Өлең, жыр, ақындар

Процедуралар және функциялар

САБАҚ:  Процедуралар және функциялар

Мектеп:

СЫНЫП: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Оқушылар пішін ұғымы туралы, пішіннің қасиеттері туралы түсініктер алады. Пішіннің кодтау алаңымен танысады, объектілердің атқаратын қызметі мен қасиеттерін біледі. Пішін және нысандардың әрқайсысының қасиеті болатынын, пішінге нысандарды кірістіруді, қасиеттерін өзгертуді біледі. Visual Basic  программасында  программалар жаза алады

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Пішін, пішіннің қасиеттері, кодтау алаңы туралы түсінік алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  •  Объектілердің әрқайсысының қызметін біледі.

Кейбір оқушылар:

  • Пішін және нысандардың қасиеттерін біледі
  • Пішінге нысандарды кірістіріп, қасиеттерін өзгертуді
  • Тәжірибеде қолдана алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Пішін, пішінге объектілерді енгізуді, қасиеттерін өзгертуді меңгереді

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Pointer, PictureBox, Label, TextBox, т.б

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

 

 

 

  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

 

Талқылауға арналған тармақтар:

Пішіннің негізгі және жиі пайдаланатын қасиеттері қандай?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Нысандардың қасиеттерін қалай өзгертуге болатынын айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

 

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Математика

 

 

 

Интерактивті тақта, слайд-презентация, VisualBasic6.0 программалау ортасы

Программа құра білудің маңызын түсінеді

Алдыңғы оқу

Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы. терезе

Жоспар

 

 

Жоспарланған уақыт

 

Жоспарланған

жаттығулар

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Ресурстар

3 мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

2 мин

 

  1. Ұйымдастыру, топқа бөлу (смарт-бейдж арқылы 2 топқа бөлу), психологиялық жағымды ахуал орнату.
  2. Жұптық жұмыс. Топ мұшелеріне А4 қағаздан желпуіш жасау тапсырылады, оған үй тапсырмасы бойынша 3 сұрақ жазу тапсырылады. Жұбымен алмастырады, жауабын жазып иесіне қайтарады.
  3. Жаңа тақырып бойынша ой қозғау сұрақтарын тастау:
  1. Visual Basic  программасында негізгі жұмыс алаңы қалай аталады?
  2. Пішінде нелер орналасады деп ойлайсыздар?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер арқылы топ басшысының бағалауы

Оқулық, жұмыс дәптері, А4, бағалау парақтары, әдістемелік қосымша материалдар

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

  1. ЖИГСО әдісінің көмегімен жаңа тақырыпты меңгеру

І топқа: Пішіндер

ІІ топқа: Нысандар

Оқушылар 1,2 деп саналады. 1-лер бір топқа, 2-лер екінші топта тақырыпты жеке оқып, содан соң топта талқылап, жанұя тобына қайта оралып әркім өз тақырыпшаларын түсіндіреді. Әр топтан бір оқушыдан шығып тақырыпты баяндайды

 

  1. Компьютерде тәжірибелік тапсырма 

   (жеке жұмыс) Оқулық 69- бет

1. Жаңа жоба ашып, пішінге Label бат

    апару арқылы орнатыңдар.

2. Caption қасиетіне «Мен оқушымын»

    деп жазыңдар.

3. Пішін мен Label нысанының

    өлшемдерін өзгертіңіз

4. Нысанның әрпі мен түсін Қасиеттер 

    терезесінен өзгерту

5. Сөздің әрпін Font қасиеті бойынша

    өзгертіңдер

 

 

 

 

 

Деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

критерийлер арқылы

 

3 мин

2 мин

 

 

 

 

6.Кері байланыс (БББ кестесін толтыру)

7.Бағалау

8.Үйге тапсырма беру: §9 оқу,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер бойынша жиынтық бағалау

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз