Эссе және өлең-жыр байқауы

Қыпшақ хандығы

ОҚО.Шымкент қаласы. №103 жалпы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Жолдыкараева А.

7 сынып. Қазақстан тарихы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Қыпшақ хандығы

Сабақтың мақсаты:

Қыпшақ  хандығының құрылуын,Этникалық құрамын,шаруашылығы мен  тұрмыстық кәсіп арасындағы байланысын анықтау.

Хандықтың қоғамдық құрылысы мен саяси жағдайын түсіну

Оқыту нәтижелері:

Қимақ мемлекетінің құлауын еске түсіреді. Қыпшақ хандығының  құрылуын, этникалық құрамын, шаруашылығы мен тұрмыстық кәсіп арасындағы байланысын анықтайды. Қыпшақ хандығының қоғамдық құрылысына, саяси жағдайына түсіндірме береді.

Қыпшақ  хандығының  дамып, шекарасының Донға дейін ұлғайғандығын талдайды. Хандықтың ыдырауына әкелген себептерді түйіндейді.

Негізгі дерек көздер:

Оқулық, интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар,плакат,маркер, стикер,  кеспе қағаздар.Қ.Р картасы

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Бағалау

Кіріспе

 

 

 

 

 

 

3 мин

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту. Психологиялық дайындық «Шаттық шеңберін құру».  Бір біріне мимикамен сыйлық сыйлату.

Конфетің түсіне қарай төрт топқа бөлу

Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралдарын дайындап, зейінін сабаққа аударады.

Оқушылар бір бірінің қолдарын ұстап шеңбер болып тұрады. Мимикамен сыйлық береді.

Топқа бөлінеді

Интербелсенді тақта

Мараппаттау.

 

 

 

Шапалақ.

Үй тапсырмасын сұрау

 

 

8  мин

Оқушының білім алуын қолдау үшін  диалогты оқытудағы сұрақ қоюдың

«Түрткі болу» тәсілін  қолданып  үй тапсырмасын «Жұлдызыд сәт»  ойыны арқылы   сұрау.

Әрбір дұрыс жауапқа жұлдызша беріледі.

 

 

Диалогты оқыту

Жеке-жеке қол көтеру арқылы сыни тұрғыдан ойланып  сұраққа жауап береді. Сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

 

 

Оқулық.

жұлдызшалар

Вербальді «өте жақсы», «жарайсың»,

Жұлдызшамен бағалау

 

Сергіту сәті

 

 

 

2 мин

 

 

Тарихи видеоролик қою

Оқушылар тарихи видеоролик тамашалайды

 

 

 

 

 

Қол шапалақтау

Жаңа

сабақ таныс-

 тырылымы

 

20 мин

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

2. Мағынаны тану:

  1. Шығармашылық топтық тапсырма береді.

 

  1. Топ  бойынша  саралап оқиды.
  2. Тақырыптың мазмұнын аша отырып,постер қорғау.

 

1-топ. Қыпшақтардың қоныстанған жерлері                   және этникалық құрамы.

2-топ.Қоғамдық құрылысы.

3-топ. Қыпшақ хандығының саяси жағдайы.

4-топ. Шаруашылығы.

Оқулық,

постер.

стикер,

маркер,

плакат,

 

Вербальді: «өте жақсы», «жарайсың», екі жұлдыз, бір тілекпен

бағалау.

Жаңа сабақты қорытындылау

 

9 мин

«Сұрақ қою,қайта сұрақ қою» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау.

 

Оқушылар оқығандары бойынша бір-біріне сұрақ қояды және талқылайды.

 

Смайликтермен бағалау, Мадақтау,

Қол шапалақ

Рефлексия:

 

1 мин

Білемін. Білгім келеді. Үйрендім.

 

 Маркермен  плакатқа жазады.

 

Плакат

маркер

Кері байланыс

Бағалау

1 мин

 

Топ басшысы бағалаған парақты алып мұғалім  өзі жиынтық бағасын шығару.

Форматифті бағалау

 

Топ басшысы бағалау парақшасына үй тапсырмасы бойынша  алған бағаларын, жаңа сабақ бойынша алған бағаларын  балдық жүйемен топ мүшелерін мұқият бағалап шығады.

 

Формативті бағалау.

Суммативті бағалау.

Үйге тапсырма

 

1 мин

 

Үй тапсырмасын беру.  14 оқу. Осы тақырпта ізденіп мәліметтер жинау.

 

Күнделікке үй тапсырмасын  жазады

Күнделік

Алған бағаларын күнделікке қою.

 

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз