Өлең, жыр, ақындар

Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін амалдар

Батыс Қазақстан облысы Бөрлі ауданы
Ақсай қаласы №6 ЖОББМ
Бастауыш сынып мұғалімі Хамидуллина Айнур Изтургановна

                       

Математика

Уақыты: 10.04.2017

Кабинет: 47

Мұғалім:Хамидуллина А.И.

Сабақтың тақырыбы

Сандармен және шамалардың мәндерімен жүргізілетін амалдар

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор

Сабақтың жабдығы

суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім, білік дағдыларын жетілдіру.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру

Ширату

Топқа бөлу

«Сандар қатары» 3 тілде

Оқушыларға  суреттер  үлестіріледі.  

Бір, два, three, төрт, ...

Сандарға байланысты топқа бөлінеді.1, 2, 3, 4.

Ынтымақтастық атмосферасы

Балалар, бір – біріңе қарап  жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау

Өткен тақырыпқа байланысты «Шапалақ» әдісі

1. 2 жылда  ай бар?

2. 64 қай санның квадраты?

3. 50-дің бестен бірі нешеге тең?

4. Көлемді табу үшін неше өлшем бірлігі керек?

5. Үстелдің 1 бұрышын кессе неше бұрыш қалады?

6. Текшенің неше жағы бар?

7. 4 сағ 280 км жүрсе, жылдамдығы қанша?

8. 3 3-?

9. а-6см, в-?,2 есе кем, S-см2

Оқушылар  орындайды

Жаңа сабақ

Санау бірлігі ретінде нелерді аламыз?

 

2,3, 0, 5, -5, 10/2, 2/10,7,15,10

1. Сан түрлері: жұп, тақ,натурал сандар, оң, теріс, теріс емес бүтін сандар, бөлшек,дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас, жай, құрама, атаулы, дөңгелек

2. Натурал сан дегеніміз не?

3. Натурал сандарды атағанда қандай сөздерді пайдаланамыз?

4. Нөл саны мен барлық натурал сандар қалай аталады?

№1. Ауызша санау тізбектей

№2 Тақтада жазу 4 оқушы

№4 Ауызша

№5 Жеке жұмыс

Сергіту сәті

«Саусақтар сөйлейді»

Ой толғаныс

№6 Жұптық жұмыс

«Кесте»

 Сандар: 4, 6, 7, 15, 20,9 3, 5, 44,11,

 -25,13, 26, 17,

 Құрама бір таңбалы сандар: 4,6,9

Жұп сандар:4, 6,20,44,26

Жай  сандар:7, 3, 5, 11, 13, 17

 

Сандар: 4, 6, 7, 15, 20,9 3, 5, 44,11,

 25,13, 26, 17

Жай екі таңбалы сан: 11,13, 17

Тақ сандар:7, 15, 9, 3, 5, 11, 25,13, 17

Құрама сандар:4, 6, 15, 20, 9, 44, 25,26

 

Сандар:8,8/2, 6/3, 3, 6, 4/8, 10, 35, 2/4, 22,10/2, 9, 47,2/6

Бүтін жай сан:3,9,47

Бүтін сан: 8, 3,6,10,35,22,9,47

Бұрыс бөлшек сандар:2/4, 4/82/6

 

Сандар: 8,8/2, 6/3, 3, 12, 4/8, 10, 35, 2/4, 22,10/2, 9, 47,2/6

Бүтін құрама сандар:8,12, 10.22

Бөлшек сан:8/2,6/3,6/2,2/4,10/2,2/6

Дұрыс бөлшек сандар:8/2, 6/3,10/2

 

«Ақиқат, жалған»

1. 0 саны натурал сан

2. 2 ге бөлінетін сандар-жұп сандар

3. Алымы бөлімінен кіші болса дұрыс бөлшек сандар

4. Жай сан — 1-ден үлкен, бірақ 1 мен өзінен басқа сандарға бөлінбейтін, бүтін оң сан

5. 32-  6

6. 357:5 қалдық 8

7. Ең үлкен 4 таңбалы сан 9999

8. Әр класта 2 разрядтан

9. 2 дәптер 30 теңге, 3 дәптер 60 теңге

10. 50 жүздік 5000

11. 138502 де 8 бірлік мың

12. Ондық мың IV разряд

Сабақты бекіту

Бүгінгі сабақта біз не істедік?

Саған қайсы тапсырма қиын болды?

Үй тапсырмасы

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау

№3 85-бет

Оқушылар күнделіктеріне жазады

 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Бағалау парақшасын толтырады

Кері байланыс


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз