Эссе және өлең-жыр байқауы

Технология 8 сынып аптасына - 1 сағат, оқу жылына – 34 сағат

Технология 8 сынып аптасына  - 1 сағат, оқу жылына – 34 сағат

Сабақ №

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

ескерту

I

 

Тамақ әзірлеу технологиясы

8

 

 

1

1

Тамақтан улану себептері. Тамақтан уланудың алдын алу шаралары, жалпы ережелері.

1

 

 

2

2

Ыстық сұйықтық, электр қыздырғыш құралдармен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Аспаптар мен құралдар.

Пәнге кіріспе.

1

 

 

3

3

Бірінші тағамдар, сорпа және көже түрлері, қоспа сорпалар, езбе сорпалар.

1

 

 

4

4

Сүт, мөлдір, салқын және тәтті көжелер, дайындау технологиясы, сорпа дайындауға қойылатын талаптар.

Бұрынғы оқыған материалды қайталау.

1

 

 

5

5

Наурыз көже  әзірлеу тәсілі.қой етінен дайындалған сорпа, көже.

1

 

 

6

6

Ашытқылы қамыр, қамырды ашытқымен және ашытқысыз дайындау тәсілі, бауырсақ, бәліш, кулебяка.

Өндіріс.

1

 

 

7

7

Орамжапырақты ашыту, күздік салат дайындау.

1

 

 

8

8

Окрошка дайындау.

Өндіріс фақторы.

1

 

 

II

 

Машина тану элементтері. Тігін бұйымдарын жобалау және дайындау (белдемше)

10

 

 

9

1

Техника қауіпсіздік ережелері. Сырып тігу, арнайы, жартылай автомат тігін машиналары. Тігін машинасына арналған құрылғылар.

1

 

 

10

2

Машина жұмысының терминалогиясы, машина жұмыстарын орындауға қойлатын техникалық талаптар. Ылғалды жылулық өндеу жұмыстары.

Еңбек рыногы. Жалақы. Еңбек рыногындағы сұраныс пен ұсыныс.

1

 

 

11

3

Белдемшені модельдеу және конструкциялау , киім және оған қойылатын талаптар.

1

 

 

12

4

Белдемше сызбасын құруға қажетті өлшемдер алу, есептеуге қажетті формулалар, белдемше эскизін жасау.

Еңбек ресурсы. Жұмыссыздық.

1

 

 

13

5

М 1:4 көлемінде тік, қиық және кең етекті белдемше сызбасын құрастыру.

1

 

 

14

6

Белден киілетін бұйым пішімін шынайы өлшемде дайындау, матаға пішімді жаю, бұйымды пішу.

Іскерлік белсенділік циклдер.

1

 

 

15

7

Бұйымды өлшеуге дайындау(пішім бөліктерін түйреу және көктеу), өлшеу, ақауларын жөндеу.

1

 

 

16

8

Бүйір тігісін және бүкпені өндеу.

Кәсіптер. Кәсіпті таңдау кезіндегі білім ролі.

1

 

 

17

9

Бүйір тігісіндегі түймелігін өндеу

1

 

 

18

10

Белдемшенің жоғары қиындысын белдікпен өндеу, бұйым етегін өндеу. Соңғы рет өндеу.

Кәсіпті таңдау кезіндегі білім мен мансапты жоспарлау қажеттілігін көрсету.

1

 

 

III

 

Отбасы экономикасы. Кәсіпкерлік

4

 

 

19

1

Отбасылық бюджет және қажеттіліктер тиімді қажеттіліктер белгісі бойынша сауданы топтастыру.

1

 

 

20

2

Кірістер, шығыстар, отбасы бюджетінің құрылымы.тұрақты және  ауыспалы шығындар, азық-түлікті тұтыну есебі.

Кәсіпті таңдау кезіндегі білім мен мансапты жоспарлау кезіндегі өзін-өзі талдау ролі

1

 

 

21

3

Отбасылық экономика менеджменті, кәсіпкерлік, бизнес -жоспар, бизнес-жоспардың мазмұны.

1

 

 

22

4

Бизнес-жоспар құру: «Өз іскерлігің», киім тігетін ателье ашу, тікелеі, материалдық және жалпы шығынды есептеу.

Болашақ кәсіби қызметті анықтаудағы өзін-өзі көрсету.

1

 

 

IV

 

Тұрғын үй интерьері

1

 

 

23

1

Тұрғын үй ішкөріністерінің композициясы,сәндік жасаулар: гравюра, кілем, ыдыстар, гүлдер, музыка, витраж, айна.

1

 

 

V

 

Қолөнер

6

 

 

24

1

Құрақ әшекей, құрақ құрау технологиясы.

Кәсіпкерлік қызметі ерекше түрі ретінде

1

 

 

25

2

Құрақтардан бұйым дайындау (кілемше, панно, жапқыш).

1

 

 

26

3

Құрақтардан бұйым дайындау (кілемше, панно, жапқыш).

Шағын кәсіпкерлік дегеніміз не? Жоспарлау. Бизнес-жоспар.

1

 

 

27

4

Трикотаж жолағынан гүл жасау реттілігі.

1

 

 

28

5

Диванға арналған (кестемен, жапсырмамен, ою-өрнекпен әсемделген) шағын жастықшалар.

Шығындар. Өзіндік құн. Өзіндік құнды есептеу.

1

 

 

29

6

Диванға арналған (кестемен, жапсырмамен, ою-өрнекпен әсемделген) шағын жастықшалар.

1

 

 

VI

 

Жоба

5

 

 

30

1

Пайда болған мәселе мен қажеттіліктерді негіздеу, нақты міндеттерді анықтау және оларды тұжырымдау, зерттеу, тарихы, беталысы.

Бухгалтерлік есеп әліппесі.

1

 

 

31

2

Экономикалық негіздеме, бұйымның негізгі құнын есептеу, бұйымды жасап шығару жоспарын дайындау.

1

 

 

32

3

Мақтадан тоқылған мата дастарқанды тығыздап кестелеу.

Баланс, шот, бухгалтерлік жазба, қос жазу, сальдо, актив, дебет түсініктерінің мағынасын ашу.

1

 

 

33

4

Мақтадан тоқылған мата дастарқанды тығыздап кестелеу.

1

 

 

34

5

Жобаны қорғау.

Маркетинг негіздері.

1

 

 

 

 

барлығы

34

 

 

 

 

8 сыныптың соныңда оқушылар

1)  азық – түліктермен жұмыс істеу кезінде сақталатын санитарлық – гигиеналық ережелерді;

2) ауру тарататын микробтар және одан сақтануды;

3) бірінші тағамдар әзірлеу технологиясын, олардың адамның тамақтануындағы маңызын;

4) сорпа дайындауға қойлатын талаптар;

5) ашытқылы қамыр дайындау тәсілдерін;

6) үй жағдайында консервілеу негізін;

7) белдемшелерді конструкциялауды (құрастыруды);

8) өлшем алу ережесін және олардың шартта белгілерін жазуды

9) бұйым дайындау кезінде қолданылатын маталар мен өңдеу түрлерін;

10) бұйымды өңдеудің негізгі технологиялық тәсілдерін;

11) бұйымды өңдеудің технологиялық реттілігін;

12)отбасы, қызмет, қажеттіліктер, отбасылық экономика, кәсіпкерлік жөнінде түсінікті;

13)  әлеуметтік, материалдық, орныды (тиімді) қажеттіліктерді;

14) отбасы бюджетінің шығыс бөлігі және балансын;

15) шаруашылықты орынды жүогізу ережесін;

16) шығынды жоспарлауды;

17) жеке

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз