Өлең, жыр, ақындар

Қосымша шарттары бар сызықтық теңсіздіктерді шешуді үйрену

1. 5-6 сыныптарды қайталау

25 Г.Титов атындағы жом кмм

Күні: 

Мұғалімнің аты-жөні:  Есенгелдиева Кулгинай Тунгышбаевна   

Сынып: 7 «А»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.2.5 қосымша шарттары бар сызықтық теңсіздіктерді шешуді үйрену

(берілген аралықта өрнектің ең үлкен немесе ең кіші мәнін таба алады);

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдану

Жетістік критерийлері

білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

Қазақша

Русский

English

Қосынды

Сумма

The sum

Сан және бөлшектерге есептер

Задачи на дробь и числа

Number and  fraction problems

Мәтін есептер

Текстовые задачи

Written problems

Жұп

Четный

Even

Тақ

Нечетный

Odd

Тізбектес бүтін сандар

Последовательные целые числа

Consecutive integer

Шешімі

Решение

Solution

Сияқты Үлкенірек

Больше

As large as

Құндылықтарды  дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы білім

 

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5  минут

Ұйымдастыру сәті

Үй жұмысын тексеру

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

 

 

Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут

 

 

Мысалы.

 

Бірінші бассейнге 100 л су құйылған, ал екіншісіне 150 л. Әрбір сағат сайын бірінші бассейнге 15 л, ал екіншісіне 5 л су құйылады. Қай уақытта бірінші бассейндегі су екіншісіне қарағанда артық болады?

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

15  минут

 

 

 

 

1. Суретте екі күннің ішінде сатылған тауар бойынша мәлімет берілген. Берілген суретті пайдалана отырып, екінші күні қанша пайыз тауар сатылғаның анықтаңыз.


 А) 20 %  
 В) 25 %
 С) 30 %
 Д) 35 %

 


    

2. Насос бассейнді 3 сағатта толтырады. Берілген суретте насостың бассейнді толтыру графигі берілген. Бассейннің қанша бөлігі алғашқы 2 сағаттың ішінде толтырылды? Жауабыңызды пайызбен өрнектеңіз.


А) 15 %
В) 30 %
С) 45 %
Д) 60 %

    

 

3. Суретте жаяу жүргіншінің 4 сағат ішінде жүрген жолының графигі көрсетілген. Жаяу жүргіншінің 11:00 мен 13:00 аралығындағы қандай жол жүргенін анықтаңыз.  


А) 6 км
В) 8 км
С) 10 км
Д) 12км

 

 

 

4. Суретте ауа температурасының тәуліктік өзгеру графигі көрсетілген. Өлшеулер әр сағат сайын жүргізіліп отырды. Неше сағат ауа температурасы нөлден төмен болды?


 А) 3 сағат
 В) 4 сағат
 С) 5 сағат
 Д) 6 сағат

    

 

5. Суретте жаяу жүргіншінің 5 сағат ішінде жүрген жолының графигі көрсетілген. Жаяу жүргіншінің 12:00 мен 15:00 аралығындағы қандай жол жүргенін анықтаңыз.  

 

А) 2 км
В) 3 км
С) 4 км
Д) 5 км


    

6. Насос бассейнді 4 сағатта толтырады. Берілген суретте насостың бассейнді толтыру графигі берілген. Бассейннің қанша бөлігі алғашқы 3 сағаттың ішінде толтырылды?

 

А) 3/4
В) 7/8
С) 1/2
Д) 4/5

 

 

7. Суретте екі күннің ішінде сатылған тауар бойынша мәлімет берілген. Берілген суретті пайдалана отырып, екі күннің пайыздық айырмасын анықтаңыз.

 А) 20 %
 В) 40 %
 С) 60 %
 Д) 80 %
    

 

 

8. Суретте ауа температурасының тәуліктік өзгеру графигі көрсетілген. Өлшеулер әр сағат сайын жүргізіліп отырды. Неше сағат ауа температурасы нөлден жоғары болды?

А) 6 сағат
В) 8 сағат
С) 10 сағат
Д) 12 сағат

 

 

Жауабы:

1

2

3

4

5

6

7

8

А

Д

А

Д

С

В

С

Д

 

Егер жинаған ұпай саны:

7-8 болса, мақсатқа жеттіңіз;

5-6 болса, сізге тақырыпты қайталап, қосымша есептер шығаруыңыз қажет;

1-4 болса, сіз төменде көрсетілген сілтемені пайдалана отырып тақырыпты қайталасаңыз болады.

http://bilimland.kz/index.php/kz/ (Мәселе есептер)

 

Теория

10 минут

   

Соңы

5  минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

«Басбармақ» әдісі

 

 

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
 

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз