http://a-brands.kz/

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»

Бөлім: «Тәрбиенің қайнар бұлағы»

Атырау облысы Мақат ауданы Мақат кенті

Мектеп: М.Баймұханов орта мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Куспанова Айгуль Есназаровна

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Сынып: 5 ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» Кейіпкерлер әлемі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Сабақтың

мақсаты

 

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Шығарманы оқи отырып, кейіпкерлерді, қарама-қарсы мағынада жұмсалған ұғым-дарды таба алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін салыстыра отырып, мінездеме бере алады.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:

Әңгімедегі басты кейіпкердің портретін сипаттайды,іс-әрекеті арқылы кейіпкер образын талдайды

Бағалау критерийі

•    Көркем шығармадан кейіпкерлер портреті арқылы образды аша алады;
•    Көркем шығармадағықарама-қарсы мағынада жұмсалған ұғымдарды тауып, дәлелдер арқылы жеткізеді;
•    Кейіпкерлерге мінездеме беріп, шынайы өмірмен салыстырады, баға береді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Фабрик, франк, фабрика, приказчик, купец

Түсіндірме сөздер: әйдік, реуішті, жұртым

Ишара: қайыршылық сұрау, терең ойға қалу, бір орында қатып қалу.

Құндылықтар

«Мәңгілік ел» идеясының бесінші құндылығы: еңбексүйгіштік, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Еңбек, өзін-өзі тану, қазақ тілі

Алдыңғы білім

Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды

Сабақ  барысы

Жоспар

Жоспарланған жаттығулар

Дереккөздер

Жоспарланған

уақыт

Сабақтың басы

 

3 минут

 

5 минут

Қызығушылықты ояту

 1. Шаттық шеңбері
 2. Топқа бөлу

Ой шақыру:  1. «Түрткі сұрақтар»

 1. Оқушылар, кімнің шығармаларыме  танысудамыз?
 2. Ыбырай Алтынсарин кім?
 3. «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі төл туынды ма,ә лде аударма ма?
 4. Еңбекқор адамның бойында қандай қасиеттер болуы керек?
 5. Жазушы шығармаларының тақырыбы қандай?
 6. Әңгіменің басты кейіпкері кім?

Мағынаны  тану

 

 

 

 

 

 

Үш шапалақ

Сабақтың ортасы

     7 минут

 

 

 

 

 

 

 

   7 минут

 

 

  10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   5 минут

 

     Соңы

    3 минут

 

 

 

 

1-тапсырма. Жеке жұмыс

Антон мен бейтаныс адамға мінездеме беру

Дескриптор:

1) Мәтіннің мазмұнын біледі;
2) Әңгімедегі кейіпкерлерді біледі;
3) Антон мен бейтаныс адамға мінездеме береді

        Антон

     Бейтаныс адам

 

 

2-тапсырма. Жұптық жұмыс

 Антон мен бейтаныс адам арасындағы диалог. Көрініс

3-тапсырма. Топтық жұмыс

1-топ

Әңгімедегі жалқаулық пен еңбекқорлықты салыстыра отырып, қарама-қарсы суреттеулерді табыңыз.

           Жалқаулық                      Еңбекқор

2-топ

Шығармада қарама-қарсы мәнде суреттелген ұғымдарды тауып, салыстырыңыз, ұғымдарға сай

мақал ойлап, мағынасын ашып жазыңыз.

Қарама- қарсы

ұғымдар

Мақал-мәтелдер

Мағынасын ашу

Еңбекқор-лық, еңбек-сүйгіштік- жалқаулық, еріншектік, бай-кедей

1. Жалқаудың жаны тәтті
2. Еріншектің ертеңі бітпес
3. Байлықтың көзі еңбекте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-топ

Антонның іс-әрекеті арқылы образды өмірмен байланыстыра ашып жазыңыз.

4-тапсырма. Кейіпкерге хат

Рефлексия  «Бес саусақ»

1. Не үйрендім?
2. Неден қиналдым?
3. Қандай жетістікке қол жеткіздім?
4. Көңіл күйім...
5. Сабақ ұнады ма?

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үш шапалақ

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)