Өлең, жыр, ақындар

Басып озу

Бұл жұмыста «Басып озу»  тақырыбы бойынша сабақтың әзірлемесі  көрсетілген. Сабақ  аралас  сабақ түріне жатады. Сабақ  келесі   маңызды  мақсаттарды  шешуге бағытталған: а/ қайталау, студенттердің тақырап бойынша  алған білімін тексеру;б/ жаңа  тақырыапты меңгеру; в/ студенттердің тақырып  бойынша алған білімін түзету және  бақылау.

Әзірлемеде студенттердің  білімінің бағалануы рейтинг жүйесінде колданылады. Сондықтан да  студенттерді  сабақ  талаптарымен, әр-бір орындалған жұмыстың бағалану критерияларымен  алдын ала  таныстыру  қажет.  Сонымен  қатар  әзірлемеге компьютерлік  презентация   кірістірілген. Иллюстрациялық  көрсетілім  сабақтың  нәтижесіне тиімді  ықпал етеді.  Әсіресе  презентацияны ауызша тестілеуде қодану  өте пайдалы, себебі  тестілеуді  компьютерсіз ұйымдастыру  өте  колайсысыз. Студенттердің  бұл жағдайда  дұрыс  жауапты көріп, қателерін анықтауға мүмкіншілік  туады. Сонымен  қатар  интерактивтік тақтада  презентация слайдтарын  өзгертуде тиімді құрал.

Презентацияда барлық жазбаша тапсырмаладың , ауызша тесттің   жауаптары көрсетілген. Сондықтан  сабақ  сонында  әр-бір студент өзінің  сабақ барысындағы жұмысының нәтижесін айқын   көре алады.

 

Сабақтың  мақсаттары:

Оқытушылық мақсаты:

  • Тақырыптың  жалпы  және маңызды  түсініктерін қайталауды   қамтамасыз ету;
  •  Студенттерге   тақырып  бойынша алған білімдерін  әр-түрлі жол жағыдайында  пайдалануға мүмкіншілік беру;
  •  Өткен  материалды менгергенін  қадағалауды  қамтамасыз ету:

Тәрбиелік  мақсаты:

  • Студентке проблеманы  өзі шешуге  мумкіншілік  беру;
  • Өзінің  шеберлілігіне, біліміне  дұрыс  баға беруді  үйрету;
  • Берілген жұмысты жылдам орындау  дағдысын   қалыптастыру;
  • Өткен  тақырыптың маңыздылығын,  құндылығын сезінуге  ықпал ету; 

Интеллектуалды дамытушылық  мақсаты:

  • Студенттың  ойлау, қабылдау ,зейін аударуының  дамуына жағдай жасау;
  • Үлкен көлемді  ақпаратпен  жұмыс  атқару: іздеу, анализ жасауды  қалыптастыруға  ықпал ету;
  • Студентті  жол жағыдайын анықтауда жауапкершілікті   үйрету;
  • Оқыту  материалдарын   салыстыруды, пысықтауды және жүйелеуді  үйрету;

 

 

Сабақ барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі.

II. Кіріспе. Мақсаттың қойылымы және оқу  қызметінің бағдарымен таныстыру.

 

Бағалау  парағы

Барлық топқа арналған  тапсырмалар

Негізгі жұмыс түрлері

Барлық жиналған сандар жиыны

Өзі-өзі бағалау

Барлығы

Ауызша тест №1

10балл

 

 

Тест №2

10балл

 

 

Тест №3

10алл

 

 

Тақтада  тест

10балл

 

 

Қосымша тапсырмалар

 

 

 

 

  • ауызша және жазбаша    тест тапсырмалары,
  • теориялық сұрақтардың жауаптары,
  • дайындалған жол көлік оқиғасы деректері,
  • тақтадағы тест,
  • жеке орында отырып орындалған тапсырмалар мен жауаптар,

III. Автомобильді басып оқуды  практикада қолдану салаларын анықтау.

Студенттер ір түрлі жол жағыдайында басып озудың ерекшеліктерін айқындау. Берілген тапсырма  жауптарымен  бірге  өткізілуі тиіс.

Студенттердің  басып озуға   байланысты  мағлұматтары  баяндалады.

IV.  Қайталау. Өткен теориялық  мәліметтерді тексеру.

  1. Студент  баяндамася: Озу кезіндегі қауіпті жол жағыдайлары. 
  2. Студенттердің  тақтада  теориялық  материалдар  бойынша  жуап береді.

 №1. «Басып озу» түсінігінің анықтамасы.

№2. Басып озу кезіндегі жүргізушінің міндеттері мен іс әрекеттері.

 №3. Баып озуға тыйм салу және оның қауіпті салдары.

IV. Негізгі теориялық фактілерді  қайталап  анализ жасау.

 №1 тапсырма. Қауіпт іжол жағыдайын анықта:                       Интерактивтік тақтада

а) 1сурет:

 

 

 

 

б)  2 сурет:

 

 №2 Тапсырма.

Жазбаша тест №2 "Дұрысын жауапты тап. . Әрбір дұрыс жауапқа 1 баллдан,  жалпы толық  тапсырма балы-10.

 

 

V.Күрделі жол жағыдайын анықтауға  білімді пайдалану.

Топ  студенттеріне  әр түрлі   күрделі жол жағыдайлары қарастырылады, олардың жауаптары  нақты болуы керек. Студенттер кезекпен  тақтаға шығып жол жағыдайын түсіндіреді.

№3 Тапсырма.  Интерактивтік тақтада  тест  http://prava4u.ru/

Тест барысында студент жол жағыдайын анықтап дұрыс шешімін түсіндіріп беру керекі.

VII. Студенттердің  білімін тексеру.  Тест – 10 балл.    Оқытушы дұрыс жауаптары бар слайдттарды демонстрациялайды.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз