Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіру

8.1А бөлім: Квадрат түбірлер және иррационал өрнектер

Мектеп

Күні:9.10.18

Мұғалімнің аты- жөні  Зиргиров Дамир Умиргалиевич

Сынып: 8

Қатысқан оқушы саны:                  Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы :

Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.2.5

квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып, құрамында квадрат түбірі бар өрнектерге түрлендіруді орындайды;

Сабақтың мақсаты

- ауызша есептеу арқылы оқушылардың жылдамдығын арттыру;

-зерттеу жұмысы арқылы бір-бірін критериалды ойлану дағдысын қалыптастыру;

-логикалық ойлауға бағыттау;

- жұппен жұмыс арқылы бір бірінің шығарылу әдістерін талқылауға бағыттау;

-қалыптастырушы бақылау жұмысы арқылы алған білімдерін тексеру

Бағалау

критерийлері

Оқушылар:

-Өрнектерді түрлендіру;

-Квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады;

-Бөлшек бөліміндегі ирроционалдықтан құтылу;

Тілдік мақсаттар

 сандардың иррационалдығын дәлелдей біледі;

- квадрат түбірдің қасиеттерінің тұжырымын пайдаланып өз шешімін түсіндіреді;

- иррационал сандар қасиеттері түсінігіне негізделген сандар туралы талқылау жүргізеді

Пәндік лексика мен терминология

квадрат түбір;

- арифметикалық квадрат түбір;

- қосындының түбірі және түбірлердің қосындысы;

- көбейтіндінің түбірі және түбірлердің көбейтіндісі;

- бөліндінің түбірі және түбірлердің бөліндісі;

- санның квадрат дәрежесінің түбірі;

- санның жұп дәрежесінің квадрат түбірі;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

егер ... болса, оң саннан алынған квадрат түбірді иррационал сан деп айтуға болады;

- иррационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану нәтижесінде...;

- иррационал сандардың қосындысы ... болады;

- иррационал сандардың көбейтіндісі ... болады;

- көбейткішті түбір таңбасы алдына шығару үшін ...;

-көбейткішті түбір астына алу үшін ... ;

-иррационал өрнектің мағынасы болады, егер ... ;

- түбір астындағы өрнекті жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазуға болады, ... ;

Тұлғаны ұлттық рухани құндылықтар арқылы дамыту

Жұппен жұмыс, кумулятивті әңгіме, ашықтық:

Орындалған жұмыстарды мұғаліммен кері байланыс орната отырып, қорытындысы жинақталған.

Пәнаралық байланыс

 -

АҚТ-ны қолдану дағдылары

Презентация

Осыған дейін меңгерілген білім

Квадрат түбірдің қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.

  1. Ауызша есептеу.    

 

 

  1. «зерттеу жүргізу» жұптық жұмыс

 

  1. «Логикалық ойлау дағдысын тексеру»

 

 

  1. Жеке  жұмыс

 

 

  1. Өздік жұмысы. Қалыптастырушы бғалау

 

 

 

 

 

 

Презентация

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

Сабақтың қо рытындысы

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз