Көшпелі мал шаруашылығы

Пәні: Қазақстан тарихы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Көшпелі мал шаруашылығы

 

Сабақтың мақсаты:

Темір дәуірінің келуі, көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы оқып түсіну.

Оқыту нәтижелері:

Темір дәуірінің келу себебін анықтайды, көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуын түсінеді

Негізгі дерек-көздері:

Оқулық,үлестірмелі қағаздар. Плакат, маркер,стикер. Электронды оқулық. Презентация.

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Бағалау

Кіріспе

2  мин

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын дайындатып зейінін сабаққа аударту.

Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңберін» құру.Жылы тілектер айту. Төрт түліктің дауысын салу арқылы топқа бөлу

Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралын дайындап,зейінін сабаққа аударады. Оқушылар бір-бірінің қолын ұстап шеңбер болып тұрады. Жылы сөздерін айтады.   Төрт топқа бөлінеді.

 

Вербальді бағалау

Үй тапсырмасын сұрау

10 мин

 «Досыма хат»  әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылар бір-біріне үйге берілген тапсырма бойынша хат жазады, топ болып алмасады.  Әр топтан ең жақсы жазылған хат таңдалынып бағаланады.

 А4

Қол шапалақ

Жаңа сабақ таныстырылымы

15  мин

Ой шақыру.

Сабақтың тақырыбын түрткі  болу сұрақтарын пайдаланып  ашып алу.

«Көшпелі мал шаруашылығы» бейнебаян көрсету

 «Джиксо» әдісін қолдану. Әр топқа тақырыпшаларды бөліп беру.

1-топ Темір дәуірі

2-топ. 1-бөлім

3-топ. 2-бөлім

4-топ 3-бөлім

Оқушылар топ болып сұраққа жауап береді.

 

Интербелсенді тақтадан бейнебаян көреді

 

 Жеке оқиды, топта талқылайды, бір-біріне түсіндіреді. Қалған топтар тыңдап, топ бірін-бірі қол шапалақпен  бағалайды.

 

 

 

Оқулық,электронды оқулық.

Қол шапалақ

Жаңа сабақты талдау

10 мин

1-топ    Мал шаруашылығының түрлері?

2-топ. Кестемен жұмыс

3-топ. «Ассоциация» әдісі

4-топ Венн диаграммасы

Алынған ақпаратты оқушылар топта талқылап плакатқа жазады.

Плакат

Мақтау, мадақтау

Жаңа сабақты қорытындылау

5-мин

«Түртіп алу» әдісін қолдану

Оқушылар алынған ақпарат бойынша кесте толтырады

Плакат, маркер

Мадақтау.

Рефлексия

1 мин

Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім

Қиындықтар кездесті бірақ жеңе білдім

Түсінбедім

Стикермен плакатқа жапыстырады

Стикер, плакат.

Кері байланыс

Бағалау

1 мин

Бағалау парақшасын алып қорытынды бағаны шығару.

Топ басшысы бағалау парақшасына бағалайды.

 

Формативті, сумативті бағалау.

Үйге тапсырма

1 мин

Үй тапсырмасын беру.10  оқу. 

Күнделікке үй тапсырмасын жазады.

Күнделік

Алған бағаларын күнделікке қою.

 



Пікірлер (1)

Айкон.Керісінше оқысаңыз...

көшпелі мал шаруашылының себептерін айтыңыздаршы.

Пікір қалдырыңыз

nationalgeographic.kz
Сертификат алу. Сертификат, алғыс хат пен диплом алу жөнінде мәлімет
ҰБТ(онлайн тест)