Дауыссыз дыбыстардың түрлері

Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы
А.Меңдалыұлы атындағы орта мектебінің
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Бектурганова Айтгул Сыдиыковна

Пәні: қазақ тілі

 

 

Сыныбы:5-сынып

Күні:

Тақырыбы

Дауыссыз дыбыстардың түрлері

Мақсаты

Оқушылар дауыссыз дыбыстардың түрлерін меңгереді

Күтілетін нәтиже

Тапқырыптыңнегізгімаңызынбіле отырып,шығармашылықтапсырмаларарқылыпәнаралық байланыс арқылыойынтиянақтыжеткізе білу қабілеті дамиды.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,

Қолданылатын  әдіс-тәсілдер

«Ой қозғау», «Жеміс ағашы», «Себет толтыру»,

Қолданылатын ресурстар

Маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

Сәлемдесу

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

Түгендеу.

 «Суреттер» әдісімен топтастыру.

Дауыссыз дыбыстан басталатын зат атауларының бас әріптерімен бөліну.

Топ атаулары:

«Қатаң дауыссыздар»

«Ұяң дауыссыздар»

«Үнді дауыссыздар»

Әр топ өз орындарына отырып, сабаққа дайындалады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білу

 

Үй тапсырмасын сұрау. «Сен маған, мен саған» ойыны.

Сұрқ-жауап.

«Ой қозғау»

 

Біріңғай қатаң, үнді, ұяң дыбыстардан басталатын сөйлем құраң.

Мыс: Салтанат сыпайы сатушы. Қалада қар қалың.

Түсіну

 «Не білемін?»

Дауыссыз дыбыстар: б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п, р, с, т, у, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ (26)
Дауыссыз дыбыстар
үн мен салдырдың қатысына қарай:
Қатаң дауыссыздар
салдыр
Ұяң дауыссыздар
салдыр > үн
Үнді дауыссыздар салдыр  < үн
к, қ, п, с, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ (12)
б, в, г, ғ, д, ж, з (7)
р, л, м, н, ң, й, у (7)
Жұп құрайтын дауыссыз дыбыстар: б – п, в – ф, г – к, ғ – қ, д – т, ж – ш, з – с.

Оқушылар өткен сабақтан алған білімдерін ортаға салады.
1. Жаңада жоқ,
Ескіде бар.
Танада жоқ,
Ешкіде бар.
2. Жаңада жоқ,
Ескіде бар.
Танада жоқ,
Ешкіде бар.
3. Сөз ортасында қос дауыссыз
дыбыс қатар келетін мысалдар
тауып айт.
4. Ұяң дауыссызға аяқталатын
сөздерді атаң.
5. Ұяң дауыссызға аяқталатын
сөздерді атаң .
...іздің елімі...де
...орықта...  ...ар. Қорықта  ...ире...
Ке...десе...ін ...ануар...ар тір...ілік
ете...і.
6. ...іздің елімі...де
...орықта...  ...ар. Қорықта  ...ире...
Ке...десе...ін ...ануар...ар тір...ілік
ете...і.

1. Дауыссыз дыбыстардың бірінші сабағында алған білімдерін қайталап айтып беру.

2. Жұмбақтардың шешімін табады.

 

 

Қолдану

Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс

Постер қорғау.

Сергіту сәті

«Себет толтыру» атты жаттығу жасау

Оқушылар сергіту сәтін жасайды

 Әрбір оқушы алдарыңда берілген дауыссыздардың ішінен топтық атауларыңа қарай дыбыссыз әріптерді апарып, өз себетіне салады.

Талдау

Bilimland.kz сайтынан тапсырма

Орта деңгей, ІІІ тарау, 1-сабақ.

1. Грамматикалақ тапсырмасында сөйлемдерді толықтырады

2. «жазылым» сөздерден сөйлем құрау, және оларға дыбыстық талдау жасау.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру.

Жинақтау

«Жеміс ағашы» ойыны

Әрбір оқушы қоржыннан бір суретті суырып алады, сол суреттегі заттың атауын қазақ тілінде , орыс тілінде  және ағылшын тілінде қалай аталатындығын атайды. Содан соң оны өзінің тиісті  жемі ағашына жабыстырады.

Бағалау

Өзін-өзі бағалау  (2 мин)

Бағалау парақшалары

Бағалау парақшасымен, бағалау шкаласын тарату.

Өзін-өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)