Өлең, жыр, ақындар

Қазақстанның аласа таулы өлкелері

Атырау қаласы №27 орта мектептің география  пәнінің мұғалімі

Ереманова Гаухар Жулановнаның қысқа мерзімді жоспары

19.10.2015 ж

 

Қазақстанның физикалық-географиясы

8 «В» сынып

Сабақ тақырыбы:

«Қазақстанның аласа таулы өлкелері»

Жалпы мақсаты:

Қазақстанның аласа  тауларын білу,таулардың ерекшеліктері мен ішкі,сыртқы күштердің жер бедерін өзгертудегі рөлін түсіну және аласа таулардың орнын анықтау үшін физикалық картаны қолдану

Сілтеме:

1.Мұғалімдерге арналған журнал «Табиғат және география» №3,2012ж.

2.  Қазақстанның физикалық-географиясы 8 сынып

Оқу нәтижесі:

Қазақстанның аласа  тауларын біледі,таулардың ерекшеліктері мен ішкі,сыртқы күштердің жер бедерін өзгертудегі рөлін түсінеді және аласа таулардың орнын анықтау үшін физикалық картаны қолданады

Негізгі идеялар:

Қазақстан аумағының аласа тауларын,олардың пайда болу ерекшеліктері мен қалыптасуын,ең биік нүктелері мен географиялық орны туралы оқып білу

Сабақта қолданылатын материалдар:

 флипчарт, стикер, маркер

Оқыту әдістері:

Жеке,жұптық, топтық жұмыс

Power Point таныстырылымы

Дерек көздері:

Мұғалімдерге арналаған нұсқаулық . Оқулық.

Тапсырмалар:

Таныстырылым,  тапсырмалар

Бейнефильм көрсету.

«Ойлан,жұптас,талқыла» әдісі

3-қадам

Сыни тұрғыдан ойлауға  сұрақтар «Ой қозғау»

Кестемен жұмыс «Мәтінді кестеге салу»

Сұрақ-жауап «Не ұқтым?»

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша  мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

І. Психологиялық ахуал туғызу

  •  
  • минут

Мұғалімнің іс – әрекеті

Оқушыларды сағат тіліне жостарын жазады,топқа бөлу.

Бағалау критерийлерімен таныстыру.

Оқушының іс – әрекеті

  •  

Сынып  топтарға бөлінеді.

ІІІ. Жаңа тақырып

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

  1.  

Мұғалімнің іс – әрекеті

Бейнефильм «Аласа таулар» көсетіледі.

Ой қозғау сұрақтары:

1.Сарыарқа,Мұғалжар,Маңғыстау қандай таулар? 2.Неліктен?

3.Аласа таудың биік таудан айырмашылығы

«Ойлан,топтас,бөліс» әдісі

  1. Әр топқа  тақырыптарды  бөліп беру, оқып, бір-біріне бөліп беру.
  2.  

2-топ. Мұғалжар

3-топ. Маңғыстау таулары

Оқушының іс – әрекеті

Әр оқушы жеке мәтінді мұқият оқып, жұп құрап түсінгенін айтады. Шағын топқа қорғайды, бүкіл сыныпта талқылайды. Бір-бірін тыңдап, есте сақтау

  •  
  •  
  •  

Мұғалімнің іс  - әрекеті

2-қадам. Постер жасақтау

3-қадам. Сағат тілімен әр топ жобаны қорғайды. әр топқа 3-минут

 

Оқушының іс – әрекеті

Әр топ жоба жасап, қорғайды.

Қорытындылау

  1.  

 

 

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

Мұғалімнің іс – әрекеті

«Жемісті корзина» әр топ мушелері сұрақтарын жазып жауап береді?

«Кестемен жұмыс»

 оқушылар  дәптеріне бос орынды толықтырып жазады.

 «Картамен жұмыс» аласа таулы өлкелерді картадан көрсету

«Ақылды доп»-пен сұраққа жауап.

Оқушының іс – әрекеті

Оқушылар өз көзқарастарын жеткізеді?

Топ басшылар сайланады сайысқа шығады.

Оқушылар дәптерлеріне орындайды.

 

Бейнефильм көрді, доппен ой қозғады.сұраққа жауап көрді.

  •  
  •  

Бағалау бетшесімен бағаланады,марапатталады

Формативті бағалау,жиынтық бағаланды.

Үй тапсырмасы:

  1.  

 §16 оқу,менталь карта жасақтау.

Оқушыларға мәнжазба, қосымша деректер жинақтау.

Күнделіктеріне жазып алады.

  •  
  •  

Мұғалімнің іс – әрекеті

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу

Оқушының іс – әрекеті

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жеткізу.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз