Өлең, жыр, ақындар

Тірек–қимыл аппаратын дамыту

Қызылорда облысы Арал қаласы
№2 Облыстық арнайы санаториялық мектеп-интернаты
Курманбаева Гулмира Ажаргалиевна
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі 

Сабақ: Тірек – қимыл аппаратын дамыту.

Мектеп: №2 Облыстық арнайы санаториялық мектеп-интернаты

Күні: 28.02.2017 ж

Мұғалімнің  аты-жөні: Құрманбаева Гүлмира

Сынып: 1

Қатысқаны:18

Қатыспағаны:1

Осы сабақ арқылы  жұзеге асатын оқу мақсаттары:

1.1.4.4 Қозғалыс машықтары бойынша өзінің мықты жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: Белгілі бір ара қашықтыққа жүгіреді.

Оқушылардың көпшіліг орындай алады: Жүгірудің әдіс–тәсілдерін біледі.

Кейбір оқушылар орындай алады: Ереже арқылы әдіс-тәсіл пайдалана отырып жүгіруді меңгерді.

Тілдік  мақсаты:

Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Сөре, Мәре, Жоғарғы,Төменгі сөре

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Сөре дегеніміз не? Мәре дегеніміз не? Айырмашылығы қандай?

Талқылауға  арналған сұрақтар: Жүгіру кезінде адам қандай дене мүшесімен қозғалыста болады?

Жоспарланған уақыт:

 40´

 

Ишара: Мақтау, Шырайлы

Алдыңғы оқу:

Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы:

1.Кіріспе

0-3 ´

 

 

 

 

 

 

4-6´

Сапқа тұрғызу. Мәлімдеме қабылдау. Сәлемдесу. Жаңа сабақпен таныстыру.

Қауіпсіздік  ережесін ескерту «Оң-ға!, Сол-ға!, Арт-қа» бұрылу жаттығулары. Жүру, жүгіру. Жалпы дамыту жаттығулары.

«Әуенді тыңда».

«1-2-3» деп санап адымдайды.

Жүргізуші «4 - секіру» деп санағанда, барлығы секіреді, 1-2-3 - адымдайды, «4 - тізерлеп тұру» дегенде - бастапқы қалыпқа келеді, 1-2-3 - адымдайды, «4 - өкшеге жүрелеп отыру». Нұсқау: «тізерлеп тұру», «өкшеге жүрелеп отыру» деген қалыптан қолдың көмегінсіз жылдам тұру, бастапқы қалыпқа тұру үшін жеткілікті арақашықтық сақтау.

 

Кең, бос кеңістік.

 Ысқырық

    жалауша

     

 

Ортасы:

2.Негізгі бөлім.

 

7-17´

 

 

 

 

 

 

 

18-34´

 

Жаңа тақырып туралы мәлімет беру.Қауіпсіздік  ережесін ескерту .Топтау.Карточка.

Үш қатар саппен қатарға тұру. Құралсыз орындалатын

жаттығулар кешені.

Оқушыларға жарысу түріндегі жаттығулар ұсынылады.

Олармен қашықтықты, эстафетаны беру тәсілдерін,

тәуекелдерді мейлінше азайту амалдарын, ұпай санын санау тәсілін талқылайды.

1. «Ең жүйріктер». Бір-бірінен 70 см қашықтықта бір қатар

саппен орналасқан кегельдер арасымен жүгіріп өту.

2. «Ең ұйымшыл». Ағаш касықпеп итере отырып, әуе

шарымен жылжу. Нұскау: шар еденге тимеуі тиіс.

3. «Ең жігерлі». Қаппен алға қарай жылжи отырып секіру.

Нұсқау: екі аяқпен бір мезгілде серпіліспен тебіну, қапты қолдан жібермеу.

4. «Ең епті». Тепе-теңдік - беті жонылған гимнастикалық орындықпен жүріп өту. Нұсқау: динамикалық тепе-теңдікті сақтау, қол тепе- теңдігімен көмектесу, сәл бүгілген аяқпен жеңіл секіріп түсу.Үш доғадан еңкиіп өту.

 

Гим-лық орындық    Кедергі

Кеглі    Ағаш қасық    Шар  

Жүрек  Өкпе  Бұлшық ет сур-рі

Адам дене мүшесінің макеті,

химиялық элементтер, дәрумендер

Соңы:

Қорытынды

Бір қатар сапқа тұрғызу.

Оқушылардың орындап шыққан эстафеталық  тапсырмалары  бойынша суреттер ілінді.

1. Эстафеталық  тапсырма мен үшін оңай болды (смайлик ).

2. Эстафеталық тапсырма мен үшін қиын болды. (смайлик  )

3. Эстафеталық тапсырма мен үшін өте қиын болды. (смайлик  )

 

Қосымша  ақпарат

Саралау-оқушыға мейлінше  қолдау көрсетуді қалай  жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

 

 

 

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақыты

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.

Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың  одан да  жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың  барысында барылқ сынып немесе  жекелеген оқушылар  жөнінде  келесі сабағыма  қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.

2.


Пікірлер (2)

Аянат

Жақсы

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз