Өлең-жыр байқауы

Тірі табиғаттағы үдерістер

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3А Тірі және өлі табиғат-тағы үдерістер.

Мектеп: К.Әзірбаев атындағы № 15 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Айдарбекова.Ақжолтай Маратовна

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тірі табиғаттағы үдерістер.

 

 

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру.

6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттардың болуын тестілу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Тамақтану рационын құру. Оқушылардың басым бөлігі: Тағам өнімдерінің тәуліктік калориясын есептеу.

Кейбір оқушылар:Азық-түлік құрамында кездесетін органикалық заттар түрлерін анықтау және тәжірбиелер орындау.

Бағалау критерийі

Тамақтану рационын құрады

Тағам өнімдерінің тәуліктік калориясын есептейді.

Азық-түлік құрамында кездесетін органикалық заттар түрлерін анықтайды  және тәжірбиелерді  орындайды.

Тілдік мақсаттар

 

Оқылым: Мәтінді жеке, жұппен, топпен оқи отырып зерделейді.

Тыңдалым: Топтық жұмыс жасау барысында оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Айтылым: сурет,кестелерді қолдана отырып,ауызша сипаттама береді.

Жазылым: кесте толтыру, анықтамалар, терминдерді жазады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология :

Рацион,

Энергетикалық құндылық 

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер.

  • рацион дегеніміз......
  • дұрыс тамақтану .........
  • заттардың тасмалдануы .......

Құндылықтарға баулу

 

 

Еңбек және шығармашылық ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыс

 Биология.

Алдыңғы білім

 

 Бастауыш сыныпта алған білімдерін еске түсіреді.

 Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Дереккөздер, ресурстар

Сабақтың басы

 

 Психологиялық  ахуалды қалыптастыру:

«Ыстық алақан» балалар  бір-бірінің алақанын ұстап тұрып,сәттілік тіледі.

Азық –түлік атаулары бойынша үш топқа бөлу

1 топ Тәттілер

2 топ  Жемістер

3 топ  Сусындар

 

«Миға шабуыл»

  • Дұрыс тамақтану тәртібі дегенді қалай түсінесің?
  • Тамақ құрамында қандай негізгі қоректік заттар болады?

Тамақтану рационында қандай қосымша заттар болады?

 

 

 

                                                                     

 

 

Суреттегі тағам түрлерін атау  арқылы сабақтың тақырыбын табады.

 Топ аттары жазылған парақша

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 1 тапсырма  (Ж)

«Кім жылдам» әдісі.Өзіңнің тәуліктік тамақтану рационын дұрыс анықтап кесте толтыр.

Тамақтану тәртібі

Тағамдағы өнімдердің атаулары

Тұтыну

Энергия құндылығы

Таңғы ас

Түскі ас

Бесін

Кешкі ас

 

 

 

 

Басбармақ әдісі.

 

 

 

 

                                              Қ Б

 

 

2-тапсырма. «Ойлан,жұптас,бөліс» (Т Ж)

1 топ.

  1. Азық –түліктің қайсысында көмірсудың көп мөлшері бар?
  2. Азық –түліктің қайсысында майдың көп мөлшері бар?
  3. Азық –түліктің қайсысында нәруыздың көп мөлшері бар?

 

 

 

 

 

 

 

2- топ.

Тамақтану пирамидасынан  өзіңіздің тамақтану рационыңызға қандай тамақтарды таңдар едіңдер.

 

 

 

 

                                                                       

 

 

                    

3- топ.

                                                        

 

                                                          

 

                                    

 

Суретте берілген азық-түліктерді неліктен көп мөлшерде қолдануға тиым салынады адам ағзасына тигізетін зияндығын түсіндір.

 

Қ б

«Екі жұлдыз бір тілек»

 

 

 

3-тапсырма.  (саралау)

 Тәжірбие жасай отырып әртүрлі өсімдік тұқымының құрамындағы органикалық заттарды анықтау.

 

 

 

Бидай ұны            күнбағыс дәні       шикі картоп       

 

Тәжірбиеге қажет

-йод ертіндісі

-дәрі тамызғыш

- Бидай ұны

- күнбағыс дәні

- стақан су

- ақ парақ қағаз

Қауіпсіздік ережесі:

  • Тәжірбиені жүргізу үшін пайдаланатын заттардың аз ғана мөлшері қажет.
  • Заттарды пайдаланғанда киімге, теріге тамып кетуден сақтаныңыз.

1.Жарты стақан суға ұн салып араластырындар.

2.Күнбағыс тұқымын екі ақ қағаздың ортасына салып қатты жаншыңдар.

3.Картопты екіге бөліп бір жартысына бірнеше йод тамшысын тамызыңыз.

Тәжірбиеден күтілетін нәтиже:

  1.                                                                               

      2                                                                                                                                                              

       3

 

Критерий

дескриптор

Өсімдік тұқымының құрамындағы органикалық заттарды анықтайды

-Нәруыздың барын анықтайды.

- Майдың бар екендігін анықтайды

- Көмірсудың барын анықтайды.

 

                        

Қб      

 

                                              

    

Түсінбедім   сұрағым бар             түсіндім

 

 

Оқулық мәтіні

6 сынып 130-131 бет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz

Тамақтану: дұрыс ас ішу тәртібі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау

 

18 бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық мәтіні

6 сынып

132-133бет

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

                                            

 

   «Бутерброд әдісі»

 

 

                                

                     Ең құнды ой немесе ақпарат.

                                                                                                                                                                                                           

 

                     Сабақтың сәтті тұсы.                             

 

 

                     Сабақтың сәтсіз тұсы.

 

 

Берілген саралау тапсырма мақсатқа негізделіп құрылды.

Оқушыларға органикалық заттардың құрамындағы химиялық элементтерді білуіне ықпал етемін.Қабілетті оқушыларға  тәжірбиенің мақсатын өздері айқындап, қорытындысын жасауына қолдау көрсетемін.Тапсырманы орындау барысында қиындық тудырған оқушыларға қосымша сұрақтар қою арқылы жетелеймін.

 

Қалыптастырушы бағалау:

Басбармақ арқылы

 

Екі жұлдыз бір тілек

 

Смайликтер арқылы

 

1.түсінбедім 2 сұрағым бар 3 түсіндім

 Биология, технология.

Қауіпсіздік ережесі.

АКТ.



Пікірлер (3)

Jannaomarova

бұл сайтта ұнады 

диана

өте керемет

Пікір қалдырыңыз