Өлең, жыр, ақындар

Жаңа айнымалы енгізу әдісі

Мектеп: №167

Тексерілді____________Б.Г.Кошекбаева

Күні: 19.01.2018ж

Мұғалімінің аты-жөні: Рахым Гүлша

Сынып: 8                                                  

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Жаңа айнымалы енгізу әдісі

Сабақтың мақсаты

Барлығы
  • Квадрат теңдеудің түбірлерін табады.
  • Жаңа айнымалы енгізу арқылы биквадрат теңдеуді шешеді.
Кейбіреуі
  • Жаңа айнымалы енгізуге берілген күрделі есептерді шешеді.

Бағалау критерийі

  • Берілген теңдеуге жаңа айнымалы енгізеді.
  • Берілген формуламен теңдеудің дискриминантын және түбірлерін табады.

Тілдік мақсаттар

  • Пайыз, үлес (термин)
  • Шама мәндерінің пайыздық артуын немесе кемуін түсінеді;

Құндылықтарға баулу

  • Жауапкершілікке
  • Шапшаңдыққа
  • Өзара ынтымақтастыққа
  • Бәсекеге қабілеттілікке тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Информатика

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

  • Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, түгендеу) 1 мин
  • Психологиялық ахуал (Мен елімді сүйемін) 1 мин

Жүргізілуі:  Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз; Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз; Егер сіз мектепті жақсы көрсеңіз, оң қолыңызды көтеріңіз; Егер сіз Отанымызды жақсы көрсеңіз, сол қолыңызды көтеріңіз; шапалақ соғыңыз. Рахмет.

  • Топқа бөлу (команда жинау)

Үй тапсырмасын тексеру

Топтар өзара дәптер алмастырып, Интербелсенді тақтадан дұрыс жауабымен салыстыра отырып тексереді.

№ 201 есеп

  x4-17x3+15x2+17x-16=0

  x4-x3-16x3+16x2- x2+x+16x-16=0

  (x-1)(x3-16x2-x+16)=0

  (x-1)(x2(x-16)-(x-16))=0

  (x-1)( x-16) (x2-1)=0

  x1=1, x2=16 , x3=-1

Алдыңғы білімді бекіту

1. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?
2. Қандай теңдеу биквадраттық теңдеу деп аталады?
3. Қандай теңдеу келтірілген теңдеу деп аталады?
4. Квадрат теңдеуді шешудің қандай әдістерін білесіңдер?
5. Қандай теңдеуді толымсыз квадрат теңдеу деп атайды?
6. Толымсыз квадраттық теңдеулердің неше түрі бар?
7. Дискриминант формуласын айт.
8. Егер дискриминант нөлден үлкен болса, теңдеудің неше түбірі болады?
9. Егер дискриминант нөлден кіші болса, теңдеудің неше түбірі болады?
10. Егер дискриминант нөлге тең болса, теңдеудің неше түбірі болады?
11. х1+х2=
12. x1*x2=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ИТ

 

 

Интербелсенді тақта

Үлестірмелі қағаздар

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

ИТ, үлестірмелі деңгейлік тапсырмалар

 

 

 

Топтық жұмыс

 

ИТ, үлестірмелі тапсырмалар

 

Сабақтың соңы

 

Ұяшықтарда берілген сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты қорытындылаймыз.

 

 

ИТ

Ұяшықтар

Сұрақтар

Жауаптар

ax4-

........

1 балл

+  -

Квадрат теңдеу:

 

bx2-

X1, X2 дегеніміз теңдеудің...

түбірлері

+  -

........

1 балл

c  -

D=0 болғанда теңдеудің түбірі:

=  -

D>0 болғанда теңдеудің түбірі:

0  -

Дискриминант табу формуласы

ax2-

Виет теоремасы:

х1+х2=-p 
x1∙x2=q 

+  -

х2-9=0  теңдеуінің түбірі:

bx-

........

1 балл

+  -

өрнегінің мәні:

c  -

Келтірілген квадрат теңдеу:

х2+pх+c=0

=  -

D<0 болғанда теңдеудің түбірі:

Шешімі болмайды

0  -

........

1 балл

 

Үйге тапсырма

Б.Баймұханов “Рауан” баспасы

Алгебра (103-бет) №285, формулаларды жаттау

 

Саралау

Оқу мақсатына жету үшін қолданған тәсілдер:

Тапсырма

Күрделілігіне қарай төрт топқа арналған алға ілгерлеп отыратын тапсырмалар берілді. Күрдклі есептерді шығаруда кейбір оқушыларға нұсқау берілді.

Қарқын

Негізгі тапсырмаларды орындауда көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт берілді.

 

Бағалау

«Үш шапалақ» әдісі арқылы топты бағалау

Топтық жұмыста «Үш шапалақ» әдісі арқылы топтар  бір- бірін бағалайды.

Белсенді топқа 3 шапалақ

Орташа топқа 2 шапалақ

Тыңдаушы топ 1 шапалақ

Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар өзін – өзі бағалайды.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сыныпта өзін ұстау, қауіпсіздікті сақтау.

 

Сабақ бойынша рефлекция

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз