Өлең, жыр, ақындар

Талантыңмен таныл

«Талантыңмен таныл» 

Мақсаты:

1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын

арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін 

дамыту.

2. Ұйымшылдыққа , топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене 

 білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.

3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру,

күшіне деген  сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.

Ойын түрінде өткізілетін сыныптан тыс жұмысқа  5 сынып оқушылары

2 топқа бөлініп қатысады. Өздері топ басшыларын сайлайды.

1-топ: Алғырлар

2-топ: Тапқырлар

Ойын алаңы:  4 конверт: қызыл, жасыл, көк, сары.

Топтың мүшелері бір сан таңдап алады, әр санға сәйкес тапсырма беріледі.

Ойын шарты:

1. Қызыл конверт-  «Логика», «Өрмекші торы».

2. Жасыл конверт-  «Математика»,«Лотерея билеті»,«От »

3. Көк конверт-  «7 жұмбақ »,«Алтын сандық », «Қара мысық ».

4. Сары конверт-  «Математикалық есептер».

Ойын барысы:

Жургізуші: Уа, халайық, халайық!

                      Бәріңе жар салайық

                      Бүгінгі кеш төрінде

                      Математика елінде

                      Математика тілінде

                      Есеп шешіп жарысып.

                      Жұмбақ шешіп аңдысып,

                      Есеппен ән салысып

                      Көңілді кеш жасайық.

                      Ат салысып аянбай

                      Бар өнерге басайық.

Жургізуші:  Құрметті аяулы көрермендер,

                       Білімменен сусындаған жас өреңдер,

                       Қош келдіңіз бүгінгі ойын-сайысымызға

                       Бұл күн қалсын мәңгіге есімізде

Жургізуші:  Сайыскер өнеріңді ортаға сал,

                       Осы кеште біліміңді сынап ал.

                       Білмегеніңді осы  бүгін біліп ал.

Жургізуші:  Қазылар орнықтырар әділдікті

                       Кімдердің жауаптары кәміл шықты?

                       Білім мен тапқырлықтың жарысында

                       Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты!

(Әділқазылар алқасының мүшелерімен таныстырып өтейік)

Жургізуші: Жарыс заңы ежелден,

                     Жеңілпазды анықтау,

                     Жеңілпаз болу шарты сол

                     Еңбектену, жалықпау.

                     Сәт сапар тілеп бәріңе

                     Сайысымызды бастайық!

Ойынды бастайтын топты анықтау үшін, топ басшылары ортаға шақырылады,        « Т » әрпінен басталатын математика терминдерін кім көп айтады, сол топ бірінші бастайды.

І кезең. Қызыл конверт (әр дұрыс жауап 10 ұпай).

«Логика», «Өрмекші торы».

«Логика»

1. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында ,

біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің арасында. Барлығы неше 

үйрек  ұшып барады? (3).

2. Үстелдің 4 бұрышы бар.Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш  қалады? (5)

3. Екі қолда 10саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады?  (50)

4. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Мадина поездың

соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. поезда неше вагон болған?  (13)

5. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы екі балық .Ұшып келді.Барлығы неше балық болды?         (балықтар ұшпайды)

6. 5 жыл бұрын Ержан 3 жаста болатын қазір неше жаста?     (8 жаста)

7. Түйе 100 пұт жүкті 1 сағат көтеріп тұрса, 1000 пұт  жүкті қанша уақыт көтеріп тұра алады?    (1 сағат)

8.  Қай айда 28 күн бар?      (Барлық ай да 28 күн бар)

«Өрмекші торына» туссеңіз, қарсы топтың сұрағына ие боласыз. Сұрақтың 

дұрыс жауабын таппаса, тордан шыға алмайды яғни упай алмайды.

ІІ кезең. Жасыл конверт (әр дұрыс жауап –20ұпай).

«Математика»,«Лотерея билеті»,«От »

«Математика»

1. Қосуды орында: 6,09+4,1               (10,19)

2.   Бөлшекті көбейтуді орындаңдар: 

                           (5/6)

3.  Қосуды орындаңдар:
                    (3)

4.    неше процент        (1%)

5. Бұрышты өлшейтін құрал? (транспортир)

6. Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі?  ( 180°)

7. 3х=6 теңдеудің мәні неге тең?  (х=2)

8. 19, 21, 59,72, 63, 25, 42, сандарының арифметикалық ортасын тап?                                                                                                                         (72-19=53)

9. Санмен 0-дің көбейтіндісі неге тең?           (0-ге)

10. Қайсысы көп : 2 метр ме, әлде 201 см ме?  ( 201 см)

11. 18 қосу 11?  (29)

12. Квадрвттың ауданы неге тең?   (s=4a)

«Лотерея билеті»- керісінше 20 ұпай сыйлыққа беріледі.

« От » келсе , жинаған ұпайларыңыздың 20 ұпайы күйіп кетеді.

Жургізуші:  Қойылған сұрақ есепке

                      Ойланып жауап іздейік .

                      Уақытты текке өткізбей

                      Лезде шешіп өтейік

Сайысымыздың келесі айналымына көшейік.

ІІІ кезең. Көк конверт (әр дұрыс жауап - 30 ұпай)

«7 жұмбақ »,«Алтын сандық » «Қара мысық»

« Жеті жұмбақ»

1. Атадан 10 боламыз,

    Бір-бір жастан арамыз.

    Қосылып кейде басымыз,

    Азайып кеде қаламыз.

    Бөлініп кейде арамыз,

    Көбейтіп те аламыз.              (цифрлар)

2. Нүктеден және сәуледен

    Құралған айтшы бұл не екен?    (бұрыш)

3. Дүкеннен мен сабын алдым,

    Оның және қабын алдым,

    Екі дәптер, бір қарындаш,

    Тіс ысқышты тағы алдым.

    Есептеші сонда бәрі

    Қанша болды қолда бары?    (барлығы 6)

4. Бір-бірімен жарысқан,

    Бес аю, бір арыстан,

    Екі қой мен үш түлкі

    Бәрі нешеу кім білді?       (11)

5. Нәрселерді санағанда

    Керек бізге ауадай

    Айтыңдаршы бұл қандай сан

    Жан-жағыңа қарамай.      (натурал сан)

6. Бұл- басы да, ұшы да жоқ, бір қызық әдемі фигура. Егер оның бойымен жүрсең,    қанша жүрсеңде  бәрібір шыққан жеріңе қайтып ораласың. Бұл не?    (шеңбер)

7.  Түйе, бота маң басқан, 

     Төрт аяғын тең басқан.

     Шұнақ құлақ бес ешкі,

     Қос лақты қос ешкі.

     Екі қозылы екі қой

     Бәрін бірге санап қой.      (15)

 «Алтын сандық» -олжаға кенелеміз. Сыйлық аламыз, ойынды жалғастырамыз.

«Қара мысық» - жолыңыздың болмағаны, кезек келесі топқа беріледі.

ІV кезең. Сары конверт (әр дұрыс жауап-40 ұпай)

«Математикалық есептер»

 

< >                     4. 16,28:4,07*(0,8 : 0,25)+7,2=20                        5. (0,63*10-3,8:0,8):15,5=0,1                6. 9,396:(7-2,65)+3,05*(12,54–8,34)=14,97 

 

 «Талантыңмен таныл» 

Мақсаты:

1.Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын

арттыру, математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін 

дамыту.

2. Ұйымшылдыққа , топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен іздене 

 білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа дағдыландыру.

3.Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру,

күшіне деген  сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге тәрбиелеу.

Ойын түрінде өткізілетін сыныптан тыс жұмысқа  5 сынып оқушылары

2 топқа бөлініп қатысады. Өздері топ басшыларын сайлайды.

1-топ: Алғырлар

2-топ: Тапқырлар

Ойын алаңы:  4 конверт: қызыл, жасыл, көк, сары.

Топтың мүшелері бір сан таңдап алады, әр санға сәйкес тапсырма беріледі.

Ойын шарты:

1. Қызыл конверт-  «Логика», «Өрмекші торы».

2. Жасыл конверт-  «Математика»,«Лотерея билеті»,«От »

3. Көк конверт-  «7 жұмбақ »,«Алтын сандық », «Қара мысық ».

4. Сары конверт-  «Математикалық есептер».

Ойын барысы:

Жургізуші: Уа, халайық, халайық!

                      Бәріңе жар салайық

                      Бүгінгі кеш төрінде

                      Математика елінде

                      Математика тілінде

                      Есеп шешіп жарысып.

                      Жұмбақ шешіп аңдысып,

                      Есеппен ән салысып

                      Көңілді кеш жасайық.

                      Ат салысып аянбай

                      Бар өнерге басайық.

Жургізуші:  Құрметті аяулы көрермендер,

                       Білімменен сусындаған жас өреңдер,

                       Қош келдіңіз бүгінгі ойын-сайысымызға

                       Бұл күн қалсын мәңгіге есімізде

Жургізуші:  Сайыскер өнеріңді ортаға сал,

                       Осы кеште біліміңді сынап ал.

                       Білмегеніңді осы  бүгін біліп ал.

Жургізуші:  Қазылар орнықтырар әділдікті

                       Кімдердің жауаптары кәміл шықты?

                       Білім мен тапқырлықтың жарысында

                       Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты!

(Әділқазылар алқасының мүшелерімен таныстырып өтейік)

Жургізуші: Жарыс заңы ежелден,

                     Жеңілпазды анықтау,

                     Жеңілпаз болу шарты сол

                     Еңбектену, жалықпау.

                     Сәт сапар тілеп бәріңе

                     Сайысымызды бастайық!

Ойынды бастайтын топты анықтау үшін, топ басшылары ортаға шақырылады,        « Т » әрпінен басталатын математика терминдерін кім көп айтады, сол топ бірінші бастайды.

І кезең. Қызыл конверт (әр дұрыс жауап 10 ұпай).

«Логика», «Өрмекші торы».

«Логика»

1. Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында ,

біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің арасында. Барлығы неше 

үйрек  ұшып барады? (3).

2. Үстелдің 4 бұрышы бар.Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш  қалады? (5)

3. Екі қолда 10саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ болады?  (50)

4. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Мадина поездың

соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. поезда неше вагон болған?  (13)

5. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы екі балық .Ұшып келді.Барлығы неше балық болды?         (балықтар ұшпайды)

6. 5 жыл бұрын Ержан 3 жаста болатын қазір неше жаста?     (8 жаста)

7. Түйе 100 пұт жүкті 1 сағат көтеріп тұрса, 1000 пұт  жүкті қанша уақыт көтеріп тұра алады?    (1 сағат)

8.  Қай айда 28 күн бар?      (Барлық ай да 28 күн бар)

«Өрмекші торына» туссеңіз, қарсы топтың сұрағына ие боласыз. Сұрақтың 

дұрыс жауабын таппаса, тордан шыға алмайды яғни упай алмайды.

ІІ кезең. Жасыл конверт (әр дұрыс жауап –20ұпай).

«Математика»,«Лотерея билеті»,«От »

«Математика»

1. Қосуды орында: 6,09+4,1               (10,19)

2.   Бөлшекті көбейтуді орындаңдар: 

                           (5/6)

3.  Қосуды орындаңдар:
                    (3)

4.    неше процент        (1%)

5. Бұрышты өлшейтін құрал? (транспортир)

6. Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі?  ( 180°)

7. 3х=6 теңдеудің мәні неге тең?  (х=2)

8. 19, 21, 59,72, 63, 25, 42, сандарының арифметикалық ортасын тап?                                                                                                                         (72-19=53)

9. Санмен 0-дің көбейтіндісі неге тең?           (0-ге)

10. Қайсысы көп : 2 метр ме, әлде 201 см ме?  ( 201 см)

11. 18 қосу 11?  (29)

12. Квадрвттың ауданы неге тең?   (s=4a)

«Лотерея билеті»- керісінше 20 ұпай сыйлыққа беріледі.

« От » келсе , жинаған ұпайларыңыздың 20 ұпайы күйіп кетеді.

Жургізуші:  Қойылған сұрақ есепке

                      Ойланып жауап іздейік .

                      Уақытты текке өткізбей

                      Лезде шешіп өтейік

Сайысымыздың келесі айналымына көшейік.

ІІІ кезең. Көк конверт (әр дұрыс жауап - 30 ұпай)

«7 жұмбақ »,«Алтын сандық » «Қара мысық»

« Жеті жұмбақ»

1. Атадан 10 боламыз,

    Бір-бір жастан арамыз.

    Қосылып кейде басымыз,

    Азайып кеде қаламыз.

    Бөлініп кейде арамыз,

    Көбейтіп те аламыз.              (цифрлар)

2. Нүктеден және сәуледен

    Құралған айтшы бұл не екен?    (бұрыш)

3. Дүкеннен мен сабын алдым,

    Оның және қабын алдым,

    Екі дәптер, бір қарындаш,

    Тіс ысқышты тағы алдым.

    Есептеші сонда бәрі

    Қанша болды қолда бары?    (барлығы 6)

4. Бір-бірімен жарысқан,

    Бес аю, бір арыстан,

    Екі қой мен үш түлкі

    Бәрі нешеу кім білді?       (11)

5. Нәрселерді санағанда

    Керек бізге ауадай

    Айтыңдаршы бұл қандай сан

    Жан-жағыңа қарамай.      (натурал сан)

6. Бұл- басы да, ұшы да жоқ, бір қызық әдемі фигура. Егер оның бойымен жүрсең,    қанша жүрсеңде  бәрібір шыққан жеріңе қайтып ораласың. Бұл не?    (шеңбер)

7.  Түйе, бота маң басқан, 

     Төрт аяғын тең басқан.

     Шұнақ құлақ бес ешкі,

     Қос лақты қос ешкі.

     Екі қозылы екі қой

     Бәрін бірге санап қой.      (15)

 «Алтын сандық» -олжаға кенелеміз. Сыйлық аламыз, ойынды жалғастырамыз.

«Қара мысық» - жолыңыздың болмағаны, кезек келесі топқа беріледі.

ІV кезең. Сары конверт (әр дұрыс жауап-40 ұпай)

«Математикалық есептер»

 

< >                     4. 16,28:4,07*(0,8 : 0,25)+7,2=20                        5. (0,63*10-3,8:0,8):15,5=0,1                6. 9,396:(7-2,65)+3,05*(12,54–8,34)=14,97 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз