КТЖ. Қазақ әдебиеті (5 сынып)

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 5-сынып

Жылына 68 с, аптасына 2 c.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Cағат саны

1-тоқсан 16 сағат

1. Таза, мінсіз асыл сөз

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебай – елінің тұрмысын жақсартқан ұл.

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1.)

 

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу. (5.Т/Ж3)

 

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты

әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу (5.А/И1.)

 

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау (А/И3)

 

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі. Керқұла атты Кендебай» ертегісінің маңызы

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2. );

 

«Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. (Т/Ж1)

 

«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу.

А/И1 Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу

 

«Қобыланды батыр» жыры. Әйелдер бейнесі

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу

Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

 

«Қобыланды батыр» жыры. Тұлпарлар бейнесі

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу

А/И1.Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу.

 

«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы

Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту

 

«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы

Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту

 

«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр

Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

 

«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкер және шынайы өмір<

Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

 

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.)

 

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5.А/И2)

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5.Б/С2) 

 

 

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау (5.А/И3)

 

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Асан атаға хат

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға  хат, өлең жазу (5.А/И4)

 

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Туған жерің – Жерұйығың

шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау  (5.Б/С1)

 

Тоқсандық жиынтық бағалау

 

1

2-тоқсан 16 сағат

2. Тәрбиенің қайнар бұлағы

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік

Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

 

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Не жетім?<

А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы суреттеулерді табу.

 

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз

А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау

 

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту

 

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат

А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

 

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл».  Сейітқұл – еңбек адамы

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2)

 

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – ел қамқоршысы

шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; (5.Б/С1)

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту. (5.Т/Ж4 )              

 

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл».«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.)

 

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау ( Б/С2.);

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.(.Б/С3.)

 

Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1).

 

Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» . Жомарттық пен сараңдық

әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу.(5.А/И1)

 

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу. (5.Т/Ж3.)

 

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың  үлгісі

Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.Б/С1);

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау.(5.А/И3)

 

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға  хат, өлең жазу (5.А/И4).

 

 

Тоқсандық жиынтық бағалау

 

1

3-тоқсан 20 сағат

3.  Адамгершілік -  асыл қасиет

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5 Т/Ж2) 

 

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. Ұлтының ұлы ұстазы

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5 А/И2) 

 

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау  (5 Т/Ж1)

 

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу  (5 Т/Ж3)

 

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға  хат, өлең жазу

 (5 А/И4) 

 

Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзінді

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2)

 

Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

(5. Т/Ж1)

 

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Алғашқы таныстық

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2)

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау (5. А/И3)

 

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Дайындықсыз келген бір күн

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу (5. Т/Ж3);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5. Б/С2)

 

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Бақаның әлегі

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2);

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау (5. Т/Ж1)

1

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1)

 

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту (5. Т/Ж4);

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(Т/Ж1

 

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сенім арту

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу(5. Т/Ж3);

әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу(5. А/И1)

 

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Құпия кеңес

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5. А/И2);

оқырманның рухани дүниесіне  шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу(5. Б/С4)

 

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Үміт

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2)

 

 

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2)

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу (Т/Ж3) 

 

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(А/И2)

 

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Арман

әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы    суреттеулерді табу. (А/И1)

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе  жазу. (Б/С3) 

 

Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2) 

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4) 

 

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Оқырман

Оқырманның рухани дүниесіне  шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу (Б/С4) 

 

Тоқсандық жиынтық бағалау

 

1

4-тоқсан 16 сағат

4. Отбасы құндылықтары

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Танысу

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2)

 

Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала».Уәде

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5. Т/Ж1);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып  бағалау(Б/С2)

 

 

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

 

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту (Т/Ж4)

 

Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала». Сағыныш

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын  ашу(5. Т/Ж3);

шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау(5. А/И3)

 

Тынымбай Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Алданған арман

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау(5. Т/Ж2);

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (5.Б/С3)

 

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (5.Т/Ж1)

 

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?».  Әжеге барайық<

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.)

 

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. (5.А/И2.)

 

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту ( 5.Т/Ж4.);

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4.).

 

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем!

шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. (5.Б/С1.)

 

 

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжені аңсау

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту ( 5.Т/Ж4.);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.).

 

 

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. (Т/Ж1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

 

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (А/И2)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

 

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу (А/И1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (Т/Ж2)

 

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу.  (А/И1)

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. (Т/Ж2)

 

Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. (Б/С3)

 

Тоқсандық жиынтық бағалау

 

1


Пікірлер (1)

Акнур

Қыпшақ сейітқұл ел қамқоршысы эссе жазыныздаршы пж отинем

Пікір қалдырыңыз


nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)