Өлең, жыр, ақындар

ТРИЗ технологиясы ұнайды

Х.Наубетов атындағы орта мектеп
6 "д" сынып оқушысы Ерғалиқызы Дильназ
Сынып жетекшісі Борашева Гүлбаршын
Қазақ тілі пәні мұғалімі Қуанышева Майра Ізбасарқызы

 

Қазақ тілі сабағы үнемі қызықты өтеді. Майра апай сабақты  түрлі әдістермен өткізеді. Маған ерекше ТРИЗ технологиясы ұнайды. Бізге осы технологияның әдістерін жиі қолданады.

Ашық сабақтарда ТРИЗ технологиясын қолданғанда біздер үнемі жақсы жауап береміз. Апайымыз ерекше қуанады. Біздерді үнемі мақтап отырады. ТРИЗ технологиясының бірнеше әдістері бар.

Байланыспайтын нәрселерді байланыстыру.

5 минут ішінде 5 сөйлем жазу.

ТРИЗ технологиясы ақыл-ойды дамытады. Сөйлемдерді бір-бірімен байланыстырады.  Әсіресе үйге берген тапсырманы осы ТРИЗ әдістері арқылы жазып беруге болады. Бұнда ойымызды тиянақтап дәл жеткіземіз. Осы әдісті балабақшада қолданады екен. Өзімнің інілерім осы әдісті айтып жүреді. Балабақшада ертегі немесе суреттерді ТРИЗ  әдістерімен сұрайды екен. Қандай тақырып өтсек те, сол тақырыпқа байланыстырып сөйлем жазамыз. А-Ж-Қ-Т-Б  5 минут ішінде 5сөзден тұратын сөйлем жазу. Мыс: Анар Жанарға қытырлақ тортты берді. Айбар жаңа қоныс тойда болды. Айсана жолдас қыздарымен тоғайға барды. Әдебиет сабағынан Б.Момышұлының «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесінен біздерге ашық сабақ өтті. Онда біздің топқа мынадай тапсырма келді.

Фашистер билеп –төстеген қаралы үш жылдың ішінде Белоруссия жерінде екі жүз тоғыз қала, тоғыз мың екі жүз село құрып кетті. Екі миллион екі жүз мың адамды фашистер өртеп...

Үш адам тірі қалды.

Берілген тапсырманы топпен  жұмылып, толықтырып жаздық.

Бізге апайымыз күнде неше түрлі кеспе қағаз немесе ТРИЗ, SWOT деген әдістермен тапсырмалар береді.  Біз осы  әдістерді үйреніп алдық.  SWOTпен сабақты үнемі қорытындылаймыз. Міне ТРИЗ технологиясы осындай. Біздерге сабақ өте қызықты.


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз