Өлең, жыр, ақындар

Д. Әбілев «Туған тілім»

Жаңаарқа ауданы, Түгіскен ауылы
Ж.Садуақасов атындағы ЖОББ мектебі
Алиева Камшат Махмудовна

Қысқа мерзімді жоспар

Апта

Күні

Сабақтың тақырыбы

Д. Әбілев «Туған тілім»

Мақсаты

Д. Әбілевтің өмірбаяны мен шығармашылығы туралы мағлұмат алады. Ассоциация жасау арқылы мәтін тақырыбын ашады. Топпен жұмыста өзіндік пікір алмасады.

Ақынның бізге мұра етіп қалдырған мол еңбегін қадір тұтып, әрбір сөзін дұрыс түсінуге тырысады.   

Оқушылар үшін оқу нәтижелері

Мәтінмен жұмыс жасай біледі.

Мәтінді талай алады.

Ассоциация жинай біледі, өз ойын өзі ашып жеткізе алады. 

Сабақта туындаған негізгі идеялар

Постер, ассиоциация, мәтінмен жұмыс, мақал-мәтелдер, жаңылтпаш.

Тапсырмалар

(Блум бойынша)

 

 Білу

Түсіну

Қолдану   

Талдау 

Жинақтау

Автор туралы мағлұмат жинайды.

Тіл туралы жазған ақын өлеңінің астарын ұғынады.

Осы өмірге байланысты ақын өлеңіндегі сөздермен салыстыру жүргізеді. 

Тақырып бойынша постер құрып, талдайды. 

Тақырып желісі бойынша эссе жазып ой жинақтайды. 

І. Ұйымдастыру кезеңі:

 

А) Оқушылармен сәлемдесу;

Ә) Оқушыларды топтарға бөлу.

Формасы: Ақын аттары арқылы  топтарға бөлу

Бағалау:

Үй тапсырмасын тексеру:

 

Шарты:

М. Мақатаевтың «Үш бақытым» мәтінін жатқа оқыту. Сол мәтін бойынша сұрақтар қою.

А деңгейі: Отан туралы 4 сөйлем оқиды.

В деңгейі: Отан, тіл, халық туралы сөзжұмбақ және қысқаша «Эссе» жазғанын оқиды.

С деңгейі: «Отаным –сен деп соғар жүрегім» туралы слайд жасап келу.  (тақырыптың барлығы қамтылуы керек)

Формасы: топпен жұмыс

І деңгей: М. Мақатаев деген  кім?

ІІ деңгей: Мәтін неліктен «Үш бақытым» деп аталған?

Мәтіндегі ...Оты сөнген жалғанда жан барсың ба? Ойланбай-ақ кел дағы от ал менен.-деген жолдарының мағынасын аш.

Бағалау:

Критерий бойынша

Миға шабуыл

Слайдта «Сөзжұмбақ»

Шарты: Оқушыларға 5 минутта осы сөзжұмбақты шешкізу.  Топпен жұмыс.

 - Не түсіндіңдер?

Формасы: топпен жұмыс

 - Туған дегенде көз алдарыңа не келеді?

 - Ассиоциация жинау.

Бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»

Білу-түсіну

Мәтінмен жұмыс:

 - Мәтінді мәнерлеп оқу;

 - Шумақтап оқу;

 - Топпен оқу;

 - Сыныпппен жаппай оқу;

 - Жүргізушімен оқу;

Формасы: топпен, жекелей, жаппай жұмыс

 

Бағалау:

«Бағдаршам» арқылы

Сергіту сәті:

 

Шарты:

Дос болайық,

Қас болмайық.

Онға дейін санайық

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Формасы: жұппен жұмыс

Бағалау:

«Жарайсың», «Өте жақсы»

Қолдану

Ой ашар

Шарты:

Тіл, халық  туралы мақал, мәтелдер арқылы топтарды жарыстыру.

Формасы: топпен жұмыс

Бағалау:

Балл арқылы

Талдау

Ізденіс

Шарты:

(тақырып неліктен Туған тілім деп аталды, осы орайда оқушылардың ізденісін анықтау)

Ақынның нені меңзеп тұрғаны турасында.

Айтар ойы не?

Мәтіннің негізгі ойы қандай?

Формасы: топпен жұмыс

Бағалау:

Смайликтер арқылы

Жинақтау:

Түйін

(өтілген тақырып бойынша жасалған жұмыстарға қорытынды жасай отырып, өзінің пікірін білдіру)

«Менің бақытым»-эссе жазу.

Кері байланыс

Формасы: жекелей  жұмыс

Бағалау:

Критерий бойынша

Бағалау:

Шарты:

Өтілген осы тақырып бойынша өздігінен деректер жинау, алған білімін қорытындылау.

Формасы: топпен жұмыс

Тіл туралы басқа да ақын-жазушылар еңбектерінен буклет құрастыру.

Бағалау:

Критерий бойынша

Үйге тапсырма беру:

Шарты:

Сыныпта алған білімдерін ары қарай үйде жалғастыру.

Формасы: жекелей  жұмыс

 - Д. Әбілевтің шығармашылығы туралы реферат жазу.

 - «Туған тілім» өлеңін жаттау.

Бағалау:

Критерий бойынша

Дереккөздер және жабдықтар:

Алматы «Атамұра»2010 жыл, дидактикалық материалдар, әдістемелік журналдар.

Компьютер, палкаттар, бағалау парақтары, фломастер, үлестірмелі қағаздар.

Қосымша тапсырмалар:

А деңгйіне

«Бабам сөйлеген ұлы тіл» тақырыбында4 сөйлем құру.

В деңгейіне

«Ақиық ақын айтқандай» мәтін желісін қара сөзбен әңгімелеу

С деңгейіне

«Туған тілім тірлігімнің айғағы» туралы слайд жасап келу.(тақырыптың барлығы қамтылуы керек)

Сабақ бойынша пікір:

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз