Эссе және өлең-жыр байқауы

Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі

Түркістан қаласы, Бабайқорған ауылы
"Бабай-Қорған" жалпы орта мектебі
тарих пәнінің мұғалімі
Кенжетаева Тилеукүл Алмерденовна

Пәні:  Ежелгі Қазақстан тарих                                                                       Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі 

  Мұғалімнің аты-жөні: Кенжетаева Тилеукүл

  Күні: 18.01.2017

СЫНЫП:  6 «А»

  Қатысқан оқушылар  саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Мәтін мазмұнымен идеясын түсініп, кейіпкерлер әрекетімен оқиғадағы және өмірдегі  жағдайларды байланыстыра алады.

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Мәнерлеп оқи алады және мазмұнын түсіне алады.

2-деңгей

(қолдану, талдау):

 

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Сабақтың тақырыбын аша алады, талдау жұмыстарын жүргізуді ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдыларымен тілдерін жетілдіруге дағдыланады.

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

 

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:

Оқушылар сабақты өмірмен байланыстыра отырып сақтардың тәуелсіздігі үшін  күрескені туралы мағұлмат алад .

Тілдік мақсат:

Тақырыпты  үсіні  оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын артыру

Ресурстар:

Оқулық,  АКТ, тақта, стикерлер Нотбук, маркерлер.

Пәнаралық байланыс:

Математика, География.

Алдыңғы оқу:

Сақтардың шаруашылығымен, тұрмысы тақырыбынан түсінік айта отырып жаңа сабақ сақтардың тәуелсіздігі үшін күресі туралы түсінеді.

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

 ... минут (1-3 минут)

Ынтымақтастық атмосферасын орнату. 

Шаттық шеңбері арқылы оқушылар үш тілде бір-біріне тілек  айтады.

Осындай жүрекке жылы тиер жұмсақ сөздермен бір-бірімізге деген  сүйіспеншілігімізбен сенімімізді арттыра  отырып сабағымызды  бастайық!

Топқа бөлу

1-топ   Томирис

2-топ   Дарий

3-топ   Кир

Топбасшыларды сайлау.

Балалар бүгін сендерді мына бағалау парақшасы арқылы  топбасшылар бағалайды

 

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

 ... минут (7-10 минут)

1-деңгей (білу, түсіну):

(1-2 ұпай)

Сақ сөзінің мағынасы: Парсы, Иран, Грек жазбаларында қалай аталды?

Жеке жұмыс

2-деңгей

 (қолдану, талдау):

(2-3 ұпай)

Сақ қоғамы нешеге бөлінді және ата?

Жеке жұмыс

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

(4-5 ұпай)

Сақтардың шаруашылығы.

Сақтардың тұрмысы.

Діни нанымдары мен ғұрыптары

Жұптық жұмыс

ЖАҢА САБАҚ

 ... минут (5-7 минут)

 

 

 

Қазақтың жері ежелден
Тарихқа куә боп келеді
Тас, қола, темір дәуірдің
Мәдениеті орнаған ел еді.
Сақ  қорғаннан табылған
Алтын адам кепілі
Гректер мен парсылар
Мойындаған осы елді.

Кластер  әдісі. Тәуелсіздік  үшін күресі.

Өз тарихы туралы үш топ  топты қорғайды.

1-топ   Томирис

2-топ   Дарий

3-топ   Кир

Топқа бөліну

САБАҚТЫ БЕКІТУ

... минут (15-20 минут)

1-деңгей (білу, түсіну):

(1-2 ұпай)

Бейне таспа

ДЖИКсо әдісі.

Жұптық жұмыс

2-деңгей

(қолдану, талдау):

(2-3 ұпай)

 

Топтық  жұмыс
1-топ «Тұлғаларды таны» ойыны
    1. СОРТИМИ
    2. ЙАДРИ
    3. ҚАШРЫ
    4. Спгарасип
    5. ИРК
1. Томирис
2. Дарий
3. Шырақ
4. Спаргапис
5. Кир

2-топ  «Сандар да сөйлейді» Ойыны

1. Б.з.б. 530 жыл
2. Б.з.б. 570-520 жылы
3. Б.з.б. 519-518 жылы
4. Б.з.б. ІV ғасыр   

1. Кир пат-ң сақтарға жорығы
2.Томирис патшайым өмір сүрген жылдар
3. Дарий патшаның сақ-ға жорығы
4. Е.Зұлқарнайынның сақ жеріне жорығы    

3-топ  Тест
1. Сақтар б.з.б. нешінші ғасырда өмір сүрді?
А) 1 ғ.      Б) 2 ғ.      В) 3 ғ

2. Гректер сақтарды қалай атады?
А) Сақ      Б)  Азиялық скифтер.      В) Турлар

3.  Көсем қазан болс, оны сүйегін арбаға салып ....?
А) үйіне апарған      Б) Суға тастаған      В) Ел аралатқан

4. Сақтар қандай үйлерде тұрған?
А) Ағаш үй.      Б) Киіз үй     В) Кірпіш үй

5. Сақтарда жылқының неше түрі болды?
А)  2 түрі     Б) 3 түрі      В)  4 түрі

6. Сақ  қоғамы неше топқа бөлінді?
А) 2.      Б)  3      В)  4

7.Сақтар  неге  табынды?
А) Күнге отқа      Б) Ауаға, суға.      В) Тау, тасқа

Топтық жұмыс

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

(4-5 ұпай)

Постер қорғау.

Топтық жұмыс

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

 ... минут (5-7 минут)

1-деңгей (білу, түсіну):

(1-2 ұпай немесе «3» баға)

1. Ерлік батырлық туралы мақал-мәтелдер.

Жеке жұмыс

2-деңгей

(қолдану, талдау)

(2-3 ұпай немесе «4» баға)

2. Тәуелсіздік туралы өлең немесе әңгіме құрастыру.

Жеке жұмыс

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми - зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

(4-5 ұпай немесе «5» баға)

3. “Мен ержүрек халықтың ұрпағымын” әңгіме жазу.

Жеке жұмыс

БАҒАЛАУ

... минут (2-3 минут)

Топтық бағалау. 13-15- «5», 10-12«4», 8-12 «3» немесе1-8 «2» баға алатыны жазылады

Бағалау парақшасы арқылы.

КЕРІ БАЙЛАНЫС

... минут (1-2 минут)

 Стикерлер арқы сабаққа деген оқушылардың өз ойларын білдім.

Тілек ағашы

 

Бағалау

БАҒАЛАУ

... минут (2-3 минут)

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

ұпайла

ЖАҢА САБАҚ

ұпайла

1-деңгей (1-2 ұпай)

Сақ сөзінің мағынасы: Парсы, Иран, Грек жазбаларында  қалай аталды?

 

 

Бейне таспа

ДЖИКсо әдісі.

 

2-деңгей (2-3 ұпай)

 

 

Сақ қоғамы нешеге  бөлінді  және  ата?

 

Топтық  жұмыс

1-топ «Тұлғаларды таны»

Ойыны

2-топ  «Сандар да сөйлейді»

Ойыны

3-топ  Тест

 

3-деңгей(4-5 ұпай)

 

Сақтардың  щаруашылығы .

Сақтардың  тұрмысы .

Діни нанымдары мен  ғұрыптары

 

Постер қорғау.

 

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта  жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?

 

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта  жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?

 

Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Жүктелуде...