Өлең, жыр, ақындар

Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар

Математика   ІІІ тоқсан

Сабақ 65

3А бөлімі

Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы

Сабақтың тақырыбы: Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар

Мұғалімнің аты-жөні: Әділқасынова Ұлпан Кәжденбекқызы

Күні:  08.01.2018

СЫНЫП:  2

Қатысқан оқушылар  саны: 

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау

 2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі

  - бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтай алады.

  - көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктейді

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы:

Бағалау түрлері

Ресурстар

Басталуы

5  минут

Ұйымдастыру кезеңі  2 минут

Топтарға бөлу. Балаларды  «Таңдап ал» әдісімен топқа бөлу.

сандар жазылған қима қағаздар

ЖАРАЙСЫҢ!

Жаңа білім

10 минут

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

 «Жариялау» әдісі оқушылар өз топтарындағы белгіні оқулықтан тауып, қай цифр екендіктерін табады.

Оқулықтағы №1 тапсырманы топпен орындайды   фигураларды табады

сандарының  рим цифрлармен жазылған нұсқасын табу

 

оқулық

сандар, фигуралар

 

«үш шапалақ» әдісі

Ортасы

10 минут

 

 

Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Оқулықтағы №2 тапсырмалар орындалады.

Жұптық жұмыс №3 тапсырма (№3 жұмыс дәптерде)

Ш:14+9=29  Ж: Еркін 29 жаттығу жасады.

Жұпта талқыға салады, ойланады.

тапсырмаларды орындайды

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Қара жорға»

видеожазба

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

 

№4 тапсырма   

Топтық тапсырма (Оқушылар тапсырманы топта орындайды)

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы арқылы

«Белгілер» әдісі кесте бойынша

 

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.

Оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

ҚБ  сәйкестендір

 Фигураларды  табу,Бұрыштарды атау

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Саба /оқу мақсаттары  шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз