Өлең, жыр, ақындар

Тепсініп кеп, поэзия

  • 03.01.2021
  • 0
  • 0
  • 521
Тепсініп кеп, поэзия,
Есігіңді ашпадың.
Осқырынып, өлеңіне
Крест қойып басқанын.
Елеусіз-ақ елмен бірге
Ере келдім үйіңе:
Жақсы жырды сәбиімдей
Сүйгеннен соң жас жаным.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Жол жатыр Мұхтар жазған, Абай салған

  • 0
  • 0

Жол жатыр Мұхтар жазған, Абай салған,
Атойлап аңғарғанға тұрады алдан.
Үңіліп терең барлап түсе алмаған
Жүреді көкірегінде түйіп арман.

Толық

Наз

  • 0
  • 0

Мен сені мынау тұрған
Тау сынды асқар деп ем.
Жанымды соның заңғар
Шынына бастар деп ем. 

Толық

Шынар

  • 0
  • 0

Қына да жоқ бетінде жалтыр жартас
Тұр басында қасқайып жалғыз шынар.
Жан сезім жоқ ол баурап тартып алмас
«Үні шықпас жалғыздың»... – жалған шығар.

Толық

Қарап көріңіз