Өлең, жыр, ақындар

Рустем Тілеумағамбетке

Аға сені тырна деп ем- қара құмға басын тыққан,
Қоргау деп ем- сыртымнан сұм азу сұққан
Сен ержүрек батыр боп шықтың аға
Ақымағың мен болдым, енді ғана сырыңды ұққан.
Ағатай-Қыран бүркіт сен екенсің қалыктаган,
Мактанышы елимнин,
Кокте биік шарықтаған..
Мен сені кеш сезіппін кешір ага
Мойындаймын, такпағын күнə маган
Сезбеппін жаныңнын сергектігін
Сыр дуниенің сырын шерт тербет бугін
Сен Дария екенсің тунган байлық
Кеш болса да, ага тағы есепке ұғың
Мен бір жанмын адасқан ел секілді
Кия белде жусан құған жел секілді
Сен  сыр сандық мен үшін кілті жоқ
Кездейсоққа төгілмес шер секілді
Əттең ерте сездірсең сырыңды аға
Кетүші едім артыңнан жырымды егіп
Ағасына елтіп өскен Ер секілді!



Пікірлер (4)

ZhaniK

Ассаламағалейкум баұырлар! Бұл сөздер осыған себеп болған Рустем Тілеүмағамбетов деген кезінде əскери ұшқыш болған ағамызға арналған. Ол кісімен Алла бұйрығымен бір жасақта азды көпті қызметтес болған едік. Сол уақытта ол кісінің мына біз сияқты жас қазақ баұырларына деген ыстық ықыласымен қолдауын мен шынайы түрде сезіне алмаппын. Тіпті мен оның орысмінездігімен  келісе алмайтын едім. Ол кісімен сол үшінде біраз сөзге келіпте қалған кездер де болған еді. Өмір өте жолымыз айырылысып, ол кісі өз жолымен мен өз жолыммен кете бардық. Уақыт өзі келе бере əрнəрсеге көзіңді жеткізеді екен. Бір куні автокөлігімде отырыр радионың тетігін басып арналарды ауыстырып отырсам сол Рустемнің тілшіге беріп отырған сұхбатына кез болдым. Қызыға тыңдадым. Ол кісінің жайдары қазақы тұнық дауысы бейне бір нағыз журналистердің дауысындай сезілді. Біраз өлең шұмақтарын оқып өзінің ішкі дүниесін мен үшін ақтарып салғандай боды. Менің алған əсерімді сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес еді. Өзімнің ол кісіге деген керіс пікірімнің болғанына мен ұятты болғандай сезінгенім ,осы бір-екі шұмақтарды тудырганын өздеріңізбен бөлісіп отырмын. 

С.с.

Мен бір мықты ақын емеспін. Сол үшінде сөз ұйқастыру қабілетім біреулеріңізге ұнамай жатса, қатты сынға ала көрмеңіздер! Бəрімізге Алла жар болсын!

 

Ерхан

Иә, адамдар уақыт өте, жасы өсе өзгереді. Ал өлеңде әріп қателері бар екен)

ZhaniK

Ассаламағалейкум Ерхан! Рахмет пікіріңізге! Қатесі болса кешіріп қойыңыз! Менің қолданып отырған аспабым андроид еді. Кейде əріптерді жоғалтып алған да кездер бар.) Кешірім сұраймын!

барекелди .ойыныз пикир болискениниз аганы кадирле

барекелди .ойынызды болискениниз ушкыш аганы кадирлегениниз улкен азаматтык.

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Басқа да жазбалар