Өлең, жыр, ақындар

Өрнектер а+7, а-7

Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп интернаты КММ
Пән мұғалімі: Фаменова Ш. Н.

Күні:12.04.2017ж.

Ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы: Өрнектер а+7, а-7             

1.Сабақтың мақсаты:

1. Санды және әріпті өрнектерді ажыратумен байланысты жұмысты жалғастыру, 7 санын қосу мен азайту тәсілдерін қарастыру.

2. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру.

3. Тапқырлыққа, зеректіккен, алған білімін өмірде қолдануға, ұлттық дәстүрді қадірлей білуге тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: 7 саны мен цифры, интер белсенді тақта , үлестірмелі парақшалар

Оқыту әдісі: талдау, жинақтау, түсіндіру

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Пән аралық байланыс: Ана тілі

Сабақтың мазмұны:

I. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу.
II. Сабаққа психологиялық ахуал тудыру,
«5» болсын алар бағамыз,
Біліммен бақыт табамыз.
Өнерменен өрістеп,
Өсе берсін санамыз.
Мақсатымыз білім алу.
Міндетіміз еңбек ету.
Олай болса, «Бірлік болмай, тірлік болмас» мақалын басшылыққа ала отырып жұмыс жасайымыз.
III. Оқушылардың үй тапсырмасын тексеруде дәптер ауыстыру.
ІҮ. Жұмбақ жасыру
Маратта бар бес іні
Мұратта бар екі іні
Қоссақ бес пен екіні,
Неше болады шешуі
                                  Жауабы:
Өрнектер а+7, а-7

IV. Білімді тиянақтау, пысықтау.
V. Сабағымызды бастамас бұрын натурал сандар қатарын анықтап алайық.
1,2,3,4,5,6,7,8,9
Натурал сандар нешеге бөлінеді
Жұп                                            Тақ
2,4,6,8                                   1,3,5,7,9
Бір таңбалы сан

Әріпті өртектің мәнін бірден таба алмаймыз.

а+7                                       а-7

а= 0,1,2,3,                            а= 10,9,8,7

а= 5,6,7,8                             а=1,2,3,4

Топпен жұмыс

Кестелерді толтыру.

1 топ

А

0

1

2

3

а+7

 

 

 

 

2-топ

а

10

9

8

7

а-7

 

 

 

 

3-топ

а

6

7

8

9

а-6

 

 

 

 

 Сергіту сәті:

1,2,3,      1,2,3

Ал, кәнекей ұш

4,5,6,7,   4,5,6,7

Мынау ауыл шеті

8,9,10   8,9,10

Қайта ауылға қон.

Оқулықпен жұмыс

 №5 тапсырмасын орындау. 172 бет

Құлын  – 5   

Тай – 3            -? кем

Жауабы:

Сиқырлы қарындаш

1-топ
Төртбұрышты фигуралардың санын көрсет.

2-топ
Үшбұрышты фигуралардың санын көрсет.

3-топ
Шеңберді көрсет.

Кім тез есептейді? Логикалық тапсырма

Тал басында тізіліп,
10жапырақ тұр еді.
Жел соқты да үзіліп
Ұшып кетті біреуі
Ізінше оның жұлынып
Түсті тағы 2-уі
Тұр әлі де ілініп
Жапырақтың нешеуі?      7

ІҮ. Сабақты қорыту

Санды өрнек          Әріпті өрнек                      Теңдеу

3+3         4-а            6+с           5+5             6+2      7+1     5-а       8-а       2+а=7

8-а=5      3+с=6          Х+5=8          10-х=5

Бағалау: Топбасшы бағалау мұғалімнің басшылығы мен

Ү.Үйге тапсырма: № 3, 4 171-бет

Ү. Сабақты қорытындылау.

Біз не білдік?

Не істедік?

Не үйрендік?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз