Қатынас ыдыстар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Ақтау қаласы ХББ НЗМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бердибекова А.Б.

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 

Сабақ тақырыбы

Қатынас ыдыстар.

 

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • Қатынас ыдыстардағы қысымның таралуын білу және түсіну.

Сабақ мақсаттары

  • Қатынас ыдыстардың не екенін білу;
  • Қатынас ыдыстарғақұйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсіну;
  • Қатынас ыдыстарғақұйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсіну;
  • Су құбырының жұмыс істеу принципін түсіну.

Жетістік критерийлері

  • Қатынас ыдыстардың не екенін білу;
  • Қатынас ыдыстарғақұйылған бір түрлі сұйықтың деңгейі не үшін бірдей болатынын түсіну;
  • Қатынас ыдыстарғақұйылған әртүрлі сұйықтың деңгейі не үшін әртүрлі болатынын түсіну;
  • Су құбырының жұмыс істеу принципін түсіну.

Тілдік 

мақсаттар

 

Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек.

 Олар терминдерді түсіну және қолдану керек.

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Сөздік

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Қысым

Давление

Pressure

Беттің ауданы

площадь поверхности

the area of the surface

Қатынас ыдыстар

сообщающиеся сосуды

communicating vessels

Су құбыры

водопровод

water pipes

Атмосфералық қысым

атмосферное давление

Atmosphere pressure

Торичелли тәжірибесі

опыт Торричелли

experience Torricelli

 

 

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды адамгершілікке, патриоттық сезімді бойларына сіңдіру.

Пәнаралық байланыстар

Математикамен байланыс арқылы математикалық есептеулерді дұрыс жүргізуді, график салуда масштаб сақтауды жүзеге асыру

АКТ қолдану дағдылары

Презентация және  http://www.bilimland.kz/index.php/kz/ сілтемесін

АКТ көмегімен ұсыну

Бастапқы білім

Қысым. Паскаль заңы. Сұйықтың қысымы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

Ресурстар

Сабақтың басы

0-5 мин

Мұғалім: Ұйымдастыру кезеңі.

Осы сурет арқылы нені түсінуге болады?

 Не себепті бұл ыдыстардағы сұйықтың деңгейі барлық бөліктерінде бірдей?

  Оқушылар: Үй тұрмысындағы ыдыстар.Өйткені қысым барлық ауданға түседі.

http://bilimland.kz/kk/content/category/search#p=1&pn=6&s=%D0%B0%D1%82%D1%8B%D0%BD%D0%B0%D1%81+%D1%8B%D0%B4%D1%8B%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80

Сабақтың ортасы 

 18 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

15 минут

Мұғалім: Қатынас ыдыстар деп екі ұшы ашық орталары жалғасқан ыдыстарды айтады.

Мұғалім: Қатынас ыдыстардың қасиеттері

Кез келген пішінді қатынас ыдыстардағы тыныш тұрған біртекті сұйықтың еркін беттері бірдей деңгейде болады.

Оқушы: Осы ыдыстарға құйылған ыдыстағы судың деңгейлері бірдей биіктікте болатынын айтады.

Мұғалім:

Қысымдары тең болғанда, тығыздығы үлкен сұйық бағанының биіктігі тығыздығы аз сұйық бағанының биіктігінен кем болады.

Мұғалім: Сұйықтардың тепе-теңдік шарты:
                        p1 = p2 = p3 = …= pn

Қатынас ыдыстардағы әртекті сұйық бағандарының биіктігі олардың тығыздықтарына кері пропорционал.

Топтық жұмыс

Тапсырма №1

Қатынасты ыдыстарға сынап пен су құйылған (суретке қарау). Су бағанының биіктігі 68см. Сынап бірдей деңгейде болу үшін сол жағына қандай биіктікте керосин құю керек?                                   

2. Цилиндрлі қатынасты ыдыстарда су бар. Кең ыдыстың көлденең қимасы тар ыдыстың көлденең қимасынан 4 есе үлкен. Тар ыдысқа бағана биіктігі 20см болатын керосин құйды. Кең ыдыстағы су деңгейі қаншаға көтерілетінін және тар ыдыста қаншаға азаятынан табыңдар.

ТЫҒЫЗДЫҚТАР ТАБЛИЦАСЫ (кг/м3)

 су.........................................1000           керосин...........................................800

 май (көлік майы)................900             бензин.............................................710

Тапсырма №2

Аквариум бетіне дейін сумен толтырылған. Ұзындығы 50см және биіктігі 30см аквариум қабырғаларына су қандай күшпен әсер етеді?

Су манометрімен жалғасқан колбадағы қысым неге тең? Атмосфералық қысым 770мм.сын.бағ.

 ТЫҒЫЗДЫҚТАР ТАБЛИЦАСЫ (кг/м3)

 су.........................................1000           керосин...........................................800

 май (көлік майы)................900             бензин.............................................710

Қатынас ыдыстар тақырыбы бойынша қалыптастырушы бағалау. (15 минут)

http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/c200d7a0-acfd-11db-ad09-0050fc69ce6f/%5BPH-SED-07_1-2-08%5D_%5BML_002-01%5D.swf

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау онлайн тест

http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/669b2b33-e921-11dc-95ff-0800200c9a66/index_listing.html

http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/669b2b33-e921-11dc-95ff-0800200c9a66/index_listing.html

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 

Барлық  оқушылар: Бүгінгі игерген материалдар келесі сабақтардың негізі болатындықтан, тақырып бойынша теориялық білімдерін  барлық оқушыда қалыптастыру.

Оқушылардың басым бөлігі: үйкеліс және оның түрлерін біледі және ажырата алады. алады. Үйкеліс күшіннің формуласын пайдаланып есеп шығара алады.

(1) Алдағы тақырыптың түсінуін.

(2) Үй жұмысының орындалуын.

(3) Жаңа тақырыпты меңгеруде пікірталастарға қатысып отыруын.

(5) Сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағыттал,ан есептерде ойлау операцияларын қолдануы.

Оқушы құрал-жабдықтар мен жұмыс жасағанда өздерінің және басқалардың денсаулығына, мектеп мүлкіне жауапкершілікпен қарау.

Алынған нәтижені талқылау барысында креативті, сыни тұрғыдан талқылау. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс  жасауы, мұғаліммен біріге отырып  жаңа білім алуға әрекет етуі олардың өзара , және мұғаліммен қарым қатынасын нығайтады,Олар өз пікірін айтуға дағдыланады.Тілдік дағдылары қалыптасады.

Сабақ бойынша рефлексия

 2 минут

  1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын.
  2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды.
  3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылар белсенді сұрақтарға жауап беріп отырды.

2: Тақырыпты оқушылар белсенді түрде ойларын айтып, аша білді.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылардың қызығушылығын оятатындай жұмыстардың жасалуы.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1: Жұптық тапсырма кезінде оқушылардың деңгейлеріне байланысты бөлу.


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)