Өлең, жыр, ақындар

Өткенді қайталау

«Серт» шағын жинақталған жалпы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі Алханова Машхура Халмуратовна 

Пәні

Математика

Мерзімі:19.01.2018ж

4-сынып    Мұғалім Алханова Машхура Халмуратовна

Сабақтың тақырыбы:

Өткенді қайталау

 

Жалпы мақсаттары:

    Өткен материалдарды қайталау арқылы оқушылардың білім, білік, дағдыларын дамыту. Есептердің мазмұнын түсіне отырып, шығару жолын табу. Ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.

 

Оқыту нәтижелері

Есептің шешу жолдарымен танысу. Ауызша және жазбаша есептеуге дағдыландыру. Бірлесіп жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, топ мүшелерін оқыту және оларға көмектесу, пікірлерін бағалау.

 

Сабақтың негізгі идеясы

Тапсырмалардың шығару жолын анықтайды. Есептеу дағдылары қалыптасады.Бірлесіп жұмыс дағдылары қалыптасады.

 

Сабақтың көрнекілігі

Слайд, суретті сандар, сандықша, бүктемелер

 

Құндылықтарды дарыту

Адами қадір қасиеттерін арттыру, үлкенге құрмет көрсетуге тәрбиелеу.

 

Сабақтың барысы:

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Ұйымдастыру.

Психологиялық дайындық

Жұма күні сәтті болсын

Күніміз тек жақсы болсын

Жақсы білім алайық

Үлкендерді силайық

Біз сабақты бастаймыз,

Партамызға отырып,

Өзара  көз тастаймыз.

Жаңа білім алуға

Алға қадам жасаймыз.

Хормен айту

Күннің бетін ашу үшін бұлттың тапсырмасын орындаймыз.

1 мин

 кун.gif  

 

3 топқа бөліну

2 мин

 

Ол үшін 3 топқа бөлінеміз.

Оқушылар Цилиндр Призма Конус фигураларды таңдапалып топқа бөліну.

1-ші топ –Цилиндр

2-ші топ – Призма

3-ші топ- Конус

Топқа бөліну

Топтық ереже.

1 мин

1. Сабақта бір-бірімізді тыңдаймыз.

2. Математикалық пәні нақты ғылымдар болғандықтан нақты, дәл жауап береміз.

Бір-бірін тыңдау

ІІ.Сабақтың мақсатымен таныстыру.

1 мин

Өткен материалдарды қайталау арқылы оқушылардың білім, білік, дағдыларын дамыту. Есептердің мазмұнын түсіне отырып, шығару жолын табу. Ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Тыңдайды,

Қабылдайды, ойланады.

 

ІІІ.Бағалау критерийлерімен таныстыру.

1 мин

Бағалау парағын тарату.

Бағалау парағын толтыру.

 

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру

1-бұлттың тапсырмасы Жеке жұмыс.

3 мин

Математикалық диктант «иә жоқ»                            

1. Квадраттың барлық қабырғасы тең.                    

2. Уақыттың өлшем бірлігі сағат.                                         

3. Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бір-біріне тең.

4. Екі жағы шектелген түзу сызық сәуле.

5. Үшінші класс мыңдар классы.                                             

6. Аудан табу үшін ұзындығына енін көбейту керек.

 

2-тапсырма

Жаңа сабақ

«Криптограмма»

әдісі

2- бұлттың тапсырмасы

3-мин

Мұнда  криптограмма берілген. Осы әріптерден математикалық ұғымдар табу керек.

Мысалы: нүкте…

Н

Ш

Е

Е

Ң

Д

Ү

К

Ң

Т

Ө

Е

Р

Т

Б

Е

Р

У

А

Е

Ұ

Ш

Т

Б

Д

И

Р

Ы

М

Е

С

У

А

Л

О

С

А

Н

Т

У

Д

А

Жауабы: нүкте, шеңбер, радиус, төрт, тең, бұрыш, алу, сан, теңдеу, бес.

 

3-бұлттың тапсырмасы

1-мысал

«Кім жылдам?» әдісі:

5 мин

Топтық жұмыс «Кім жылдам?» әдісі: арқылы топтар теңін шығару арқылы сандықтың сыртындағы теңдерін жылдам табу керек.

 

        

 

4-бұлттың тапсырмасы.

2- кесте «Хат қалташа» әдісі:

 

5мин

2- кесте «Хат қалташа» әдісі: арқылы топпен, тақта мен жұмыс

 

Жұмыс өнімділігі

Жұмыс уақыты

 Жұмыс

1-тігінші

5-бұйым/сағ

 

       бірдей

         3 сағ

      ? бұйым

2-тігінші

8 бұйым/сағ

3-тігінші

12 бұйым /сағ

5*3=15 (б)       8*3=24 (б)       12*3=36 (б)

Топтық жұмыс

5-бұлттың тапсырмасы

«Білгенге маржан» әдісі

Ұжымдық жұмыс

3 мин

3-есеп

Ш:1680:(40+16)= 30

Ж:Әр қорапта 30 қыштақта бар.

Ұжымдық жұмыс

Сергіту сәті:

Жаяу әні

 

6-бұлттың тапсырмасы

5-мысал

«Фишбоун» әдісі

5 мин

Баған түрінде тақтада

Топтық жұмыс

 

7-бұлттың тапсырмасы

«Т кестесі» әдісі

6-тапсырма

3 мин

       

 

Топтық жұмыс

 

8-бұлттың тапсырмасы Кластер әдісі:

2 мин

ІҮ.Сабақты қорытындылау.

 

Рефлексия

Рефлексия  сабақтың соңында сабақ ұнаған күннің сары түсін, сабақты түсінбеген оқушылар бұлттытаңдайды.

 

 

 

Ү.Топтық бағалау.

Үйге тапсырма

 4- мысал  7есеп

 Топтық бағалау.

Р\с

Оқушының аты-жөні:

Үй жұмысы

Семантикалық карта:

 

«Криптограмма»

 

1-мысал

«Кім жылдам?» әдісі:

2- кесте «Хат қалташа» әдісі:

3-есеп«Білгенге маржан»

5-мысал

«Фишбоун» әдісі

«Т кестесі» әдісі

6-тапсырма

«Құра құра» әдісі.

7-тапсырма

Кластер әдісі:

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз