Өлең, жыр, ақындар

Нәтиже сабақ

Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы
№34. Ш.Уәлиханов орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Қожанова Жанат Қожаназарқызы

Күні: 14.02.17 ж

Сынып: 1а-сынып

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?  «Саяхат»  бөлімі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.7.1. Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру

Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

1 деңгей: Жаңа білімді меңгереді.

2 деңгей: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

3 деңгей: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба, таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Сырғанақ-скользкии-slippery

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Слайдтар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

 

 

 

 

 

10 минут

Бала, бала, баламыз,
Мектепке біз барамыз.
Күні бойы қызыққа,
Батамызда қаламыз.

Бір аптада неше күн бар?

- Әр аптаны кім айтып бере алады?

1 Дүйсенбі               4. Бейсенбі

2. Сейсенбі               5. Жұма

3. Сәрсенбі               6. Сенбі

                                7. Жексенбі

"Ақылды доп", "Сөз ойла, тез ойла"

"Мен не үйрендім

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Оқулықпен жұмыс

№1 Өлеңді мәнерлеп оқы.

Қар жамылып күллі алап,
Жүрмедік біз құр қарап.
Бір топ бала бірлесіп,
Жасап алдық сырғанақ.

№2 Сырғанақты қалай жасайды,әңгімеле.

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

10 минут

Қызықты тапсырма

8 минут

 

№3 Берілген жауаптардың сұрақтарын болжа. Сонан соң диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы.

Дәптермен жұмыс

№ 4 Сөзжұмбақты шеш.

Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер  арқылы бағалау.

Бас бармақтар

Оқушыларды бағалау

3 минут

«Бағдаршам» әдісі бойынша 

 

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

Сабақтың кейбір сәттері

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз