Өлең, жыр, ақындар

А.Құнанбайұлы «Ескендір поэмасы»

Сарыағаш қаласы
№2 А.Сүлейменов атындағы
жалпы орта мектебінің
Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі
Найманбаева Айнур Медеуовна

 

Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбайұлы «Ескендір поэмасы»

Мұғалімнің аты-жөні: Найманбаева Айнур Медеуовна

Күні: 10.03.2017ж

     СЫНЫП:  7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

   1. Берілген тақырып аясында білім деңгейін пысықтау.
   2. Мәтін бойынша  тілдік көрінісін талдау.
   3. Тақырыпты өтілген тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы орындай алады: Негізгі ақпараттарды анықтай алады. Мәтіндерді талдайды, сөйлемдерді бір-бірінен ажырата алады.

2-деңгей

(қолдану, талдау):

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тақырып бойынша қарым-қатынасының тілдік көрінісін, сөйлемдерді талдай алады

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: басқа мәтіндермен салыстырып, құндылығын бағалау

Тілдік мақсат:

Айтылым мен жазылым үшін қолдануға болатын тіркестердің жиынтығы (жиынтықтары): аңыз әңгіме, мәдени мұра, нақыл сөздер

Ресурстар:

Таратпа қағаздар, смайликтер, А4 қағазы, дәптер, оқулық, кесте,сызба

Пәнаралық байланыс:

Тарих, қазақ тілі, дүниетану

Алдыңғы оқу:

Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар мен жауаптар алу

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

   Психологиялқ ахуал қалыптастыру. А, Ә, Б, Д, Е әріптерін алады да осы сөздерден басталатын бір- біріне жылы лебіздер білдіреді.

 

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

5 минут

1-деңгей (білу, түсіну):

 

«6 НЕЛІКТЕН?» стратегиясы
   1. Неліктен Абай бала тәрбиесіне қатты көңіл бөлген?
   2. Неліктен Абай ғылым, білімді уағыздаған өлеңдер жазды?
  3. Неліктен Абайдың Ахмет – Риза медресесіндегі оқуы қысқа болды?
   4. Неліктен Абайдың өлең жолдары мақал - мәтел сияқты нақылға айналып кеткен?
   5. Неліктен Абай «не істесең де, бәрін ақылмен істе» деген ұлағатты ой айтады?
   6. Неліктен Абайды «қазақ жазба әдеби тілінің негізін салушы» деп бағалайды?
Бір-біріне сұрақтар қою

Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.

ЖАҢА САБАҚ

12 минут

 

 

 

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

А.Құнанбайұлының өмірбаяны мен шығармашылық еңбектері туралы түсініктерін тереңдету арқылы өтілген сабақпен байланыстыра отырып, «Ескендір поэмасы»  білімдерін пысықтау арқылы білімдерін тереңдету

Жаңа сабақты ЖИГСО әдісі арқылы топта орындау.Түсінгендерін мазмұндап, топтасыру жасайды.

Таным деректерді талқылап, түсініктерін айтып, сөздіктегі сөздерді және термин сөздердің айырмашылығын дәптерлеріне жазу.

 

САБАҚТЫ БЕКІТУ

15 минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Эссе жазу арқылы сабақты жинақтайды.

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды

Жұптық жұмыс.

Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.

2-деңгей

(қолдану, талдау):

«Кім білімді» Топтар жарысы. Топтарға тапсырма  мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді

 

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады.

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

«Өмірлік ахуалды талдау» әдісі арқылы тақырыпты сабақты жинақтау. Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақыртыпты сипаттау арқылы жинақтайды

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

5 минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату)

А.Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылық еңбектерін түсініп, оқу.

Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.

2-деңгей

(қолдану, талдау)

«А.Құнанбайұлы» тақырыбы бойынша сөзжұмбақ құрастыру

Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады.

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

«Ескендір поэмасы» туралы мазмұнын жазу

Тапсырманы орындағанға «5» баға қойылады.

БАҒАЛАУ

 

3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.

6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.

9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады.

 

КЕРІ БАЙЛАНЫС

 

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта  жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?

 

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта  жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?

 

 

Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз