Өлең, жыр, ақындар

Үй жануарлары

«№121 ЖОМ» КММ жанынан ашылған
Ж.Өтенов атындағы шағын орталық
Тәрбиеші: Г.Ауелимбердиева    
               

Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Денсаулық», «Шығармашылық».

Білім бөлімі: Жаратылыстану, Көркем әдебиет, Дене тәрбиесі, Жапсыру.

Тақырыбы: Үй жануарлары.

Мақсаты: Үй жануарларының мекен ету ортасы, қоректенуі туралы түсінік беру. Жұмбақ, көрнекіліктер пайдалана отырып, үй жануарларын қорғауға қамқор болуға үйрету. Төлдерінің аттарын атай және ажырата білуге үйрету. Үй жануарларына сүйіспеншілікпен тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Жануарлар макеті, атрибуттар, суреттер.

Әдіс-тәсілдер: Әңгімелесу, сұрақ-жауап.

Билингвалды компонент: түйе-верблюд, сиыр-корова, қой-баран.

  Қызмет түрі

                    Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалар  іс-әрекеті

Мотивациялық

 Қозғаушы

-    Балалар, таңертең көзімізді ашып оянғанда терезеге қарасақ, ең алдымене біз нені көреміз?
-    Дұрыс, күнді көреміз.
-    Күн бізге не береді?
-    Олай болса бір-біріміздің қолымыздан ұстап бүгін бізге келген қонақ-апайлармызға жылы лебізімізді білдірейік.
Шаттық шеңбері:
Күннің көзі ашылып,
Көкке шуақ шашылып.
Төрімізге еніпті,
Амандасу үлкенге.
Тәрбиенің басы ғой!
Ал, қанекей, бәріміз,
Сәлем дейік үлкенге.

-    Күнді
-    Жылу береді, нұр береді.

 

 


-    Балалар жылуылық шеңберін жасап, орындарына жайғасады.

 

 

Ұйымдастыру-ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жетекші-жөндеуші

 

 

-Ал, балалар бүгінгі оқу іс-әркетіміз ерекеше болмақ. Себебі, мен сендерге жұмбақ жасырамын, ал сендер қандай тақырыпта әңгімелейтінімізді табатын боласыңдар.
   Жұмбақ жасыру:
1.    Өзі ірі жануар,
Үстінде екі тауы бар. Ол не?
2.    Басында мүйізі бар,
          Үстінде киізі бар. Ол не?

3.    Аласа ғана бойы бар,
  Айналдыра киген тоны бар. Ол не?
Дұрыс таптыңдар.
Балалар, енді осы жануарларды қазақ-орыс тілдерінде қалай аталатынын бірге қайталайық.
Билингвалды компонент: Түйе-верблюд,          Сиыр-корова, қой-баран.
-Бұл жануарлар орманда өмір сүре ме, әлде үйде ме?
Дұрыс айтасыңдар.
-Балалар, бүгінгі іс-әрекетіміз «Үй жануарлары» туралы болмақ.
-Ал, балалар үй жануарлары туралы тақпақтар білесіңдер ме?
(Балалар тақпақтарын айтып шығады)

 

 

 

 

 

 

 

-Жарайсыңдар!
(Үстел үстіндегі үйдің, қораның және жануарлардың макеттеріне балалардың назарын аудару)
-Балалар, қараңдаршы үй жануарлары үйде мекен етеді екен.
-Үй жануарларының тұратын жерін не деп атаймыз?
-Үй жануарлары немен қоректенеді екен?
-Дұрыс айтасыңдар.
-Мынау- сиыр, ол бізге не береді?


-Ал, мынау жылқы, халқымыз жылқы малын керемет бағалаған.
-Жылқының бізге қандай пайдасы бар, бізге не береді?
-Мынау- қой, ол бізге не береді?


-Мынау- түйе, оның дене құрылысы ерекше, ол бізге не береді?
-Ал, мынау –ешкі, ол бізге не береді?

-Жарайсыңдар! Үй жауарлары өте пайдалы екен.
      Сергіту сәті:
Бала бала балақан,
Қәне қайсы алақан.
Саусақтарын әйбат,
Былай-былай ойнат.
-Ал, енді балалар, « Жыл басына таласқан хайуанаттар» туралы ертегіні өзіміз ойнап шығайық.
- Ертегіші: Ерте-ерте ертеде, ешкі жүні бөртеде. Бұрынғы өткен заманда жануарлар ұзақ пікір таластырыпты, түн ортасы ауғанша дауласыпты. Тек тышқан ғана тіс жармапты. Ақырында бәрі шаршаған кезде, тіпті түйе түгілі, әтештің өзі сыбырлап сөйлейтін дәрежеге түскенде, тышқан өз ұсынысын айтыпты.

 

-Ертегіші: Осы кезде барлығы таласып: «Біз көреміз, біз көреміз»,- деп тұрғанда, тышқан айқай салады.

-Ертегіші: Түйе бойына сеніп, жыл басынан құр қалыпты.
-Рахмет балалар.
-Ал, енді балалар осы жерден бір ойын оинап жіберейік.
Д/О: « Даусынан таны».
Ұжымдық жұмыс: Бос қораны үй жануарларымен толтырайық.
Шарты: Бос қораға үй жануарлары және төлдерін жапсырып, төлдерінің аттарын ажыратып айта білуі керек.
-Жарайсыңдар балалар, сендер жапсырған жанурлармен қорамыз толды.

 

 

-Балалар,біз бүгін қандай жануарлармен таныстық? Қане біртіндеп  үй жануарларын атайықшы?

-Балалар, жыл басына қандай жауарлар таласты?
-Жыл басы қандай жануар болды?
-Біз қораға қандай жануарларды жапсырдық, атайықшы?
 -Рахмет балалар бүгінгі іс-әрекетке өте жақсы қатыстыңдар.

 

-    Балалар ойлана қызыға тамсанып қарайды.
-    Түйе

-    Сиыр

-    Қой

-    Қазақша-орысша сөздерді айта біледі

-    Бұл жануарлар үйде өмір сүреді
-Азамат:
Қой сүйеді баласын қоңырым деп, ештеңені білмейтін момыным деп.
-Бақкелді:
Сиыр сүйеді баласын торпағым деп, қараңғыда баспаған қорқағым деп.
-Бота:
Түйе сүйеді баласын боташым деп, Жаудыраған көзіңнен тоташым деп.
-Ділдә:
Ешкі сүйеді баласын тағым деп, Тастан тасқа секірген шұнағым деп.
-Нұртілек:
Жылқы сүйеді баласын құлыным деп, тұлпар болып жүгірер жұрыным деп.

-Балалар таңдана назар салып қарайды.
-Қора.
-Жем, шөп жейді.

-сүт, май, қаймақ, айран, ірімшік береді.

-Мінсе-көлік болады,қымыз береді, етін жейміз.
-Етін жейміз, жүнінен киімдер тоқимыз.
-Қымыран ішеміз, жүнй өте пайдалы.
-Сүтін ішеміз, етін жейміз.
-Сергіту сәтін іс-қимылмен жасады.
-Балалар назар аударып, ертегіні сахналайды.
-Тышқан: (Бота)
Бұл таласқаннан еш нәрсе шықпайды. Келіндер, бәріміз мынаған келісейік. Таңертең күнді кім бірінші көрсе, сол- жыл басы болсын.
-Ит:(Азамат)
 Дұрыс, дұрыс.
-Ұлу:(Ділдә)
 Тышқан тура айтады!Осыған келісейік.
-Тауық: (Жанель)
Ай, қандай ақылды!
-Түйе:(Бағжан)
Онда қайтеміз, шығысқа қарай бұрылайық, күнді тосып тұрайық!
-О тышқан сен ақымақ бас! Шынымен-ақ күнді бірінші көремін деп ойлайсын ба?
-Тышқан: (Бота)
Уақытында байқап көрерміз.
-Түйе:( Бағжан)
Сенің сенетін түгің жоқ! Мен бәрінен биікпін, демек күннің шығуын басқалардан ерте мен бірінші көремін.
-Тышқан:(Бота)
О, алақай, алақай күнді мен көрдім!

-Ойынды қызыға ойнады.
-Жауарларды жапсырып шығады.
-Үй жануарларымен.
-сиыр, қой, ешкі, түйе, жылқы.
-Балалар жауап береді.
-Тышқан.
-Балалар сұраққа жауап беріп, іс-әрекеттеріне қуанады.

                 

Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Балалар жануарларды және төлдерін ажырата біледі.

Нені игереді: Балалар тақырыпты толық игереді және ойлау қабілеттері дамиды.

Нені меңгереді: Балалар желіммен үй жануарлары мен төлдерін ұқыпты түрде жапсыра алады.


Пікірлер (2)

Алия

Сабақ жақсы ұйымдастырылған.

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз