Өлең, жыр, ақындар

Көміртектің маңызды қосылыстары.

Сабақ  28- сабақ

Сабақ өтілетін уақыт:        .

Орны:

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық(Химия, 9-сынып. Н.Н.Нұрахметов, К.Жексембина, Н.Заграничная, 2013ж ).

Сабақ тақырыбы

Көміртектің маңызды қосылыстары.

Жалпы мақсаттар

Көміртектің маңызды қосылыстары туралы жалпы түсінікті қалыптастыра отырып, өзара ақпарат алмасуға және топпен жұмыс жасауға үйрету.

Түйінді идеялар

Көміртек оксиді, көмір қы туралы, карбонаттар туралы түсініктерді қалыптастыру

Оқыту нәтижелері

Көміртектің маңызды қосылыстары  туралы оқу арқылы, топпен жұмыс істеу барысында өзін- өзі оқыту арқылы, ойлау қабілеттерін дамытады, оқудың қызықты түрлерімен танысады.

Көрнекіліктер

Интерактивті тақта, слайдтар, блум кубигі. Топқа бөлу кубиктері.

Дереккөздер

 

Сабақ барысы

Уақыты

Тапсырмалар

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру. Белсенді әрекетке жұмылдыру.

 

 

2

 

Сәлемдесу

Топқа бөлу, топ басшысын сайлау

 

«Кубиктер бойынша»

 

Сәлемдеседі!

Бөліну кубиктерін таңдап алуға ұсынады. Әр парталарға  жазулар қояды.Топ ережелерімен таныстырады.

 

Сәлемдеседі.

Оқушылар сол бойынша үш топқа бөлінеді.Топ басшысын сайлайды.Топ ережелерін сақтайды. Топ басшысы (спикер) өзінің топ мүшелерін бағалайды.

 

 

 

- үй тапсырмасын тексеру;

 

 

3

 

Көміртек.

«Блум кубигі».

Блум кубигі бойынша нұсқау береді.

Блум таксономиясына сәйкес сұрақтар құрастырып, жауап береді.

 

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

 

5

Құрастырылған сұрақтарға жауап беру.

«Крестиктер-нөлдіктер»

Құрастырылған сұрақтарды алмастырып, ойынды ұйымдастырады.

Сұрақтарға жауап береді. Крестик-нөлдік ойынында тобын алға жетелейді.

«Тапсырманы сәтті орындаған оқушыларға мақтау айтылады.

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

 

5

Формулаларды еске түсіру.

«Лоси»

Ұйымдастырады. Сынып бөлмесіне терминдер мен формулаларды іледі. Нұсқау береді.

Терминдер мен формулаларды сәйкестендіріп, топ басшылары қорғайды

 

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

 

3

Формативті бағалау

 

 

«Бағдаршам»

Түрлі- түсті қағаздарды тарату арқылы, кері байланысты орнатады.

.Қағаздарды көтеру арқылы кері байланыс жасайды.

 Қызыл- мүлдем түсінбедім,

 сары- жартылай түсіндім,

 Жасыл- барлығын түсіндім.

бағдаршам

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

 

 

20

 

 

 

 

Жаңа сабақ.

Берілген мәтіндерді оқи, талдай отырып, басқа топтарға түсіндіреді

«Жигсо»

 

 

 

Топтар бойынша тақырыпшалар береді:

1.Көміртек оксидтері

2.Көмір қышқылы, карбонаттар.

3. Көміртектің табиғаттағы айналымы, маңызы.

Берілген мәтіндерді оқи, талдай отырып, постер құрады, топ бойынша қорғап, түсіндіреді. Сұрақтармен алмасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-кезең: Ой- толғаныс:

  • анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

               сабақ қорытындысы

5

Жаңа сабақты бекіту

«Даналық ағашы».

Даналық ағашының суретін іледі, стикерлер таратып, нұсқау береді.

Даналық ағашына сұрақтар құрастырып, іледі, қарсылас топтар жауап беріп кері байланысты орнатады.

«Даналық ағашы»

.

 

 

 

Келесі оқуға  арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)

1

Көміртектің маңызды қосылыстары

 

Үйге тапсырма береді.

Күнделікке үй тапсырмасын жазады.

Спикер өз тобы бойынша  бағалайды

 

 

Қорытынды баға қойылады

Рефлексия

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз