Өлеңдер бөлімі

Есептік және реттік сан есімдер

Пәні: 

Қазақ тілі

Мектеп: «Абай атындағы жалпы орта мектеп»

Сабақтың тақырыбы:

 

Есептік және реттік сан есімдер

 Күні:

27.04.2017ж

Мұғалім: Өміртай А

 Сынып:

3 «ә»

Қатсықаны:23

Қатыспағаны:0

Сабаққа негізделген

Оқу мақсаты:

Сан есімнің негіздері туралы түсінік алады, жаттығулар орындау арқылы сөйлем ішінен есептік және реттік сан есімдерді ажыратады.Сауатты, әдемі, таза жазуға, ойын еркін жеткізуге дағдыландыру.

 Сабақ мақсаттары:

 

Барлық оқушылар:Сан есім және оның түрлері туралы біледі.

 

Оқушылардың басым бөлігі: Сан есімнің түрлерін ажырата алады, өз ойларын жеткізе алады.

Кейбір оқушылар: Өз ойларын дәлелдеу арқылы танымдық қабілеттерін арттырады.

 

Тілдік мақсат:

Оқушылар: Орындай алады, сауатты жазады, танымдық қабілеттерін қалыптастырады.

 

Негізгі сөздер мен тіркестер: Сан есімді сұрақтарына қарай ажыратады

Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер):

 

Талқылауға арналған тармақтар:

 

Жазылым бойынша ұсыныстар: Сұрақ қою арқыл сөйлем ішінен таба алады

 

Алдыңғы оқу:

 

 

         

 

 

 Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар мен ескертпелер

Ресурстар

 

 

  3  минут

 

 

 

 

 

   3 минут

 

 

 

 

  5 минут

 

 

 

   15 минут

 

 

 

 

7минут

 

 

 

 

 

 

  2 минут

 

 

   3 минут

 

 

 

 

 

 

  4 минут

 

 

1минут

 

 

 

   2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

а) Түгелдеу

ә) Қима сандар арқылы оқушыларды 3-топқа бөлу.

б) Топ басшысын сайлау

в)бағалау парақшасын беру

 

Үй тапсырмасын пысықтау («Кофе таяқшалары» әдісі

а) Сұрақ-жауап алу

ә)Пысықтау

 

Қызығушылықты ояту.

а)3,5,7 сандары туралы мәлімет алу.

ә) Мысалдар арқылы ережені талдау.

Жаңа сабақ:

Мағынаны тану.

1.Дәптермен жұмыс

2-жаттығу. Есептік және реттік сан есімдерді екі қатарға бөліп жазу.

3-жаттығу. Мақал-мәтелдерді көшіріп жазу.

Топтық жұмыстар:

1-топ. «Балық қаңқасы» әдісі бойынша есептік және реттік сан есімдерді ажыратып жазу.

2-топ. «Сандарды сөйлет» әдісімен керекті сандарды орнына тауып жазу.

3-топ. «Сиқырлы бес жұлдыз» әдісі. Сандарға байланысты мақал-мәтел жазу.

 Сергіту сәті:

 

Ой толғаныс:

«Үш қадамды сұхбат» әдісі бойынша 4 –жаттығуды орындау.

1-топ: Жұмбақты жасырады

2-топ: Жұмбақтың шешуін табады

3-топ: Жұмбақ шешуіндгі есептік сан  есімді реттік сан есімге айналдырады.

 

Бекіту:

«Көңілді санамақ» .Кім тез мәнерлеп оқиды

 

Үй тапсырмасын беру

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

Қима сандар

 

 

Шаңырақ

 

 

Кофе таяқшалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балық қаңқасы

 

 

 

Бес жұлдыз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гүл күлтешелері, стикер

 

 

 

Қосымша ақпарат

Саралау—Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғар оқушыларға тапсырманы күрделенліруді қалай жоспарлайсыз№

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбектті қорғау ережелері

АКТ—мен байланыс

Құндылықтардағы баййланыс

 

 

 

Сабақ несімен сәтті өтті?(оқуда ма, оқытуда ма?)

 Сабақ несімен сәтсіз болды?(оқуда ма, оқытуда ма?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ ұнадыма? Несімен ұнады?

 

Бүгінгі сабақта не қиын болды?

Не қызықты болды?

 

Бүгінгі білімді қайда қолданасың?

 

Бүгінгі білім қайда керек болады?

 

Сен бүгін кандай жұмыс жасадың?

 

Бүгін біз қандай тақырып өттік?

Немен таныстық?

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз