Әңгіме жазамын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

 Пәні: қазақ тілі  

Күні: 20.12  Оқу ісінің меңгерушісі

№44 орта мектеп   Сынып 2 «б»

Сынып жетекшісі Мусаева Д.Т

Қатысқан оқушылар саны

Қатыспаған оқушылар саны

Сабақтың тақырыбы:

Әңгіме жазамын Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Оқу мақсаттары

2.1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.

2.1.4.1. Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау.

2.3.6.1. Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу.

2.1.5.1. Аудиобейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі...., пайдалы/ пайдасыз болды, себебі....) білдіру.

2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/ әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындай алады. Жазба жұмыстарын жасайды. Сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Мәтінді оқи аладысұрақтарға нақты жауап береді  Топтық жұмысты бірлесе отырып орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Суреттер бойынша мәтін құрастыра алады және өзінің ойын ашық жеткізеді.        

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, топтық, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы:

Бағалау түрлері

 Сабақтың басталуы

3  минут

Жылулық шеңбері

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де,

Қуанайықдостарым

Арайлап атқанкүнге!

Оқушыларды топтарға бөлу. Оқушылар өздеріне ұнаған гүл шоқтарын алып үш топқа бөлініп отырады.

Жылулық шеңберне тұрып сабақта оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

 

Алтын ережені түсіндіру 

 

Білу кезеңі

Өткенге шолу

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау кезеңі 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау кезеңі

 

 

 

Кері байланыс: 

 

 

 

Бағалау кезеңі 

Ақылды Үкінің сұрақтары:

1) Сөйлем дегеніміз не?

Сөйлем дегеніміз аяқталған ойды білдіреді Сөйлем соңында нүкте (.)не сұрау белгісі(?) не леп белгісі қойылады (!)

2) Сөйлемдер айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?

Сөйлемдер айтылу мақсатына қарай үшке бөлінеді.

Хабарлы сөйлем, сұраулы сөйлем, лепті сөйлем.

3) Хабарлы сөйлем дегеніміз не?

Бірдеңе жайында хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейміз.

4) Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

Жауап алу мақсатында айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.

5) Лепті сөйлем дегеніміз не?

Лепті сөйлем адамның көңіл күйін,сезімін білдіреді. Олар көтеріңкі дауыспен айтылады.

6) Сөйлемдегі сөздердің байланысын қалай анықтаймыз?

Сөйлемдегі сөздердің байланысы сұрақ қою арқылы анықталады.

Білемін білгім келеді үйрендім ББҮкестесі 

Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қойып анықта.

Күн суытты.

 Не суытты? (Күн)

 Күн Не істеді? (суытты)

Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қойып анықта Қар қалың жауды

 Қар не істеді? (жауды)

 Не қалың жауды? (қар )

 Қар қалай  жауды? (қалың)

Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қойып анықта.

Балалар мұзайдында сырғанақ тепті.

Дискриптор:Оқушылар топ бойынша сұрақтарға жауап бере біледі. Сөйлемдегі сөздерге сұрақтар қоя алады.

Оқушылар енді  жетістік критерийін құрайық?

Сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтаймыз.

Сызба арқылы сөйлем құрастырамыз.

Топтық , жұптық жұмыс жасаймыз.

 Оқушы өзін өзі және бір-бірімізді бағалаймыз.

Жұппен жұмыс

 

Оқушылар сөздерден сөйлемдер құрастырады.

Динара кітапханаға барды 

Мұғалім сыныпқа кірді.

Ұшақ биікке көтерілді.

Күн бұлттанды Түн ұзарды

Арман қуанды.

Оқушылар сөйлемдерді құрастырып,сөйлемдегі сөздердің байланысын ауызша тауып айтады. Сабақтың тақырыбын ашады .

 Сабақтың тақырыбы Әңгіме жазамын  Сөйлемдегі сөздердің байланысы 

Дискриптор Оқушылар сөйлем құрай алады. Жұппен жұмыс жасай алады және өзін өзі бағалайды .Сөйлемдерге сұрақтар қоя алады.

   Оқулықпен жұмыс 38 жаттығу  Мәтін тақырыбы бойынша оның мазмұнын болжап көр

Қияндағы ұя мәтінді оқушыларға оқыту

Мәтін не туралы?

Мәтіндегі негізгі ойды анықта.

Қыран қандай құс?

Бұл шатқалда қос қыранның екі ұясы бар.

Қайда  қос қыранның екі ұясы бар?(Бұл шатқалда)

Бұл шатқалда ненің (қос қыранның) ұясы бар ?

Бұл шатқалда қос қыранның қанша(екі) ұясы бар ?

Дискриптор :Оқушылар сөйлемдегі сөздердің байланысын үйренеді. Сөйлемді сызбамен  көрсете алады .

39- жаттығу Топпен жұмыс

«Қысқы ойын»тақырыбына әңгіме құра

Әр топ оқушылары өз бетінше әңгіме құрап бір бірінеоқып береді .

Дискриптор :Оқушылар берілген тақырып бойынша сөйлем құрап әңгімені оқып береді .

Сергіту сәтіҚызыл гүлім ай

Біздер тату баламыз,

Гүл -гүл жайнап жанамыз.

Жаттығулар жасасақ,

Жақсы серігіп қаламыз.

Жеке жұмыс  Дәптермен жұмыс 

Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз 40-жаттығу 

Қоршаған орта – біздің ортақ үйіміз. Оны таза сақтау керек. Кез келген жерге қоқыс тастама.  

Дискриптор :Оқушылар сөйлемді қатесіз жазуға үйренеді .бас әріппен кіші әріптің биіктігімен мөлшерінсақтап байланыстырып жаза алады.

41 жаттығу Жазба жұмысын орындату үшін алдын ала «Медеу мұз айдыны»туралы видео көрсетіледі

Оқушылар бейне жазба мазмұны  бойынша өз ойларын жеткізеді .

Оқушылар топ бойынша Білемін Білгім келеді Үйрендім кестесіне өз ойларын жазады

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

 Оқушыларға көңілді смаликтер беру

Оқушылар  өздерін қалыптастырушы бағалаудың бас бармақ  тәсілі арқылы бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жұптарын бағалайды бағдаршам арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау ауызша өз жұмысыңды бағала өзін өзі бағалау.

Сауатты жазу

көркем жазу бойынша бағалау оқушылар жауап береді

Үйге тапсырма:

Дәптермен жұмыс 41 жаттығу. Медеу мұзайдыны деген тақырыпта әңгіме құрап жазу  118 бет 

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

 

 

Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма

 

 

Бүгін оқушылар нені білді?

 

 

Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімді болдыма?

 

 

Мен берілгенуақыт ішінде  үлгердім бе?

 

 

Сыныптағы ахуал қандай болды?

 

 

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

   

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


nationalgeographic.kz
ҰБТ(онлайн тест)