Өлең, жыр, ақындар

Бағандар. Беттің параметрі. Жиек. Құжатты алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару

Тараз қаласы, Жамбыл атындағы
№5 мектеп-гимназиясының
информатика пәні мұғалімі Агатаева Елмира Боратовна

Информатика ҚМЖ

 

Сыныбы

6 сынып

Сабақтың тақырыбы

Бағандар. Беттің параметрі. Жиек. Құжатты алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару

Жалпы мақсаттар:

Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлері орната алады; жиек сыза алады; құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады; дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады.

Міндеттері:

   1. Мәтіндік редакторда дайындаған құжатта беттің параметрлерін, бағандарын орната алу қабілетін арттыру.
   2. Жиек сызатын, құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алу дағдысын жалғастыру.
   3. Шапшаң және топпен, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтиже

   • Оқушы мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлерін орната алады. Жиек сыза алады.
   • Құжатты баспаға шығармас бұрын алдын ала тексеріп алуды керектігін біледі. Дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады.

Ресурстар:

Интерактивті тақта, ДК, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, оқулық, қағаз, плакат

Қажетті құралдар

Слайд, А4 парағы, интерактивті тақта, компьютер, оқулық

Әдістәсілдер:

Kahoot!  тест, ОЖТ (оқытудың жаңа тәсілдері): топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары

АКТ: интерактивті тақта

ОБжК: (оқытудыбасқару  жәнекөшбасшылық): таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, суммативті)

Дарынды және талантты  балаларды оқыту: деңгейлік

тапсырмалар, оқулықпен жұмыс, практикалық жұмыс,  БББ

Сабақтың типі

Жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Табыс критерийлері:

  1. MsWord мәтіндік редактормен жұмыс істей алатын, өңдей алатын тұлға.
  2. Мәтіндік редакторда дайындаған құжаттарда беттің параметрлерін, бағандарды орната алатын ұлға.
  3. Жиек сызатын, құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алатын тұлға қалыптастыру.

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Уақыт

Кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті

1 мин

Кіріспе

Ұйымдастыру

 

1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды.

1. Оқушылар мұғаліммен амандасып, ортаға шығып, шеңбер құрып, бір-бірінің қолынан ұстап, сәттілік тілейді.

2 мин

 

 

 

5 мин

Мұғалімнің кіріспе сөзі

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

Оқушылардың назарын сабаққа аудару,  сабақтың өтілу барысын айтып кету, түсіндіру, бағалау парағын таратып беру.

Kahoot! программасы арқылы үй тапсырмасын тексеру
1.    Мәтіндік редакциялау дегеніміз не?
A)    Бұл нөмірленген абзацтар қатары
B)    Әрбір пукті бірдей маркерлермен белгіленген абзац
C)    Бұл дайын мәтінге өзгертулер енгізу
D)    Қаріптің таңдалған өлшем тізімін ашып көрсету

2.    Барлық мәтінді терген кезде тұрақты тұрде бас әріптерге ауысуы?
A)    delete
B)    enter
C)    shift+әріп
D)    capslock

Интерактивті тақтаға Excel программасы арқылы дұрыс шығады, сол арқылы тексеру. Қорытындылау.

 

 

 

 

Оқушылар тесті ұялы телефон арқылы орындайды. Бағалау парағына балдарын қояды.

25 мин

 

3 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 14 мин

Негізгі

бөлім

Жаңа сабақты меңгерту

 

   1. Видео көрініс
   Три кота «Газета» мультфильмі
   Қорытындылау

   2. Сөздік
   Беттерді белгілеу – Разметка старницы – Page layout
   Бет параметрі- Параметры страницы -  Page setup
   Бағандар - Колонки - Columns
   Өріс – Поля - Fields, space
   Бағдар – Ориентация - Orientation
   Кітап және альбомдық – Книжная и альбомная - Landscape and Portrait
   Алдын ала қарау – Предварительный просмотр - Preview
   Баспаға беру – Печать – Print

   3. Оқушылар фигуралалар арқылы үш топқа бөлінеді
   1-топ: «Бағандар»
   2-топ: «Беттің параметрлерінің мүмкіндіктері, беттерді жиектеу, безендіру»
   3-топ: «Құжаттарды алдын ала қарау, қағазға басып шығару»
   Формативті бағалау «2 жұлдыз, 1 ұсыныс»
   Қорытындылау.

 

Оқушылар видео көрініс арқылы тақырыпты өздері ашады.

Оқушылар үш тілде оқып шығады.

 

Топтық жұмыс, тақырыпты қорғау, зерттеушілік әңгіме

4 мин

Практикалық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс. (Топшамалар тарату)

А деңгей

 Сұраққа жауап жаз.

Мәтінді редакциялау дегеніміз не?

Қорытындылау.

Бағалау.

Оқушылар деңгейлік тапсырманы компьютерде орындайды. Бағалау парағына ұпайын қояды.

 

4 мин

 

В деңгей

Документтің ішінде  «Бағандар» файлын ашып, екі бағанға бөлді.

Қорытындылау.

Бағалау.

Оқушылар деңгейлік тапсырманы компьютерде орындайды. Бағалау парағына ұпайын қояды.

1 мин

Көзге жаттығу

Компьютермен жұмыс барысында көзді шаршатпау үшін жаттығу жасау керек. Бір оқушыны тақтаға шығып үлгі көрсетеді.

Тақтаға шыққан оқушы көзге жаттығу жасайды, қалған оқушылар қайталайды.

7 мин

Практикалық жұмыс

   1. Мәтіндерді пішімдеуді орында.
   2. Беттің параметрін орнат:
   •  Жоғарғы жиегі – 2,5 см
   •  Төменгі жиегі – 2,5 см
   •  Сол жағы – 2 см
   •  Оң жағы – 2,5 см
   3. Мәтінді тер, құжатты алдын ала қарауды орында. Мұғалімге жасаған жұмысыңның нәтижесін көрсет.
   This is my father,
   This is my mother,
   This is my brother Paul,
   This is my sister,
   This is my uncle,
   How I love them all.
   Қорытындылау.
   Бағалау.

Оқушылар деңгейлік тапсырманы компьютерде орындайды. Бағалау парағына ұпайын қояды.

 

2 мин

Қорытынды

Сабақты бекіту. Қорытындылау. Кері байланыс орнату.

Бағалау.

Мұғалім сабақты қорытындылайды. Оқушылардың қателерін түзеп, айтып шығады. Оқушылардан бағалау парағын жинап, бағалайды.  «БББ» әдісін түсіндіреді.

Білемін

Білдім

Білгім келеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма береді.

&4.11. Бағандар. Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару. 80 бетте практикалық жұмысты орындап, қағазға шығарып келу.

Оқушылар «БББ» әдісі арқылы бүгінгі сабақта алған әсерлерін жазып, мұғалімге береді. Үй тапсырмасын жазып алады.

 

Білім рейтингісі:

1. 6 cұрақ х 1 ұпай = 6 ұпай

Деңгейлік тапсырмалар
2. 1 тапсырма х 3 ұпай = 3ұпай
3. 1 тапсырма х 5 ұпай = 5ұпай
4. 1 тапсырма х 10 ұпай = 10ұпай

Баға мониторингі:
21 -  24 ұпай – «5»
18 - 21 ұпай – «4»
15 - 18ұпай  –  «3»

 

Оқушылардың аты-жөні

Тест

І

ІІ

ІІІ

Қорытындылау

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз