Жай бөлшектерді көбейту


Тақырыбы: 60-САБАҚ     Жай бөлшектерді көбейту.
Күні,айы:    Мұғалімнің аты-жөні:  
    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты    5.1.2.21
жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау
Сабақ мақсаты    Барлық оқушылар:
Жай бөлшектерді көбейту ережесін есептеулерде              қолдана білуге  үйрету;

    Оқушылардың басым бөлігі:
Оқушылар тақырыпты   біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы  сөздік қорларын дамытуға  пайдаланады 

    Кейбір оқушылар:
Басқа да түстер қатарын атай алады,оларды өмірлік жағдайатта еркін қолдана алады.
                                                                      Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері    Жоспарланған жұмыс    Ресурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)    (МК). Сабаққа қатысты құрал-жабдықтарын дайындап, зейіндерін  сабаққа аударады. Оқушылар 4 топқа бөлініп, топ мүшелері міндеттерімен таныстырылады
Үй тапсырмасы бақылаушылар арқылы тексеріледі және түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді.
Ойын. Тақтада жазылып тұрған бөлшек дұрыс бөлшек болса, оқушылар барлығы отырады. Егер бұрыс бөлшек болса, барлығы тұрады. Аралас бөлшек айтылса, оқушылар қолдарын жоғарыға қарай көтереді. 
 
дұрыс, бұрыс, бұрыс, аралас, дұрыс, аралас, дұрыс, бұрыс, аралас.

Ойыннан соң оқушыларға өткен сабақтан сұрақтар қою:
3)    Оқушылар сендер өткен сабақтарда жай бөлшектерге қандай амалдарды қолдануды үйрендіндер?(қосу және азайту)
4)    Тағы қандай амалдарды білесіндер?(көбейту, бөлу) 
    
Сабақтың ортасы (6-40 минут)    (МК,Ұ) Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы  әңгімесі мен тапсырмалар орындау, 
Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардың алымдарын көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.                         Ережені әріптермен жазсақ:         *   =  ,
мұндағы а, с – натурал сандар немесе нөл саны,   b, d – натурал сандар.                                                                     ( Топтың әрбір мүшесі мысалдар көрсетеді)
 
Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп, нәтижесін алым етіп, бөлімінің өзін қалдыру керек.
Ережені әріптермен жазсақ:       * n =
мұндағы n – натурал сан.                                       ( Топтың әрбір мүшесі мысалдар көрсетеді)

1 -2 топа                 3-4 топ
              
1. Теңдік тура болатыдай жұлдызшаның орнына тиісті санды қойыңдар:
А)  
  1. Теңдік тура болатыдай жұлдызшаның орнына тиісті санды қойыңдар:
 ә)  

2. Есептеңдер :
А) 

2. Есептеңдер:
ә)

3.Есептеңдер :

А)  

3.Есептеңдер:

ә)  
4
4.Есептеңдер :
А)  

4.Есептеңдер:
ә)  
5.Тіктөртбұрыштың  ұзындығы   см, ал  ені 2 см , ауданын тап.    5. Тіктөртбұрыштың  ұзындығы   см , ал  ені 4 см , ауданын тап.


    
Оқулық
Аудидиск:
1.4.1; 1.4.4; 
№1Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы( 41-45мин)    (Қ) Амалдарды орындау.
5)    
6)     
7)     
8)     
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептеңдер.
5)     
6)     
7)     
8)     
Қорытынды. 
А) Сұрақтар:
1. Бүгін қандай тақырып өттік? Жай бөлшектерді көбейту
2. Жай бөлшектерді көбейтудің неше түрімен таныс болдық? 3 түрімен Бөлшекті бөлшекке көбейту.Бөлшекті натурал санға көбейту    
                                                                Қосымша ақпарат
Қорытындылау    Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?
2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
    
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1.
2.


 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)