Өлең, жыр, ақындар

Қаратпа сөз

Т.Масин атындағы ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі Тулепова Айнур Хайроллаевна  

Күні: 14.12.2016ж

Т.Масин атындағы ЖОББМ

Қазақ тілі 3 сынып

Мұғалімі: Тулепова Айнур Хайроллаевна

Сабақ тақырыбы:

Қаратпа сөз

Жалпы мақсаттары:

Қаратпа сөзді дауыс ырғағы арқылы ерекшелеп айту керектігін үйренуге, қаратпа сөздің негізгі ойға байланысты екенін түсінуге ықпал ету;

Оқу нәтижесі

Қаратпа сөз жайлы біледі.

Сөйлемдердің ішінен қаратпа сөзді таба алады.

Негізгі идеялар

Сабақ барысында өзара әрекеттесу арқылы оқушы өзіндік танымдық қабілетінкөрсетеді. Осы қабілеттерін дамыта отырып, сабаққа белсенділікпен араласады.

Тапсырма көздері

Жаттығулармен жұмыс

Суреттерге қарап мәтін құрау

Ашық сұрақтар беру

Сабақтың көрнекілігі

Кесте, үлестірме қағаздар,бағдаршам, смайликтер

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1 мин

Сәлемдесу, түгендеу

Психологиялық дайындық

Мақсатымыз - білім алу

Міндетіміз – еңбектену

Еңбек етіп жұмыла

«5»- ке қолды жеткізу.

Үй тапсырмасын тексеру

 

5 мин

5-жаттығуды тексеру, оқыту, қосымша сұрақтар қою.

Бағалау

Ереже

Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз: «Жеміс жинау» ойыны

Сабақтың ортасы

 

2мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

1 мин

 

 

6 мин

 

 

5 мин

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

3 мин

5 мин

Сабақтың тақырыбын таныстыру, мақсатын хабарлау

«Қаратпа сөз»

Тілде біреудің назарын аудару үшін қолданылатын сөздер болады.Ондай сөздерді қаратпа сөз дейді.

- Шынар, сен сабаққа дайындалдың ба?

а) Оқулықпен жұмыс

7-жаттығу Сөйлемдерді мәнерлеп оқып.Қаратпа сөздерді табу. Тиісті тыныс белгілерін қойып көшіріп жазу.

 - Түйе қайда барасың?- дейді түлкі.Кел, балалар келіңдер.

Кереметті көріңдер.Жаңа жыл! жаңа жыл! Не әкелдің сен бізге? Құлпыра берші, кең дала!гүліңді күнде терейін.анау тағаны балам ала жүр.

Ереже – Қаратпа сөз сөйлем мүшесі бола алмайды. Оған сұрақ қойылмайды. Қаратпа сөзді бастауыштан ажырата білуге болады.

8-жаттығуда хабарлы сөйлемдерді қаратпа сөзі бар сөйлемдерге айналдырып жазу.

 - Серік кітапханадан алған кітаптарынды өткізші!

 - Балалар , ән шырқайық! – Жылқышы, аттарды айдап кетті ме? – Айдос, үлкен кісіге орын бер!

9-жаттығу Мәтіндітүсініп оқу., Қаратпа сөзі бар сөйлемдерді теріп жазу.

 - Ертең жолға шығамыз, балам, тағы да тауға шығып кетпе, - деді.

 - Қайда барамыз, көке?- деді Кәкен.

 - Баба деген кім ол көке?

Шығармашылық тапсырма

10-жаттығу Ата, туған өлкемсөздері бірде қаратпа сөз, екінші жағдайда бастауыш болатындай сөйлем құрап жазу.

ол біреуге қаратылып айтылып тұр.

Бұл қаратпа сөз, өйткені

ол сөйлем мүшесі бола алмайды.

11-жаттығу

Бұл үзінді қай ертегіден алынғын? Қаратпа сөздерді табу. Ертегіні әрі қарай жалғастыру.

 - Ей күшік мен сені жеймін – дейді.

12- жаттығу Көп нүктенің орнына қаратпа сөз қойып, көшіріп жаздыру.

Балам, мені көшеден өткізіп жіберші. Терезені дұрыстап жапшы, Айдос. Иә, балам оқып жүрсің бе?

Сабақтың соңы

 

1 мин

Тірек сызба бойынша оқушылардың алған білімдерін тиянақтай түсу.

Бағалау

1 мин

 

2 мин

«Бағдаршам» әдісі

Жасыл түс-түсіндім

Сары түс-орта түсіндім

Қызыл түс-түсінбедім

Топты смайликпен бағалау, жеке оқушыны бағалау.

Рефлексия

 

Ұнады Қиын болды ?

Стикерлер арқылы өз ойларын жинақтап қорытындылайды.

Үйге тапсырма

13-жаттығу Ережені жаттау

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз