Өлең, жыр, ақындар

Қазақша хайку

  • 05.10.2020
  • 0
  • 0
  • 2185
Жаңа жыл
Аралаймыз қар басқан бақшаны бiз
Көзiм алды ақ әлем, аппақ дүние,
Ал көңiлде баяғы сап-сары күз.
Қадыр түнi
Еске түсiп ескi жайт алаңдадым
Не тiлейдi екенсiң бұл түнi сен
Соны бiлiп өлсем ғой – бар арманым.
Қысқы кеш
Тұр биыл аязды боп ақпан ұдай
Бағана тауда көрген жаралы құс
Өлiп қалған жоқ па екен, сақта құдай.
Кафе. Айырылысу
Жоқ, бiрiншi сен кеткiн. Мен отырам
Бiраздан соң жаныма Жаз келедi
Жаздың жүзi, бiрақ та неге тұман?!
Көктемде...
Көктем масаң бiр мәз боп, бiр өкiрдi,
Менiң анам қайтқан жыл дәл осындай
Арсыз желдер түнiмен үретiн-дi.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Қалай тез өттi, зу еттi қалай ботам-ай

  • 0
  • 0

Қалай тез өттi, зу еттi қалай ботам-ай
Кеп-кеше едi ғой бәрi де соның о, тоба-ай,
Ыңғайға бiрден құлай салатын боп барам,
Жылай салатын бол алдым тағы оп-оңай,

Толық

1974 жыл, Алматы

  • 0
  • 0

1974 жыл, Алматы
Абай даңғылымен,
Жуынып сәуiрдiң жаңбырымен
Келе жаттық жыр оқып жiгiт пен қыз

Толық

Қаш, қаш бала

  • 0
  • 0

Қаш, қаш бала, қаш бала, қаш, қарағым,
Таста бәрiн.
Бұл пәләден есен-сау құтылудың
Ешкiм әлi тапқан жоқ басқа амалын.

Толық

Қарап көріңіз