Өлең, жыр, ақындар

Өткенді пысықтау

Сабақ: Математика

Мектеп : «Қазығұрт» №66 жалпы орта мектебі 

Күні: 11.05.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Турлыбаева Хадича Турсынбаевна

Сынып: 2 «Ғ»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар  саны:

Сабақтың тақырыбы

 Өткенді пысықтау

Сабақ негізделген оқу мақсаты

 -    Практикалық амалдар негізінде 2 мен 3 сандарын көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
 -    Көбейту және бөлуге арналған өрнектерді шешу арқылы оқушылардың танымдарын кеңейте отрырып, ойлау қабілеттерін, пікірін нақты әрі түсінікті етіп жеткізуге баулып, логикалық ойын  одан әрі дамыту;
 -    Оқушыларды тез ойлауға, ұжымдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақ  мақсаттары

Барлық оқушылар: жаза алады, есептер мен амалдарды орындай алады

Оқушылардың басым бөлігі: есептер мен амалдарды және жеке тапсырмаларды орындай алады

Кейбір оқушылар: логикалық тапсырмаларды тез таба алады, көбейту кестесін біледі

Тілдік мақсат

Көбейту және бөлуді үйрету

Алдыңғы оқу

Тіктөртбұрыш пен  шаршының периметрі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған  тапсырмалар

Ресурстар

Басталуы 

5 минут

 

 

 

 

 

7 минут

Ұйымдастыру кезеңі:сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, журнал толтыру

Психологиялық дайындық

«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады

Топқа  бөлу

I    Шаршы

II  Үшбұрыш

III  Тіктөртбұрыш

Сынып журналы

 

 

жұмыс дәптері, стикерлер, АКТ

 

Ортасы

20 минут

 

 

 

 

5 минут

 

3 минут

Жаңа сабақ  

Дәптермен жұмыс:

1 – мысал   «Кім жылдам» ойыны

Көбейту мен  бөлуге өзара байланысты төрт теңдіктен құрастыр.

I Шаршы      II Үшбұрыш      III Тіктөртбұрыш

2*4=8              2*6=12                 6*3=18

4*2=8              6*2=12                 3*6=18

8:2=4              12:6=2                  18:3=6

8:4=2              12:2=6                  18:6=3

 

2 – мысал  «Тез ойлан,  тап» ойыны

Есептерге өрнек құрастыр

а)  12:3=6               ә) 2*6=12

б)  9:3=3                  в) а : в

3 – есеп Топтық жұмыс

«Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдісі

      Кітапханашы бірінщі күні 60 кітап, екінші күні одан 27 кітап кем, ал үшінші күні екінші күнге қарағанда 12 кітап артық таратты. Кітапханашы үшінші күні балаларға неше кітап таратты?

1-ші күні – 60 кітап

2-ші күні - ?, 27 кітап кем  

3-ші күні - ?,12 кітап артық

Шешуі: (60-27)+12=45

Жауабы: 2-ші күні  33 кітап, 3-ші күні 45 кітап           

                таратты.

4- мысыл   Постерді қорғау

ә) Көпбұрыштардың қабырғаларын өлшеп, олардың периметрін есепте.

 I    Шаршы  

 Р = 2 см * 4= 8 см

 II  Үшбұрыш 

 Р = 1см+3см+2см+2см+3см=11см

 III  Тіктөртбұрыш

 Р= 4см+2см+2см+2см+2см=12см

 Р=4см+2см*4=12см

 

Сергіту  сәті:  «Бұзық телефон» ойыны

 

5-есеп   «Джигсо» әдісі

Қысқаша жазылуы бойынща есептер құрастыр және оны шығар.

а) Сатып алынды – 3кг –нан

                                 4 банка

    Пайдаланылды – 5 кг

    Қалды - ? кг

                   

ә) Жасыл – 3 кг-нан

                    5 банка     ? кг

    Қызыл – 6 кг  

 

7- мысал Амалдардың орындалу тәртібі бойынша есапте. Математикалық диктант

400 –(320+20)=60                 100-(2*3+5)=89

(250+250)-30=470                 5*2+(220-30)=200      

150+(80+110)=340               4*2+2*(92-90)=12

жұмыс дәптері, стикерлер оқулық

 

Аяқталуы   

3 минут

 

«Ия-жоқ» ойыны

•    - 10 мен 5-тің көбейтіндісі 30-ға тең
•    - 2 мен 6-ның көбейтіндісі 12-ге тең
•    - 18бен 3-тің бөліндісі  2 - ге тең
•    - 40 пен 5-тен қосындысы  42 ге тең
•    - 6 саны 18-ден 3 есе кем
•    - 203 пен 42-нің қосындысы 245 –ке те

Кері байланыс 

2 минут

 

Сабақты қорытындылау

2 минут

Бағалау

«БББ» әдісі бойынша кері байланыс жасату

Білемін

Білгім  келеді

Білдім 

 

 

 

Үйге тапсырма: 6-мысал 202 -203 беттер

стикерлер, екі жұлдыз, бір тілек

Қосымша ақпарат

Әдістемелік нұсқаулық,  «Ұстаздар»  білім беру порталы

    


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз