспары

Сабақ барысы және жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру  «Шаттық шеңбері» арқылы балалардың көңіл күйін көтеру.Сыныптың дайындығын тексеру, балаларды түгелдеу.

Формативті бағалау

Үй тапсырмасын сұрау

5 минут

1- деңгей (білу,түсіну)

 

«Сұрақтары бар қорап» әдісі бойынша сұрақ–жауап.

Сұрақтары:
1. Спорт түрлерін ата.
2.«Бәйтеректің» биіктігі қанша?
3. Астанадағы өзен
4. Серік Сапиев кім?
5. Серік Сапиев қай жылы туылған?
6. Жақсылық Үшкемпіров кім?
7. Жақсылық Үшкемпіров қай жылы туылған?
8. Илья Ильин кім?
9. Илья Ильин қай жылы туылған?
10. Ольга Шишигина кім?
11. Ольга Шишигина қай жылы туылған?
12. Алтын, күміс,қола сөздерінің аудармасын тап?

Дұрыс жауаптарға

1 балл қойылады.

2 - деңгей (қолдану, талдау)

Тест сұрақтары.

Тест сұрақтарының жауабы:
1. Д)       6. В)
2. В)      7. Д)
3. Д)      8. В)
4. Д)      9. А)
5. В)     10. А)

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады

3 - деңгей (жинақтау, бағалау)

(Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар).

Жазған эсселерін оқиды.

«Сүйікті спортшым - Ольга Шишигина»

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады

Жаңа сабақ

12 - минут

1. Тақырыпты суреттер арқылы ашу.
2. Бейне жазба Б.Саттарханов  
3. Бекзатқа арнау. Өлең.

Жігіттік жастық шағында,
Небәрі 20 жасында, Америка жерінде.
Бүкіл әлемді шулатқан,
Халқымды бір қуантқан.
Көк туды көкке көтерткен,
Жастарға үлгі бола білген.
Тым қысқа болды ғұмырың.
Бегзаттай жарқын жұлдызым.

Тапсырмалармен жұмыс.
4– тапсырма .Толықтырып жазу.

Сергіту сәті.

 

Сабақты бекіту

15 минут

1 – деңгей (білу,түсіну)

  «Миға шабуыл» әдісі

1. Сенің сүйікті спортшың кім?

2. Ол қай қалада,қашан туылған?

3. Әкесінің аты кім?

4. Анасының аты кім?

Жеке жұмыс

Дұрыс жауаптарға

1 балл қойылады

2 -  деңгей (қолдану, талдау)

Сөзжұмбақты шешу.

1.  Скалкалка
2.  Мяч
3.  Игра
4.  Прыгать
5.  Лошадка
6.  Игрок
7.  Год

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады

3 - деңгей (жинақтау, бағалау)

«Тұлғаны танып біл» оқыта үйрету әдісі.

Топтық жұмыс.

Боксшылар: Е.Ибраимов,С.Сапиев

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады

Үйге тапсырма

  5 минут

1 – деңгей (білу, түсіну)

5-тапсырма. 145-146 беттер

Үлгі бойынша жазу.

Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.

2 -  деңгей (қолдану, талдау)

Мақал мәтелдер жаттау

Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.

3 -  деңгей

 (шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

 

«Менің  сүйікті спортшым» тақырыбына эссе жазу.

Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.

Бағалау

3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады

6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады

9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады

 

Кері байланыс

«Табыс сатысы».

 
 

Рефлексия

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс әрекеттерді орындауда не тиімді болды.

 

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды.

 

 

Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз.

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз